Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Jestem tu nowy więć niejestem pewien czy w dobrym dziale umieściłem ten temat.Więć tak mam zamiar troche przytunić mechanicznie moją bunie.Silnik to rzędowa 6 3.5L.I chciałbym wrzucić :

-Sport zawieche(gwint)

-Fele 17 niski profil

-rozpórke

-stożek k&N

-Chip

To tyle na początek w pózniejszych planach bedzie turbinka .Silnik ma 213 000 przebiegu (100% wiarygodne)

I tak moje pytanko jakie firmy byście mi polecili i czy nadawało by to się do jazdy codziennej.O i w przyszlosci co by lepiej było zrobić zapodać turbo lub kompresor czy swapa na jakies v8,v12.To dopiero moje 1 autko więc moja wiedza na ten temat jest mała.Wcześniej sam ztuningowałem dość fajnie sktuerek Yamahe Aerox ale wiadomo w aucie są bardziej skomplikowane rozwiązania i itp.Z góry dziękuje i pozdrawiam.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Stwierdzilem jednak że zostawiam swoja bunie.I teraz mam pytanko czy turbina od tds dala by rade pszy silniku m30b35 i o ile by podniosla moc ta turbinka
Opublikowano

Turbina z tds czyli TD04-11G do M30 da ci tyle :

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

polsrodki, polsrodki, polsrodki.

 

po tym co piszesz, nie masz pojecia o tunningu (wybacz). chcesz miec odpicowane auto, postaw go jakiejs profesjonalnej firmie, zrobia ci kosztorys, powiedza ci co dokladnie trzeba wymienic, bo chyba nie zdajesz sobie sprawy ile to jest roboty, ile pieniedzy i ile rzeczy trzeba przerobic. garazowych "tjunerow" na chinskich oponach i wytartych tarczach hamulcowych nie brakuje.

kupiles pierwsze 20 letnie auto, ktore ma 200 koni, to ja ci proponuje zebys najpierw opanowal to co masz pod maska, a potem sie dopiero zastanow, czy potrzeba ci czegos jeszcze.

Opublikowano
Masz racje niemam jeszcze zbytniego pojecie.Przedtem jak mialem skuter to jego ztunilem.u mnie tak w poblizu niema zadnych takich zakladow co mogl bym oddac bunie na zaturbienie.a poza turbina i chipem jakby mozna bylo podniesc moc tak gdzies do 280 kucy chociaz??
Opublikowano

są takie czipy na allegro po 9.99:] o ile pamiętam to +47km:)

no i są box +25km ale tu już trzeba dać koło 30pln także 280 koni może nie wyszło by wcale tak drogo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

oczywiście żarcik;)

Opublikowano

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że uturbienie takiego silnika to koszt w granicach 10.000 zł?

Gwint + 17tki na niski profilu = lans + częste wizyty u mechnika celem wymiany wachaczy, drążkow i takie tam :)

Rozpórke kup sobie dowolną, w tym wypadku to będzie i tak tylko lans.

Stożek, no napewno będzie ładnie wyglądał... a jak go jeszcze podświetlić diodami LED!!!!

No a o magicznych chipach z allegro już wspominali...

Opublikowano
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że uturbienie takiego silnika to koszt w granicach 10.000 zł?

Gwint + 17tki na niski profilu = lans + częste wizyty u mechnika celem wymiany wachaczy, drążkow i takie tam :)

Rozpórke kup sobie dowolną, w tym wypadku to będzie i tak tylko lans.

Stożek, no napewno będzie ładnie wyglądał... a jak go jeszcze podświetlić diodami LED!!!!

No a o magicznych chipach z allegro już wspominali...

