Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mozecie mi poradzic gdzie dobrze i skrupulatnie sprawdza mi benzynowe e61 w Warszawie? Preferowane dzielnice to albo wylot na Piaseczno, albo Wola/Bemowo. Wiem ze jest specjalny watek o warsztatach, niemniej jednak ma on profil glownie naprawczy, a mi chodzi tylko o sprawdzenie mechaniki, blacharki i elektroniki (komputer). Moze warto udac sie po prostu do ktoregos z autoryzowanych serwisow? Jesli ktos korzystal ostatnio z takiej uslugi, to prosze o opinie.

 

Pozdrawiam,

Wojtek

Opublikowano
Dobrze to chyba nigdzie... niestety... ale auto możesz nieco ogarnąć w Piasecznie http://www.auto58.pl/...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

Hej,

a jednak nie. Ktos tam sie im rozchorowal i w chwili obecnej nie sprawdzy mi w zwiazku z tym elektroniki, a blacharka sie nie zajmuja, wiec kwestia pomiarow grubosci lakieru, etc. rowniez odpada. Gdzies poza autoryzowanym serwisem mozna to zrobic kompleksowo?

Opublikowano
Grubość lakieru to nie wszystko i samemu to można zmierzyć, ale część karoserii jest aluminiowa więc lipa. Ważna jest mechanika i elektronika.

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Opublikowano
w pelni zdaje sobie z tego sprawe, niemniej jednak lepiej jak fachowiec przylozy czujnik tu i owdzie i porowna z typowymi wartosciami dla tego modelu.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Polecam ASO Inchcape Motor al. Prymasa Tysiąclecia 64. Sam u nich serwisuje auto i jak narazie jestem bardzo zadowolony. Z tego co pamiętam to pełne sprawdzenie autka to koszt ok 600zł. Najlepiej zadzwoń i zapytaj, polecam doradcę serwisowego który mnie obsługuje Pan Janusz Wieczorek tel. (22) 5333500. Myślę że warto :cool2: .
Opublikowano
Ok, widze ze watek wrocil, dziekuje za wszystkie sugestie, mimo ze auto od paru miesiecy juz sprawdzone i kupione. Bylem ostatecznie w Autoreducie i to okazalo sie niestety kompletna porazka. Ten "serwis" jest moim zdaniem niepowazny, ale to juz chyba opisze w osobnym poscie.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A ja się podłączę jeżeli można.

 

Skoro:

- Aseko nie bo karoserii nie tzn niekompleksowo

- Autoreduta nie bo nieprofesjonalni i kolega wyżej narzeka

- BMW Inchape dosyć drogo

 

to może ktoś ma jakiś inny pomysł. Ktoś przerabiał gdzie jest przede wszystkim profesjonalnie i rzetelnie a przy tym w miarę w rozsądnej cenie. Chodzi mi o to żeby to był profesjonalista który potrafi rozpoznać auto po dzwonie także po niefabrycznych spawach i innych małych niuansach kiedy wejdzie pod samochód i się poprzygląda. Tzn ma dużą wiedzę na ten temat bo czujnikiem to i małpa potrafiłaby sprawdzić. :lol: A przy okazji sprawdzi elektronikę itd. Albo nawet niech będzie drogo w ASO, tylko niech ktoś mnie przekona że np pan Zdzisiu z ASO tak się na tym zna że popatrzy bardzo dokładnie w miejsca w które wie gdzie patrzeć i sprawdzi wszystko na pewno dobrze. Nie tak że po sprawdzeniu wie się tyle co przed. :mad2: TAK miałem w ASO Rzeszów. (Nie polecam!!!).

 

Dzięki i pozdrawiam

Mario

Opublikowano

Osobiście mogę polecić jednego człowieka w Szczecinie. Tak, wiem że to nierealne żeby tam jechać, w związku z tym szukałem kogoś w Warszawie. Auto Reduty nie polecam (tym bardziej że moim zdaniem nielegalnie podszywają się pod autoryzowany serwis), o Aseko trudno mi mówić, bo jak chciałem sprawdzić u nich auto, to "jeden kolega był chory" i nie było możliwe sprawdzenie elektroniki. W tej sytuacji, jeśli miałbym robić to dzisiaj, odżałowałbym chyba trochę grosza i zdecydował się na Inchcape. Przynajmniej wiadomo za co się płaci, a jak coś będzie nie tak, można się odwołać do BMW Polska. Tymczasem ja po Auto Reducie nie mam do kogo się odwołać, więc sprawa chyba skończy się w sądzie. Zaletą każdego ASO jest to że auto zostanie sprawdzone kompleksowo, łącznie ze ścieżką diagnostyczną, a zaletą już konkretnie Inchcape jest to, że mają najniższe ceny z warszawskich ASO BMW. Inchcape za takie sprawdzenie chce bodajże 600-650 zł, a np. Auto Fus 900. Auto Reduta bodajże 300 zł, ale po tym jak widziałem ich w akcji, już więcej nigdy im nie zaufam.

A tak na marginesie ciekawa jest sprawa z cenami w Auto Reducie. Do tego stopnia podszywają się pod ASO, że ceny mają.. wyższe niż w ASO! Porównywałem parę ofert od nich z Inchcape, no i w Inchcape było taniej.

Dodam jeszcze że moje auto zostało w Auto Reducie uszkodzone - sprawa do dziś jest nierozwiązana, a parę miesięcy już minęło.

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Odnośnie Inchcape Motor :

Jestem "szczęśliwym" posiadaczem X5 z USA rocznik 2009

Otrzymałem zaproszenie z BMW Polska do zgłoszenia sie z samochodem do najbiższego ASO w celu wykonania naprawy serwisowej.

W dniu dzisiejszym , po długo wyczekiwanym terminie pojawiłem sie w BMW Inchcape Warszawa .

Samochód zostawiłem o 9:30 z terminem odbioru na g.14.

Przed g. 14 zadzwonił miły pan i poinformował, iż moje auto będzie gotowe na g.17, później kolejny telefon - 18 :30 - auto gotowe.

O 18 :30 pojawiłem sie w serwisie, auta na placu nie było. Dopiero po kilku minutach oczekiwania ,wbiegł zadyszany serwisant - jest coś nie tak ,pali się kontrolka silnika. !!!

Pojazd wrócił "na warsztat", błąd "skasowany" ., otrzymuję klucze , wsiadam do samochodu , odpalam.......pali sie kontrolka silnika. !!!!

Jest g. 19:15. serwisanici idą do domu.....a przesympatyczny pan z serwisu..... można jechać , bo i tak dziś już nic się nie da zrobić.

Diagnoza wykazała na błąd czujnika spalania. Mówię sympatycznemu panu że oddawałem auto sprawne , a teraz mam święcący problem.

Jutro rano mam sie zgłosić ponownie !!!

Jakaś masakra , oddałem sprawny samochód , otrzymałem natomiast niesprawny !!!

Może ktoś miał podobne problemy

Opublikowano

Też stanowczo odradzam Autoredute w Warszawie.

Sprawdzałem tam swoje e46. Według speców z Reduty wszystko było ok, stan mechaniczny perfect. Okazało się jednak (po wizycie u Pana Adama w Raszynie), że sprzęgło + dwumas do wymiany, termostat do wymiany, poduszki silnika do wymiany.

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.