Skocz do zawartości

żawówki h1 100W


Ziutek_O-ka

Rekomendowane odpowiedzi

Założyć można wszystko... Tylko po diabła ? Na oryginalnej instalacji,żarówki i tak nie uzyskają swojej pełnej mocy,bo przewody mają za mały przepływ prądu i nie dadzą go tyle,ile potrzeba żarówce.Instalacja będzie pracowała pod większym obciążeniem-więc może się grzać,a to może pociągnąć za sobą,różne skutki (włącznie z pożarem). No i trzecie - odblaski w reflektorach,mogą zmatowieć od temperatury. Niby sobie polepszysz,a możesz wpaść w kłopoty i koszta. Ja osobiście,wolał bym kupić żaróweczki,dające np 50% więcej światła,przy swoich 55 w mocy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daawno daaawno tem w fordzie scorpio 2.3e założyłem 100-130W ford ma przekażniki więc instalacja wytrzymuje ale.....jadąc na długich robił mi się dzien z przodu - jadąc na krótkich kierowcy z przeciwka włączali długie bo myśleli że na takich jadę więc i tak nic nie widziałem. Po tygodniu zdjąłem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale te 100w to nie na światła mijania mi się przydadzą a na długie jest tak że akurat u mnie słabo świecą jeżdżę dużo poza terenem zabudowanym zdarza mi się jeździć innymi autkami i mają dużo lepsze lampki, a Xeony odpadają bo trzeba mieś spryskiwacze i regulacje wysokości sprawną, ja takowej nie posiadam,doszedłem do wniosku że założę przekaźniki i powinno być ok ale i tak dzięki
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjacielu Ziutek_O-ka. Odbłyśniki nawet hella ma w drogowych metalowe. Lampom nic nie będzie. Natomiast musisz zmienić bezpiecznik na drogowych (grzeje się i topi plastik, chociaż nie przepala się). Oryginalny przekaźnik (zassij schematy z sieci) wytrzymuje. Więc śmiało zakładaj setki do drogowych.

Pozdrawiam :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem po co żarówki 100 W :mad2: ??? Ja nie wymieniałem lamp, nie regenerowałem odbłyśników ani nie mam nowych super żarówek a drogowe mają taką siłę, że znaki przy odległości ponad 200m dają złudzenie jakby same świeciły jak światła mijania. Widoczność super. :cool2:

Wkładanie 100-ek to niszczenie lamp. Nie kupiłbym auta po takich kombinacjach bo pierwszy wydatek to nowe reflektory za kilka setek a nie wiadomo co jeszcze przekombinowane. :nienie:

Ale to tylko moja opinia. :norty:

Edytowane przez K9Darek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panoooowie, chłop podjął decyzję, więc merytorycznie, merytorycznie. Ja tam lubię mieć "światła do jazdy dziennej w nocy" :-) i nikt mnie nie przekona, że lepsze słabsze niż mocniejsze. Żadne +1500% nie dają takiego światłą jak markowe 100 lub 110W. Markowe, żeby żarnik trafił w ogniskową lustra. Pisałem o tym tutaj viewtopic.php?f=71&t=117657
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głupotą jest zakładanie 100W - zwłąszcza przy lampach Hella które mają odbłyśniki z tworzywa. Bosch który jest metalowy to zniesie, W helli 100W przy dlugiej trasie się stopi a przy ewentualnej probie wyczyszczenia odblysnika częścio zejdzie warstwa odblaskowa , a markowe żarówki 55W + 50% dają radę. A jeżeli macie zniszczone soczewki w lampach Hella:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=138540

Bandite Motor Wagen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odgrzebie temat... a co tam :)

Polecam 100W i 130W ale w lampach z już lekko zmatowionymi odbłyśnikami. Jeżdżę na takich od 6 lat. W nowych nie ma sensu montować bo taki oryginał za pare stówek ładnie i długo poświeci.

Porównanie - nowy reflektor mijania depo i standardowa żarówka daje tyle samo światła co hella po 10 latach i żarówka 100W - sprawdzone.

Instalacja wytrzymuje bez problemu, dlaczego nie miała by wytrzymać tego nie wiem :) Na badaniach okresowych reflektor z żarówką 130W przechodzi badanie bez problemu a dwuletni reflektor depo ( odradzam - odbłyśnik wytrzymał w stanie idealnym niecałe 2 lata i to w okresie gdy na światełkach pomykało sie tylko po zmroku) ze standardem 55W katusze. Pytanie diagnosty, czy ta żaróweczka, mowa o 55W jest nowa i firmowa? Bo ten snop światła i moc to nie bardzo :mrgreen:

 

Jak mam wymieniać lampe czy regenerować odbłyśniki, niech nikt nie pisze że wyczyszczenie zmatowionych coś da, chyba, że są po powodzi :mad2: , to wolę mocniejszą żaróweczkę.

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Atonre zgadzam się z tym co piszesz mam już stare lekko zmatowione odbłyśniki w długich i nikt mi nie powie że w prawie 23 letnim aucie nie warto zamontować sobie mocniejszych żarówek,gdyby to była nóweczka to bym o tym nawet nie pomyślał a podróbki z Allegro ja też nie polecam nikomu.Zainstalowałem 100w i robi mi się dzień przed furą odbłyśniki mi się nie spaliły i nie wytopiła się lampa jak ktoś tu pisał że takie coś się tak dzieje robię długie trasy po nocach i nie narzekam teraz na zbyt małą ilość światła,przy okazji cwaniaczki co zmieniają długie na krótkie w ostatniej chwili albo tego nie robią po tym jak długie zaświecę od razu zmianę robią łotry :D :D :D
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.