Skocz do zawartości

318is terkotanie w okolicach 3 tyś. obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!

 

od dłuzszego czasu cos terkocze w moim is w okolicach 2800 - 3200 obr. , dzwiek dobiega jakby z przodu pokryway zaworów, sprawdziłem kompresje i jest po 14bar wiec jest ok, silnik na mocy nie stacił, tylko to irytujace terkotanie.. :mad2: :mad2: :mad2:

 

może łancuch jest za luzny? albo tak rozciagniety juz.. auto ma 224tyś przebiegu :?

tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano

U mnie tez to bylo. Jezdzilem, az obrocilo panewke i auto stanelo (na szczescie 500m od domu :) ) Generalka silnika malo oplacalna, ktora ja niestety zrobilem(panewki, szlif walu i glowicy, tloki, pierscienie, uszczelki i cos jeszcze wyszlo) :mad2: Lepiej szukac calego motoru. Przynajmniej bedziesz mial jakies czesci na wymiane. Najlepiej jedz na kompa. Moze to cos innego :cool2:

Teraz mnie drazni, ale dzwiek tak powyzej 4-5 tys obr. bardziej cos na metaliczne brzęczenie, bzzzzzzzzzyczenie lub bardzo szybkie stukanie.. Napewno nie jest to jakis klekot. Najgorzej jak jade na 5 biegu (140-160 i ten dzwiek-noga z gazu i trzeba jechac wolniej :P ). Zauwazylem to jeszcze na 3 biegu na innych nie. Staram sie nie przekraczac tych 4 tys(choc i tak rzadko mi sie zdarza), ale w trasie czasem trzeba gwaltownie przyspieszyc/wyprzedzic. Sukcesywnie zaczynaja sie zmniejszac obroty przy ktorych to wystepuje (najpierw ok 6 tys potem 5.5 -> 5 a teraz zdarzy sie nawet na 4) Obstawiam szklanki, ale najpierw za skrzynie biegow sie biore. Moze mieliscie podobnie?

Opublikowano
kurde ale mnie dobiliście hehe :cry2: sprawdze rozrzad najpierw, mam nadzieje ze to nie panewki :cry: mi to sie dzieje tylko miedzy obrotami 2800-3200 , poza nimi jest wszystko jak najbardziej wporzadku.. nawet na odcince cisza jest :twisted2:
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
mi sie też tak wydaje własnie.. a nie orientujesz sie ila taki łańcuch i co ewentualni trzeba by było jeszcze wymienić :?: bo na alledrogo nie moge nic znalesc :search:
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
ściąglem na szybkiego pokrywę zaworów, odkreciłem plastikową prowadnicę u góry miedzy wałkami i łańcuch miał luz ok 4mm, ale jak mocniej zaczołem nim szarpać to zrobił sie luz na 2cm!! :mad2: mam zepsuty napinacz chyba :?:
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano

Napinacz cos kolo 100zl kosztuje(przynajmniej jakis czas temu jak kupowalem to tyle placilem).

Ale prawda jest taka ze jak masz lancuch wyciagniety to do wymiany zapewne sa tez slizgi,wspomniany napinacz i pewnie kola zebate.Trzeba sciagnac obudowe rozrzadu i zobaczyc jak to wszystko wyglada.Niestety-w pesymistycznej wersji szykuje sie spory wydatek.

Jest tez cien szansy ze wymiana samego napinacza moze na jakis czas pomoc(o ile ten faktycznie jest padniety).

Ten sprzedawca co link z lancuchem podrzuciles ma tez ten napinacz,wlasnie u niego kupowalem.

Opublikowano
jakiej firmy był montowany fabryczny łańcuch rozrz. :?: bo na moim pisze jws , i nie wiem czy już ktoś nie zmieniał
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.