Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ad. 1

No taki wyszedł, może ta moja zwężka aż tak mocno nie 'zwęża' nie wiem, pisze co wyszło, słowo, przecież jakby było inaczej to bym Ci głupot nie opowiadał.

 

ad. 2

Normalnie można jeździć po zdjęciu lub odłączeniu przepływomierza, na benzynie jest pewna różnica, na LPG nie ma albo nie odczułem.

Bez przepływomierza ekonomizer pokazuje hardcorowe wartości.

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jak odpalisz i wyłączysz przepływkę auto ci zgaśnie.

Jak odłączysz przepływke, a następnie właczysz auto, będzie ono normalnie chodzić, komp będzie w trybie awaryjnym, będzie miało gorsze osiągi. Jeżdżąc z odłączoną, ale obecną przepływką na gazie różnicy jako takiej nie stwierdziłem organoleptycznie w przyspieszeniu ale było jakoś "inaczej".

 

Chyba nagram na video jak auto chodzi z odłączoną przepływką i wrzuce film tutaj :roll: Przejechałem tak koło 100 km na słomczyn i spowrotem po nową przepływkę :) Nikt mi nie wmówi że nie da sie bez tego jechać. Przejechałem 30 km na uczelnie i spowrotem w ogóle bez przepływki, na benzynie, i też mi nikt nie wmówi że sie nie da jechać :)

Opublikowano
Przecież to żenada jak można coś takiego pisać :duh: Nr 1 na obrazku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CG51&mospid=47454&btnr=13_0363&hg=13&fg=15 to przepływomierz , dla twojej wiadomości jego zadaniem jest pomiar ilości zasysanego powietrza co w efekcie steruje prawidłową pracą silnika , druga rzecz chwalenie się a zwłaszcza nakręcanie filmów potwierdzając fakt że da się jeździć bez tak poważnego urządzenia jest równoznaczne z głupotą jak i twierdzenia że jazda na LPG ze zwężką czy na benzynie bez ,niczym się nie różni a zwłaszcza osiągami . Dlatego widzę że Admin czy Moderator powinien się tym tematem zająć :wink:
Opublikowano
!!!Wymiekam!!! - to po co bmw? zeby wygladalo ? a silnik chodzil byle jak, nawet moze na 2 gary - byle chodzil ? to nie lepiej sobie kupic Sweterka (glofa ) tdi i nie katowac furki takimi wynalzkami? :D :shock: :shock: :lol:

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Opublikowano
!!!Wymiekam!!! - to po co bmw? zeby wygladalo ? a silnik chodzil byle jak, nawet moze na 2 gary - byle chodzil ? to nie lepiej sobie kupic Sweterka (glofa ) tdi i nie katowac furki takimi wynalzkami? :D :shock: :shock: :lol:

 

a Tobie o co chodzi :?: My tu na lpg a ty o czym :mad2: Kolega pisze ze jak wyjmie zweżke to auto jedzie tak samo i ja mu wierze bo po co miałby kita "cisnąć",dla paru ludzi najlepiej by było napisać że na II generacji nie da się jezdzić,a na wtrysku gazu to auto lata i to w dodatku za darmo-bez sensu,piszmemy jak jest i tyle

Opublikowano

Kolego 'zielony'->

No przepraszam bardzo ale jak poszła mi przepływka (którą udało mi się pare dni później naprawić jakimś cudem) to co miałem zrobić. Prosta sprawa że jadę na giełdę po nową część... A że miałem w domu g-tech to pomierzyłem sobie przyspieszenia.

Nie pozwolę żeby ktoś mi bzdury gadał że 'nie działa' i 'się nie da' jak stoimy przed faktem dokonanym...

 

To że padł przepływomierz i w zasadzie w jeździe jego brak nie jest mocno uciążliwy nie oznacza że mam się tułać bóg wie gdzie autobusami tym bardziej, że jadąc na LPG różnicy przepływka / jej brak raczej nie czuć, widać przepływomierz ma znaczenie przede wszystkim w jeździe na benzynie. Twierdziłeś że 'jest to nie możliwe', więc tylko dla Ciebie byłem gotów nagrać krótki film że 'jest to jednak możliwe', nie lubię jak ktoś zaprzecza czemuś co się stało, nie będąc świadkiem zdarzenia które zaprzecza.

Kiedyś, podobnie jak Ty również nie wiedziałem co to przepływomiez i jak działa, więc już jakiś czas temu, założyłęm ten temat:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=14033, polecam przeczytać.

 

Apropo LPG. To że zajeździłeś 4 parowniki czy tam ileś nie oznacza że wiesz z tego powodu więcej od tych którzy nie zajeździli żadnego parownika.

To że nie zajeździłeś samochodu nie oznacza że nie umiesz się nim posługiwać, wręcz przeciwnie...

