Skocz do zawartości

320 D,świece żarowe w ropie,cięzko odpala na zimnym silniku


karol2401

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,,od niedawna jestem użytkownikiem BMW 320 136 KM e46.i ciągle mam z nią jakiej problemy,,przedtawiam tutaj swój temat gdyż liczę na pomoc forumowiczów,,Bmw Cięzko odpala na zimnym silniku,,trzeba długo kręcic zeby odpalił..kiedy juz uda mu sie odpalic kopci na biało i wydobywa sie zapach jakby spalonej ropy,świece żarowe sprawdzałem,,są ok,,ale pierwsza i druga po odkręceniu były zamoczone ropa,Byłem dzis na kompie nie wykazało żadnych błędów,,mechanik powiedział ze to mogą być lejące sie wtryski,a drugi z kolei ze to wina swiec,bo mogą grzac ale jednak za słabo i dlatego ropa zalwa te swiece,,Może ktos już miał podobny problem i wie jak go rozwiazac,,proszę o pomoc,,Dziękuje Edytowane przez karol2401
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Zmien tytul watku na "320d świece żarowe w ropie,cięzko odpala na zimnym silniku"

2.

Swiece sprawdz tak -> viewtopic.php?f=69&t=97746&start=75 bez wykrecania

Sprawdz tez bezpiecznik 104 viewtopic.php?f=69&t=97746&start=75 !!!!!!!!

Moze tez byc uwalony sterownik swiec ale to by komputer cos wyrzucil.

 

3. Poszukaj na forum podobne tematy juz byly. Moze byc cos z paliwem, filtrem paliwa itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 100 % to nie są świece !!!! one teraz nie grzeją , zresztą nawet na 1 sprawnej odpalisz nawet przy -10 C ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie świece!!!

 

w takiej temp auto odpala samym cisnieniem swieca pomaga przy dużym mrozie!

 

sprawdz se chłopie ciśnienie na tlokach bo obawiam sie żes kupił zajechany silnik i bedziesz mial problem za problemem

 

podczas jazdy jak depniesz do konca mocno kopci????( moga to byc lejace wtryski)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz filter paliwa w dieslu to bardzo ważne tym bardziej przed zima

 

jak ktos lał "tanią" rope to filtr jest zawalony wodą puki co nie zamarza bo jest plusowa temp ale stwarza problemy z przeplywam ropy

 

nie pamietam ale niektore modele maja srubke w filtrze do odwadniania ale lepiej zainwestowac w filtr nowy i pewny( dziwi mnie ze jeszcze tego nie zrobiłes)

 

jak piszesz jestes od niedawna "szczesliwym "posiadaczem wiec to podstawa!

 

filtry,olej,plyn hamulcowy,sprawdzenie rozrządu obowiazkowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr wymieniłem na samym początku dlatego to nic nie dało i napisałem tutaj,,bmw juz 3 dni u mechanika,,i narazie wymienił jakieś przewody i nic,,,teraz jeszcze wtryski zostały,,a z tego co wiem to ten poprzednik lał jakieś smieci dlatego coś może być przypchane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wziąłem samochód od tego mechanika,,niby polecany ale nic nie zdziałał,nawet mu się do wtrysków zajrzeć nie chciało,,uznał ze mam zapłon źle ustwiony, i koszt tego to ponad 1300 zł,,wydaje mi sie to śmieszne bo gdyby to była przyczyna to odpalał by źle również na ciepłym,,zrobię tak jak radził mi yoshimura01 gdyż objawy mam takie właśnie jak on opisał,,,dzięki wielkie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.