Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak w temacie czy ktoś z was zakładał może żarówki 100w ? bo właśnie się zastanawiam na d takimi tylko nie wiem czy trzeba zakładać przekaźniki czy seryjna instalacja to wytrzyma?
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika
Opublikowano
Założyć można wszystko... Tylko po diabła ? Na oryginalnej instalacji,żarówki i tak nie uzyskają swojej pełnej mocy,bo przewody mają za mały przepływ prądu i nie dadzą go tyle,ile potrzeba żarówce.Instalacja będzie pracowała pod większym obciążeniem-więc może się grzać,a to może pociągnąć za sobą,różne skutki (włącznie z pożarem). No i trzecie - odblaski w reflektorach,mogą zmatowieć od temperatury. Niby sobie polepszysz,a możesz wpaść w kłopoty i koszta. Ja osobiście,wolał bym kupić żaróweczki,dające np 50% więcej światła,przy swoich 55 w mocy.
Opublikowano
daawno daaawno tem w fordzie scorpio 2.3e założyłem 100-130W ford ma przekażniki więc instalacja wytrzymuje ale.....jadąc na długich robił mi się dzien z przodu - jadąc na krótkich kierowcy z przeciwka włączali długie bo myśleli że na takich jadę więc i tak nic nie widziałem. Po tygodniu zdjąłem.
Opublikowano
No i do tego ewentualne problemy z panami w mundurkach. Zwłaszcza, że przynajmniej w mojej okolicy zakupili sobie radiowóz z sprzętem do badania głośności auta, snopa światła reflektorów i takie tam...
Opublikowano
no tak ale te 100w to nie na światła mijania mi się przydadzą a na długie jest tak że akurat u mnie słabo świecą jeżdżę dużo poza terenem zabudowanym zdarza mi się jeździć innymi autkami i mają dużo lepsze lampki, a Xeony odpadają bo trzeba mieś spryskiwacze i regulacje wysokości sprawną, ja takowej nie posiadam,doszedłem do wniosku że założę przekaźniki i powinno być ok ale i tak dzięki
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika
Opublikowano
OK, zgodzę się że przekaźniki ochronią instalację ale ważna jest też temperatura jaką wydzielają. 100W może w krótkim czasie zdemolować lampę. Konstrukcja lamp też ma swoje wymagania i możliwości.
Opublikowano
soczewki mam ok po wymianie,ale te żarówki to już pisałem że do długich.temat do zamknięcia
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika
Opublikowano

Przyjacielu Ziutek_O-ka. Odbłyśniki nawet hella ma w drogowych metalowe. Lampom nic nie będzie. Natomiast musisz zmienić bezpiecznik na drogowych (grzeje się i topi plastik, chociaż nie przepala się). Oryginalny przekaźnik (zassij schematy z sieci) wytrzymuje. Więc śmiało zakładaj setki do drogowych.

Pozdrawiam :-)

Opublikowano
Kolego a mógł by mi podpowiedzieć który bezpiecznik jest od tych świateł ?
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika
Opublikowano (edytowane)

Nie rozumiem po co żarówki 100 W :mad2: ??? Ja nie wymieniałem lamp, nie regenerowałem odbłyśników ani nie mam nowych super żarówek a drogowe mają taką siłę, że znaki przy odległości ponad 200m dają złudzenie jakby same świeciły jak światła mijania. Widoczność super. :cool2:

Wkładanie 100-ek to niszczenie lamp. Nie kupiłbym auta po takich kombinacjach bo pierwszy wydatek to nowe reflektory za kilka setek a nie wiadomo co jeszcze przekombinowane. :nienie:

Ale to tylko moja opinia. :norty:

Edytowane przez K9Darek
Opublikowano
Panoooowie, chłop podjął decyzję, więc merytorycznie, merytorycznie. Ja tam lubię mieć "światła do jazdy dziennej w nocy" :-) i nikt mnie nie przekona, że lepsze słabsze niż mocniejsze. Żadne +1500% nie dają takiego światłą jak markowe 100 lub 110W. Markowe, żeby żarnik trafił w ogniskową lustra. Pisałem o tym tutaj viewtopic.php?f=71&t=117657
Opublikowano

Głupotą jest zakładanie 100W - zwłąszcza przy lampach Hella które mają odbłyśniki z tworzywa. Bosch który jest metalowy to zniesie, W helli 100W przy dlugiej trasie się stopi a przy ewentualnej probie wyczyszczenia odblysnika częścio zejdzie warstwa odblaskowa , a markowe żarówki 55W + 50% dają radę. A jeżeli macie zniszczone soczewki w lampach Hella:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=138540

Bandite Motor Wagen
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Odgrzebie temat... a co tam :)

Polecam 100W i 130W ale w lampach z już lekko zmatowionymi odbłyśnikami. Jeżdżę na takich od 6 lat. W nowych nie ma sensu montować bo taki oryginał za pare stówek ładnie i długo poświeci.

Porównanie - nowy reflektor mijania depo i standardowa żarówka daje tyle samo światła co hella po 10 latach i żarówka 100W - sprawdzone.

Instalacja wytrzymuje bez problemu, dlaczego nie miała by wytrzymać tego nie wiem :) Na badaniach okresowych reflektor z żarówką 130W przechodzi badanie bez problemu a dwuletni reflektor depo ( odradzam - odbłyśnik wytrzymał w stanie idealnym niecałe 2 lata i to w okresie gdy na światełkach pomykało sie tylko po zmroku) ze standardem 55W katusze. Pytanie diagnosty, czy ta żaróweczka, mowa o 55W jest nowa i firmowa? Bo ten snop światła i moc to nie bardzo :mrgreen:

 

Jak mam wymieniać lampe czy regenerować odbłyśniki, niech nikt nie pisze że wyczyszczenie zmatowionych coś da, chyba, że są po powodzi :mad2: , to wolę mocniejszą żaróweczkę.

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
Kolego Atonre zgadzam się z tym co piszesz mam już stare lekko zmatowione odbłyśniki w długich i nikt mi nie powie że w prawie 23 letnim aucie nie warto zamontować sobie mocniejszych żarówek,gdyby to była nóweczka to bym o tym nawet nie pomyślał a podróbki z Allegro ja też nie polecam nikomu.Zainstalowałem 100w i robi mi się dzień przed furą odbłyśniki mi się nie spaliły i nie wytopiła się lampa jak ktoś tu pisał że takie coś się tak dzieje robię długie trasy po nocach i nie narzekam teraz na zbyt małą ilość światła,przy okazji cwaniaczki co zmieniają długie na krótkie w ostatniej chwili albo tego nie robią po tym jak długie zaświecę od razu zmianę robią łotry :D :D :D
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.