Ja nigdy parownika nie zmieniałem, nie miałem takiej potrzeby, w każdym moim aucie na LPG wszystko chodziło dobrze... a co do osiągów, piszę jakie są, kwestia regulacji, nie chcesz, nie wierz, jeździj na benzynie, Twoja sprawa. To że wąskie grono osób miało nie przyjemne doświadczenia z LPG nie oznacza że wszyscy mają złe doświadczenia z LPG. Jak już mówiłem, nie lubię ciemnogrodu i mitologii.

Ktoś się pyta o osiągi na LPG to piszę jak sprawa wygląda z mojego punktu widzenia.

Opublikowano

Dla twojej świadomości bo już ostatni raz pisze w tym temacie . Do przepływomierza jest przykręcona zwężka w postaci mixera z drugiej strony przepływomierza przykręcona jest klapa anty wybuchowa która ten przepływomierz przed wybuchami powinna chronić . Cała praca silnika na LPG II generacji czy też na benzynie (zwłaszcza )opiera się na fizycznym istnieniu tego urządzenia i nie tylko tego ..a gdy go zabraknie to wybacz ale nie pojeździsz ani na jednym ani na drugim . I nie odwracaj kota ogonem że tylko odłączyłeś kabelki :worried: Poza tym pisanie i zwłaszcza chwalenie się że jeździsz zagazowanym i do tego nie w pełni sprawnym mechanicznie samochodem mierząc do tego czasy przyspieszeń świadczy o tym jaki masz stosunek do tej marki.

 

Aha jeszcze jedna sprawa co do samych przyśpieszeń i pomiarów :duh: Masz silnik m40 a widzę że na gazie ze zwężką zasuwa prawie jak 140 konny IS ..... :shock: :duh: :mad2:

Opublikowano

Słuchaj, co do wartości czasów, już wspominałem że od rzeczywistości się mogą różnić ze względu na dokładność g-techa.

 

Jeżeli chcesz wiedzieć to zdejmowałem zarówno klapkę antywybuchową sprzed przepływomierza oraz miksrer.

Miałem problemy ze zmulaniem (pisałem o tym wiele razy na forum i eksperymentowałem aby je rozwiązać, więc odłączałem i podłączałem różne rzeczy).

 

Jeszcze raz powtórze że bez przepływomierza samochód jeździ.

Specjalnie dla Ciebie, dopiszę zdanie które zapewne każdy wie.

Bez przepływomierza się jeździć nie powinno, tak jak twierdzisz, ale jak każdy wie iż bez przepływomierza samochód jeździ, działa i awaryjnie można gdzieś dojechać czy coś sprawdzić.

 

Co do stosunku do marki... wybacz, ja jestem z tych co ślęczą w garażu dopuki wszystko nie będzie na TipTop, większość rzeczy robię sam, ponieważ lubię w wolnym czasie zajmować się mechaniką.

Nie lubię jak 'coś mi nie gra', więc drążę dopuki problemu nie rozwiążę.. niekiedy, żeby dojść czegoś trzeba robić eksperymenty, takie właśnie jak te z przepływomierzem, w ten sposób, można zdobyć informacje oraz doświadczenie niezbędne do prawidłowego zdjagnozowania oraz rozwiązania problemu.

 

Nie odwracam kota ogonem że odłączałem kabelki powniaż, jak pisałem, odłączałem kabelki oraz jeździłęm bez przepływki, zwężek mikserów. I uwierz mi że nie robiłem tych rzeczy dla zabawy żeby napisać na forum "bez przepływomierza fajnie sie jeździ, wyjmijcie go", tylko dlatego bo byłem do tego poniekąd zmuszony. Poczytaj moje posty odnośnie zmulania, będziesz wiedział oco chodzi.

 

Nie musiałeś eksperymentować, fajnie. Ja musiałem i między innymi dlatego odłączałem przepływomierz i robiłem z nim różne dziwne rzeczy.

Dzięki temu ja wiem że bez niego auto działa, a ty nie.

 

Skończmy tę dyskusję w miare w 'zgodzie', widzę że ja nie przekonam Ciebie do moich racji a ty mnie.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Sorki ale czy na 525i 12 sekund do 100 km auto z przebiegiem :) i dwie osoby to źle? na Gaźie 2 generacji ile ma nominalnie 10,5? to jest tak wielka róznica ..? i pytanie czy jak sciągne zwęzke to będe miał 10,5? odp nie!:) bo silnik sie juztroszke zużył wiec ile 11,5? to wyjdziemi 0,5 sekundy ? nawet jak wyjdzie jedna sekunda olać!!:) 10 tys i łądnie chodzi to na co mam narzekać?

 

możę jedno jak by ktoś powiedziałgdize ustawić prędkość obrotową przełączania z benzyny na gaz ..? mam przełacznik dwu stopniowy i jest ustawione ręcznie samo nei rpzeskakuje :(

 

Pozdrawiam

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
Musisz podłączyć się do kompa od LPG (odpowiednie kable, które można na allegro kupić, tylko trzeba zobaczyć jaki się ma komp gazowy+jakiś komputer PC) i tam suwakiem się zmienia.
Opublikowano

Może to Głupie Pytanie ale nie mam pojęcia jaką mam instalke tzn interfejs kupić? mam tylko napis IRENE z tego co wiem to oni robią Butle ? a ja musze patrzeć pod kontem czego?

