Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:search: - szukalem i brak jakiejs konkretnej informacji.

 

Moj ojciec przymierza sie do kupna E 38. Interesuje nas rocznik 1997-2000.

 

Wpadla nam teraz w oko E 38 740iL

 

Szukalem jakiegos porownania pomiedzy wersja "dluga" i "dluzsza"

 

Moje pytania kieruje glownie do osob, ktore mialy okazje jezdzic wersja zwykla i Lang.

 

Czy jest jakas "znaczna" roznica w jezdzie pomiedzy tymi autami??

Tzn: trakcja, wybieranie nierownosci, zachowanie na kretych drogach? Czy wersja Lang traci duzo ze sportowych atrybuyow BMW?? Co kolwiek byle na temat.

 

Dzieki - pozdrawiam

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wersją "zwykłą" przejechałem już ok.40 tyś. km "longiem" jechałem tylko kilkakrotnie - jakiś wielkich różnic nie zauważyłem, osiągi przy tym motorze przy wspomnianych wersjach można przyjąć za identyczne. Jeśli mogę coś radzić to skoro kupujesz "używkę" to najważniejszy stan auta: koniecznie bezwypadkowe, stan zawieszenia, motor bez oznak powaznych remontów [przegrzanie], nienagannie utrzymane wnętrze a następnie zastanawiał bym się nad wersją nadwozia. Autentyczny przebieg 300 tyś. dla zadbanej E38 to ukonczone przedszkole w karierze auta. Polecam, szczególnie roczniki po 1998 r.

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
jesli chodzi o teorie, to wg mnie jesli nie wozisz stale zony z dziecmi na wycieczki to Lang jest przerostem formy nad trescia. po co te dodatkowe centymetry. w kazdej siodemie i tak jest w pyte miejsca z tylu, ze kazdy jest w glebokim szoku jesli chodzi o komfort
Opublikowano
jesli chodzi o teorie, to wg mnie jesli nie wozisz stale zony z dziecmi na wycieczki to Lang jest przerostem formy nad trescia. po co te dodatkowe centymetry. w kazdej siodemie i tak jest w pyte miejsca z tylu, ze kazdy jest w glebokim szoku jesli chodzi o komfort

 

Może ojciec Atomicka chce w niej zamieszkać :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano
Ja ma L-ke i nie narzekam. Zwiększa się rozstaw osi wiec teoretycznie powinien być większy komfort
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Mam long'a i juz bym sie nie zamienił. Foteliki elektyczne itd.. Niezaleznie od tego jak ja mam ustawiony fotel, wszyscy z tylu mają mnuuustwo miejsca. Nie wiem jak E38 ale E32 lang ma nivomat. Nie powiem-kosztowny w serwisowaniu ale uwazam, ze to neizły wynalazek. Wydaje mi sie, ze jeśli ktoś sie juz decyduje na 7'emke to lepiej kupić limuzyne w całym tego słowa znaczeniu..

Będziesz Mógł Wyprzedzać :D


Kto za młodu głupim nie był - ten na starość nie zmądrzeje...

Opublikowano

"Atomick" - wiem że to poza tematem ale fajny masz opis na dole :duh:

chyba że to ma jakieś inne znaczenie :mrgreen:

Bayerische Motoren Werke http://img482.imageshack.us/img482/7716/bmwsmiley9vq.gif
Opublikowano

To ja dołoże swoje :mrgreen:

 

Przejechałem się ostatnio E38 735 "L" SEBASTA :modlitwa:

Proponował mi prowadzenie autka , ale ja tam wolałem poczuć komfort "rządówek" jak usiadłem z tył :8).... Tylko kto się przejechał "L" to wie , że te 14 cm do BARDZO dużo jak bym miał do wyboru , to tylko "L" . :!:

