Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy przymierzam się do zakupu M5 E60 , lub M6 lub M3 E46 zastanawia mnie jednak fakt coś byście polecili w kwestii radości z jazdy?

Auto wykorzystam albo jako połączenie rodzinnego z dającym frajdę i tutaj za najodpowiedniejsze wybrałbym M5 z racji 4 drzwi , jednak posiadam zarówno E46 320d jak i E60 3.0D z pod stajni BMW ale szukam czegoś bardziej młodzieżowego z Magią M .

Proszę o radę na co najbardziej zwrócić uwagę przy zakupie takiego auta?

Czym się kierować przy ostatecznej decyzji?

oraz ewentualne sugestie aspektów jakie dyskwalifikują BMKi z M-ką totalnie ....

Opublikowano

e46 masz,e60 tez masz więc czemu nie skusic się na M6 :?:

.....silnik w e60 jak i w e63/64 jest identyczny,jednak zabawa moim skromnym zdaniem lepsza bedzie w m6...mając kasiorke na te modele m3 nie brał bym pod uwagę.

(*pozdrawiam*)
Opublikowano
Zastanów się nad M3 e92.Wcześniej miałem m3 e46 i e60 530D więc mam porównanie.E92 z EDC(regulacja twardości zawieszenia)to takie dwa w jednym.Auto jest prawie tak komfortowe jak e60 i szybsze niż e46 przy tym pali bardzo mało( w porównaniu z v10 M5 M6) ok. 15l na sto przy normalnej jeżdzie(przeważnie ostro).Auto jak dla mnie jest rewelacyjne.Pozdrawiam
Opublikowano
M5 E60 , lub M6 lub M3 E46 zastanawia mnie jednak fakt coś byście polecili w kwestii radości z jazdy?

imo jako fun-car zdecydowanie to ostatnie - poltorej tony a nie dwie, radosc niesamowita, a za roznice w cenie mozesz ja jeszcze dlubnac jakbys mial potrzebe.

 

jesli szukalbys unikatowej zabawki dla konesera, to moze e30 m3 ;)? chyba, ze na tyle przywykles do fur nowej generacji, ze surowosc tamtej epoki jest dla ciebie nie do zniesienia, wtedy odpada :)

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli mogę coś zasugerowac to w takim położeniu mój wybór padłby z pewnościa na ładne e60 m5 carbonschwarz mettalic z ostatnich lat w sedanie z bogatą opcja i pewnego pochodzenia - night vision camera, soft close, pompki w fotelach, - to auto zapewnia luxus w prawdziwym tego słowa znaczeniu, w pełnej opcji nawet naładowane 7 wypada tylko przyciężko w porównaniu, a do tego ten niepowtażalny motor pod maską - konstrukcja v8 zapewnia mu żywotnośc i dobry rozkład masy - jako pracownik bmw oceniam e60 baaardzo wysoko

pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

co za burak... musiałem myślec o czymś innym... trochę po czasie ale dopiero dziś to doczytałem także sprostowanie już chyba zbędne... no co, każdy się może pomylic, panom za ironiczne docinki dziękuje pięknie, szczególnie ten o portierze... niezły, wszystkich żądnych fachowych porad portiera zapraszam na pw, może jednak coś tam wiem i pomogę. Sorki za pomyłkę i pozdrawiam

 

m5 m5 e60 v10

m5 m5 e60e60 v10 v10

m5 m5 e60 v10 v10

m5 m5 e60 v10 v10

m5 m5 e60 v10 v10

m5 m5 e60 v10 v10

m5 e60 v10

 

 

to jak napisac 100 razy na tablicy : nie będę strzelał buraków na postach :)

Opublikowano

imo jako fun-car zdecydowanie to ostatnie - poltorej tony a nie dwie, radosc niesamowita, a za roznice w cenie mozesz ja jeszcze dlubnac jakbys mial potrzebe.

 

popieram.

a jeśli e46 jest dla Ciebie za stare, a chciałbyś naprawdę zaimponować na jakimś track day`u czy zlocie - kup sobie e90 GTS. w każdym innym wypadku e46 będzie najlepsze - jeśli nie standardowe to może w wersji Competition?

Pozdrawiam,

Rafał

"It`s not the size of the dog in the fight, it`s the size of the fight in the dog" Mark Twain

http://img72.imageshack.us/img72/2328/1727269a1200bw1a.th.jpghttp://img442.imageshack.us/img442/8869/1737368a1200bwa.th.jpg

Opublikowano

E90 GTS jest wersja limitowana na max. pareset sztuk. Juz dawno wszystkie sprzedali, prawdopodobnie wiekszosc z nich nie wjedzie nigdy na zaden tor :wink:

 

Auto wykorzystam albo jako połączenie rodzinnego z dającym frajdę i tutaj za najodpowiedniejsze wybrałbym M5 z racji 4 drzwi

 

Ja juz wyroslem z takich zgnilych kompromisow :lol: IMHO sensowniejsze jest kupienie zwyklego samochodu "cywilnego" i dajacego frajde na wyjatkowe sytuacje. Taki "grubas" w stylu M5 jest co prawda szybki, ale poruszany w odpowiedni sposob jest drogi, ciezki, zuzywa klocki opony w zastraszajacym tempie :) Samochod prawdziwie sportowy sprawia jednak o wiele, wiele wiecej przyjemnosci :)

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
E90 GTS jest wersja limitowana na max. pareset sztuk. Juz dawno wszystkie sprzedali, prawdopodobnie wiekszosc z nich nie wjedzie nigdy na zaden tor :wink:

 

dokładnie 126 sztuk.

 

sprzedali? tak - ale przecież istnieje coś takiego jak rynek wtórny - no nie? :8)

 

trudno powiedzieć ile z nich trafi na tor. taki zakup to niezła inwestycja - co prawda w UK kosztuje toto 12000 funciaków, ale za to, już na wstępie dostajesz sporą ekskluzywność (126 szt. to naprawdę niedużo), która dość szybko się zwiększy, w miarę jak za rok-dwa zostanie pewnie z połowę tej liczby, po tym jak różne gwiazdki i gwiazdopodobni się porozbijają podczas upokarzających ich umiejętności wypadków.

cena takiego autka raczej nie będzie spadać, tylko rosnąć...

 

właśnie w piątek na stronie TG pojawił się taki artykulik (ma być też w ich gazetce): http://www.topgear.com/uk/photos/bmw-m3-gts-gallery-2010-11-05

Pozdrawiam,

Rafał

"It`s not the size of the dog in the fight, it`s the size of the fight in the dog" Mark Twain

http://img72.imageshack.us/img72/2328/1727269a1200bw1a.th.jpghttp://img442.imageshack.us/img442/8869/1737368a1200bwa.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.