Podłączam wtyk pod przełacznik zmiany GAZ/Benzyna? czy gdzie?:) bo coś słąbo to rozumiem :) Firme Odczytac z przełącznika ? czy gdzieś jest jakiś komputer?

 

Pozdrawiam

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
Przeczytałem wszystkie posty w tym temacie i powiem tyle sam mam instalacje II generacji i jest super założona, ale nie oszukujmy się różnice czuć i to dużą. Jeżdże na tej instalce już rok czasu sprawuje się super ale chciałbym jakoś tak bezproblemowo wyjąc na jakiś czas i sprawdzić jak jest bez zwężki, dodam tylko że jeżdże też dużo na PB gdyż wiadomo trzeba dbać o wtryskiwacze. Czy może mi ktoś powiedzieć co wyjąć z tej instalki żeby pojeździć tak z miesiąc czasu na PB i wykorzystać to co dała fabryka i chipa który jest a na tej instalce niestety jest bezużyteczny.
Opublikowano

Ja też przeczytałem wszystkie posty, duzo w nich racji.

kupiłem zagazowane 320i gaz IIgen z kompem, klapką i mikserem w rorze gumowej. Co do osiągów piątego biegu to żadne, mimo Vanosa,

jedynie 1, 2, 3 gdzie trzeba było nieźle krecić silnikiem żeby pojeźdić.

Ale była jedna zaleta Ekonomia.

Od pól roku mam włozony silniczek 2.5 , zadnych smieci w dolocie i nie ma porównania w mocy. Jak tu ktoś napisał "kop w plecy", wyrzutnia i tyle. Na gazie takich osiągów nie będzie. Przykład:

1. komputer określa moment zapłonu stosownie do obrotów silnika obciążenia i liczby oktanowej PB, na gazie mapa zapłonu jest zmienna tylko do obrotów.

2. W dolocie jesli są napchane miksery i antywybuchy powstaje blokada dostępu masy powietrza taka że kolektor przy nagłych otwarciach przepustnicy kurczył sie od podcisnienia(własne obserwacje)Tyle powietrza potrzebuje M50.

Opublikowano
1. komputer określa moment zapłonu stosownie do obrotów silnika obciążenia i liczby oktanowej PB, na gazie mapa zapłonu jest zmienna tylko do obrotów.

2. W dolocie jesli są napchane miksery i antywybuchy powstaje blokada dostępu masy powietrza taka że kolektor przy nagłych otwarciach przepustnicy kurczył sie od podcisnienia(własne obserwacje)Tyle powietrza potrzebuje M50.

 

W sekwencji to wszystko nie występuje, przy dobrej kalibracji różnica między Pb i LPG jest znikoma. U mnie nawet poprawiła się znacząco elastyczność samochodu.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

Różnica jest i to naprawde duza!

 

kupilem auto z instalacja 2 gen. po kilku tysiacach na gazie zaczely sie problemy!

 

wymontowalem zwerzke doprowadzilem instalacje paliwowa do stanu uzytkowania i powiem tak: w auto wstapilo dodatkowe 20 KM! nie czuc tego do 4000obr. ale powyzej do 6500obr czuc naprawde duza roznice!

 

ciezko mi powiedziec ile do setki ma ale dla porownania:

gaz od 0-100km/h ciut naprawde ciut lepiej od 316i bez gazu!

na benzynie(z instalacja) 0-100km/h lepiej od 320iA(e36)

na benzynie(bez instalacji) na bank o 1sek 0-100km

 

wrazenia jak po chip tuningu :)))

 

polecam dla osob ktore kupily auto z gazem zeby sciagnac zwerzke i zobaczyc ile tracicie....

 

pozdrawiam

Opublikowano

mam doswiadczenie z instalacja 2 gen - powiem tak - zalezy jak zostanie zamontowana - jezeli dobrze to nie ma problemow , jezeli zje to bywa roznie - jedna spadek mocy jest zawsze .....

 

mialem vw golfa 1.6 - zagazowalem go inst 2 generacji - po zagazowaniu nie czulem roznicy miedzy benzyna a gazem - ale jakiez bylo moje zdziwienie kiedy chcialem sie poscigac z kuzynem - ma renaulta twingo 1,2 ( moc chyba 55 koni) - przed zalozeniem gazu ogladal tylko mozje tylne lampy ( i to z reguly z daleka :twisted2: ) .... po zagazowaniu - na gazie - szlismy prawie rowno ( no moze bylem z przodu o cwierc dlugosci ) , na benzynie bylem do przodu o cwierc dlugosci :duh: i wtedy zobaczylem roznice !!! a wczesniej mi sie wydawalo ze samochod chodzi dobrze ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.