Skocz do zawartości

_SebuS_

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530D

Osiągnięcia _SebuS_

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Moj tata mial to samo tyle ze w passacie cc.. Po wgarniu nowych sterownikow wszystko wrocilo do normy
  2. nie wiem dziwna sprawa.. Wczoraj bylem u mechanikow sprawdzili sprezyny amory wszystko cacy a auto bylo nizej. W garazu zaparkowalem to akurat przod byl tylko nizej tyl sie wyprostowal. Podjechalem rano pod dom znowu tyl nizej. Totalnie nie wiem ocb. Za kazdym razem mierze miarka choc golym okiem widac. Przed bledem nie wiem czy bylo tak samo bo zwrocilem na to uwage przez przypadek. Chyba podjade na test DD na GT1 i sie okaze cena to 150zl w Aseko. Moze cos sie blokuje albo jakis wezyk sie zapchal nie mam pojecia ;/
  3. E60 z dynamc drive, sprezyny nie popekane.. problem- prawa przednia strona nizej o 1,5 cm a prawa tylna o 2,5 cm wzgledem lewej czy ktos ma jakis pomysl..?? (dodam tylko ze raz ok miesiaca temu wyskoczyl mi blad DD ale po zgaszeniu i uruchomieniu auta blad sie wiecej nie pojawil)
  4. Jest to mozliwe przy nawet nowej oponie mialem podobnie. Oznacza to ze opona podczas nakladania zle sie ulozyla i trzeba ja zdjac z felgi posmarowac dobrze ranty (felgi i opony) i zalozyc ponownie.
  5. Dodam tylko ze w rogach drzwi ramki zamontowane sa na 2 spinkach i mocno trzymaja wiec przedewszystkim trzeba skupic sie przy ich wybijaniu. Reszta praktycznie zejdzie sama i mozna to zrobic recznie.. Dolne ramki nie maja spinek i sa wciskane.. Co ewentualnie tylko dolna ramka z przodu od strony pasazera moze byc osadzona mocniej.
  6. http://www.bmwpartscounter.com/showAssembly.aspx?ukey_product=567306&ukey_assembly=152656 Cześc numer 7.. zobacz na co jest przymocowana w rogach
  7. Bylo pare watkow o tym. Sam mam podobny problem i dlugo szukalem na forum zanim cos znalazlem. Tak jak napisal kolega bratpit to jest wlasnie ten problem. Inna sprawa, ze na badaniach komputerowych nie wykaze zadnego bledu wiec dlatego trudno zdiagnozowac to panom w bialych fartuszkach.. A czy jazda z uszkodzonym konwerterem moze znaczaco wplynac na dalsze uszkodzenia szkrzyni..?? i czy regeneracja konwertera to dobry pomysl..??
  8. BMW Łomianki- 227512770 (troszke nie po drodze niestety)
  9. Wokolo soczewki jest taka srebrna obwodka. Na niej bedziesz mial napisane na jaki palnik/zarnik jest lampa i czy dynamic.. Jezeli Dynamic to lampa (na jej spodzie) obok przetwornicy powinna miec jeszcze modol skretu..
  10. Jezeli mruga zielona dioda to znaczy ze blad wysyla lampa. Modol skretu ten przy przetwornicy prawdopodobnie do wymiany. Nieustawianie sie reflektora to kolejny problem najprawdopodobniej tak jak napisalem slimaka. Niedoswietlanie to jedno a nie ustawianie sie lampy to drugie. Przynajmniej tak mi sie wydaje. U mnie okazalo sie wlasnie ze to 2 problemy a nie jeden. Ale byc moze ze to tez silniczek.. Proponuje podjechac do ASEKO jezeli jestes z warszawy i sprawdzic albo jezeli masz mozliwosc podmienic lampe na chwile i zobaczyc czy inna lapa z twoim modulem bedzie dzialac poprawnie..
  11. U mnie z lewa lapa jest podobnie. Czasami powraca do normalnej pozycji kiedy wlacza sie zaplon i swiatla sie poziomuja ale z regoly wychylona jest w lewa strone. Spowodowane jest to zepsutym "slimakiem" takie prowadnice soczewki. Jest to nie do naprawienia. Trzeba kupic niestety nowa lampe. Przynajmniej u mnie jest taki problem. Zadne bledy nic nie wyskakuje na kompie. Bledy od doswietlania mogly by sie pojawic gdyby padl modul ale to wtedy swiecila by sie zielona dioda przy wlaczniku swiatel. Popros kogos zeby wlaczyl zaplon a ty w tym czasie patrz jak sie bedzie poziomowala lampa. Jezeli bedzie sie zacinac lub probojac sie ustawic odbijac jakby nie mogla przeskoczyc dalej to prawdopodobnie to samo co u mnie.. Pozdrawiam
  12. u mnie powodem takich objawow byly zuzyte i popekane gumy tylnej belki http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC71&mospid=47753&btnr=33_1174&hg=33&fg=30 czesc nr 2
  13. Tak jak napisal kolega "Natek" Przy codziennym kilkakrotnym ustawianiu sie kierownicy normalnym jest ze po paru latach bedzie trzeba mechanizm nasmarowac.. Przynajmniej u mnie byla podobna sprawa. Kiedy kierownica sie ustawiala to byl taki chalas jak gdyby poszczegolne elementy sie zacieraly, nasmarowano mechanizm i smiga cichutko..
  14. a czy nie masz kierownicy ustawianej elektrycznie..?? Jezeli masz to wystarczy nasmarowac..
  15. najprawdopodobniej to blad immobilizera..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.