 

jeśli ta dyszka starczy :norty: :norty: :norty: :norty:

 

na marginesie, po co w tym autku turbo? ja wiem, że fajnie mieć wydruk z hamowni ale w powyższym przypadku temat tan wydaje sie być wielce teoretyczny, nawet biorąc pod uwagę podejście właściciela :)

Rozumiem, że mam dwa auta i mam czas (porządny tuning to jak montaż LPG - trzeba dużo cierpliwości i samozaparcia) i kasę i wiedzę lub porządny warsztat w pobliżu... ale po cóż wtedy kupował bym takie auto?? To żadna podstawa do tuningu? Na 1/4 za ciężki, do driftu też nie bardzo... na ulicę? Zadał bym sobie pytanie czy umiem jeździć tym co mam... :norty:

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
Jestem świadom że koszta tuningu mechanicznego sa duże.w skuter w mechaniczny tun wjebalem 4 tys to wiadome w aucie duzo wiekszy koszt.moc jaka bym chcial osiągnąć w buni to jakieś 280 kucy i myslalem nad swapem nad v8 i chyba jednak to będzie najlepsze rozwiązanie(Co do lpg nigdy w zyciu ;d).A napisalem ten temat na forum bo poprostu moja wiedze na temat podniesienia w aucie jest dość mala i chcialbym jakas konkretna rade co w tym temacie dalej zrobic.Jestem w stanie wydać jakies 12 tys na modyfikacje
Opublikowano

W twoim budzecie mozna zaturbiac M30 to niezly silnik pod turbo, w 12k mozna zrobic okolice 350 bezpiecznych koni :twisted:

Ew swap na M62B44 i tez masz 300 koni ale jednak nie ma to jak dmuchniecie turbina w M30 :twisted:

na te 280 koni to moge ci zaproponowac ITB z remontem silnika, wydech i strojenie, ale to bedzie wtedy jechalo jak nalezy i tu ciekawe mozna silnik dostosowac pod LPG na ktorym osiagi nie beda gorsze a nawet ciut lepsze wada taka ze na zwyklym PB bedzie chodzil jak traktor :mrgreen:

Ew wal na pw to ci zrobie wycene roznych opcji :wink:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
To ja się podepnę, bo jestem ciekaw co sądzicie o przeróbce na początek samego dolotu na wzór tego z Alpiny B10 biturbo. Chodzi o przepustnicę po "zimnej stronie" i chwyt powietrza gdzieś jak najdalej od źródeł ciepła. Nie liczę tu na prognozy o ile to może podnieść moc, tylko opinię cz jest sens rzeźby samego dolotu. Ciekaw też jestem czy bez zmiany programu się uda, chodzi tu o kwestię podania ew. większej dawki paliwa. Zrobić i tak może kiedyś zrobię, bo mam luźny kolektor, kto wie, może kiedyś już pod turbo będzie przepustnica po "dobrej" stronie :P
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Tia, zwyczajowo, podczas przeglądania for widzi się setki tematów podobnych do tego :8) Coś w stylu "chyba kupię 20 letnie padło,najlepiej z jak największym silnikiem i z prostym gazem, a potem to może bym go "stuningował"". Nie dajmy się ponieść marzeniom- sam wiek auta i zużycie silnika to już wystarczający problem, dorzuć chłopaku do tego koszt choćby "zakucia" samego silnika, czy choćby sam koszt dobrej dmuchawki (nie z TDS-a :shock: )- chyba nie zamierzasz pakować starej turbiny? A nawet jeśli przelicz koszt regeneracji. Skoro twierdzisz że wpakowałeś czwórkę w skuter to życzę powodzenia- uturbiając autko na samo strojenie po montażu wydasz więcej niż na wspomniany wcześniej skuter i jego "tuning". Policz dolot,wydech,sprężarkę albo kompresor,modzenie silnika jak choćby same zabawy z olejem,strojenie... i daj spokój podobnym tematom- nieopłacalne przy tak wiekowym aucie.

 

Jeśli natomiast idzie o przeszczepy dolotu z Alpiny- bez podniesienia dawki paliwa zabieg nie ma sensu, wyjdzie uboga mieszanka i będzie więcej szkody niż pożytku, a dogranie tego tak żeby jako tako silnik pracował też nie będzie prostą sprawą. Ogólnie moim skromnym zdaniem szkoda czasu i nerwów, wymień wkładkę filtra powietrza na KN na przykład- rezultat będzie podobny, jak nie lepszy nawet :wink:

 

pozdrawiam

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.