Pozdrawiam

Piotrek

Opublikowano
no zgoda,ale z punktu widzenia kierowcy to ani wersje L , ani wersje HIGHLINE ani wersje L7 nie mają żadnego znaczenia :wink: trzeba wiedziec do czego auto ma słuzyc . Jasne, jest zadbane 740iL to nie ma co wybrzydzac, ale jesli autem bedą z reguły podrozowac gora 2 osoby to nie ma co specjalnie szukac L-ki ..tylko o to mi chodziło :)
Opublikowano
no zgoda,ale z punktu widzenia kierowcy to ani wersje L , ani wersje HIGHLINE ani wersje L7 nie mają żadnego znaczenia :wink: trzeba wiedziec do czego auto ma słuzyc . Jasne, jest zadbane 740iL to nie ma co wybrzydzac, ale jesli autem bedą z reguły podrozowac gora 2 osoby to nie ma co specjalnie szukac L-ki ..tylko o to mi chodziło :)

 

Święta racja :cool2:

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

Wczoraj widzialem E 32 Langa - biala, wygladala pieknie. Stalem na swiatlach i mignela mi przed oczami, widac te pare centymetrow. Troche mi sie zrobilo szkoda, ze mojej 32-ki nie wzialem lang. Jednak i tak ja uwielbiam.

 

A sa jakies roznice w serwisowaniu langa ?

Opublikowano

Powtórzę może, to co napisałem na priv. Atomick-owi, bo może komuś się to przydać ;) - jakie są moje uwagi co do "L".

 

Jeżdziłem "normalnymi" wersjami E38 - raczej w prowadzeniu jakiś różnic nie ma, przy parkowaniu może minimalna różnica jest, ale to naprawdę minimalna. Różnice w osiągach są w zasadzie żadne.

Podstawowe róznice to :

- duuużo więcej miejsca z tyłu

- troszkę bardziej komfortowy, bo ma większy rozstaw osi (ale to trzeba raczej się minimalnie "wczuć")

- trzeba uważać przy zakupie niektórych elementów - drzwi, tapicerka drzwi, dywaniki, podsufitka, progi, uszczelki tylnych drzwi, listwy rynienkowe", wał napędowy itp., ale cała reszta jest identyczna

Różnice w prowadzeniu są tak minimalne, że raczej niezauważalne i nie trzeba się tym przejmować.

Są dwie uwagi co do wersji Lang przy szukaniu takiej wersji :

- nie ma wersji z silnikiem Diesla

- nie ma manuali (fabrycznych)

- teoretycznie L-ki powinny mieć wszystkie nivo, ale w praktyce tak nie jest (może i dobre rozwiązanie, ale awaryjne i dość drogie)

- z reguły mają bogatsze wyposażenie

 

W serwisowaniu praktycznie nie ma żadnych różnic - jedynie trzeba uważać na niektóre elementy, o których powyżej napisałem.

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
Pytalem o Langa bo znalazlem ladny egzemplarz, zadbany w V8 4.0, zobaczymy czy pozwola fundusze

Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi

 

Mialem okazje jezdzic wersja zwykla i lang. Nie mialem pojecia, ze te 11cm na tylnych drzwiach robi taka roznice. Z tylu super wygodnie, mozna machac nogami.

 

LK

Opublikowano
11?? a nie 14???? Bylem pewien,ze to jest 14 cm...

Będziesz Mógł Wyprzedzać :D


Kto za młodu głupim nie był - ten na starość nie zmądrzeje...

Opublikowano
11?? a nie 14???? Bylem pewien,ze to jest 14 cm...

 

Bo to jest tak że :

E32 11,4cm

E38 14cm

E65 14cm

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Wszystko jasne..Dobrze wiedzieć. :)

Będziesz Mógł Wyprzedzać :D


Kto za młodu głupim nie był - ten na starość nie zmądrzeje...

Opublikowano
11?? a nie 14???? Bylem pewien,ze to jest 14 cm...

11 czy 14, w kazdym razie jest duza roznica w stosunku do zwyklej.

 

LK

Opublikowano
O JA [bAD] !!! To fabryka??? Ciekawe jaki tam silniczek wstawili :)

Będziesz Mógł Wyprzedzać :D


Kto za młodu głupim nie był - ten na starość nie zmądrzeje...

Opublikowano

Założę się że to nie fabryka tylko pewnie to robi firma z Arabii Saudyjskiej która robi takie twory dla tamtejszych mieszkańców ;)

 

 

 

http://www.cs-zone.com/wpe1E.jpg

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.