Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś się spotkał z takim objawem:

 

wycieraczki uruchamiają się normalnie, jadą do końca szyby, zaczynają wracać i w tym momencie się zatrzymują

 

a/ popchnięcie przełamuje jakiś opór i po około 3-4 centymetrach ruchu końca wycieraczki - wracają do pozycji startowej

b/ zostawienie - słychać przez chwilę jakiś silniczek buczący po czym komputer odcina zasilanie do wycieraczek

 

 

Po wykonaniu "A" - można znów włączyć wycieraczki , znow sie blokują, znow trzeba popchnąć

Po wykonaniu "B" - przełącznik od wycieraczek nie dizała - tzn. wycieraczki stoją, popychanie nic nie daje, trzeba wyłączyć włączyc stacyjke

 

 

Wlasnie taki fiuczer dziś u siebie odkryłem przy okazji potopu na ulicy :/

Opublikowano

sprawdziłem podnosząc obie wycieraczki do góry i puścić bez obciążenia na szybie

 

jest to samo. zatrzymuje sie podczas wracania

czyli nie pióra :-(

Opublikowano
W moim cudeńku po letnich upalnych - bezdeszczowych dniach czyli po jakiś dwóch miesiącach gdy podczas deszczu włączyłem wycieraczki to ku mojemu zdziwieniu zaczęły pracować w bardzo!!! zwolnionym tempie po jakiś 10 minutach doszły do siebie.W e39 tez był cyrk z wycieraczkami - nagle w trasie podczas ulewy wyłączały się by po jakiś 15 minutach zacząć znowu działać!Takiego przypadku jak ty jeszcze nie miałem ale pewnie to kwestia czasu!P.S.pewnie producent założył że tak ładnymi autami jak Bmw w deszcz się nie jeździ!!! :mrgreen:
Opublikowano

miałem podobnie, wprawdzie w oplu ale to bez znaczenia

 

zapiekł się mechanizm wycieraczek na ośkach

korozja, syf itp. zrobiły swoje

proponuję rozebrać cały mechanizm, wszystko porządnie wyczyścić, nasmarować i będzie OK

 

pozdrawiam

Opublikowano

tez jestem ciekaw cyz po odstawieniu do garażu i obeschnięciu zaczną pracować normalnie czy nie :-)

pewnie zaczną... w koncu tak sie naprawia większość usterek w tym aucie ;-)

Opublikowano

wg. ekspertyzy aso - kończy sie regulator w silniczku

 

oczywiscie - okazuje się ze nie, nie mozna zamowic samego silniczka

bo występuje to w zestawie z:

- śrubkami (to tez jeszcze ok)

- ramionami

- plastikowymi osłonkami na ramiona (no to już mnie zaskoczyło)

 

za jedyne, 1100zł ;-)

 

no i , nowa jakość biemdablju, zamówisz dziś, dostarczymy we wtorek za tydzień

Opublikowano

Nic nowego w związku z posiadaniem E60 ale ...

F10 miałobyć już super hiper z jakością a tu wczoraj stoji nówka na parkingu pod Praktikerem i obie przednie lampy pięknie zaparowane czyli bez zmian.

hej

Opublikowano

W temacie F10 - Ja bym walił na gwarancji do ASO ... chyba że ASO się wyłga mówiąc że za mocno Pan musiał pokrywę silnika zamykać (to jest tekst jaki usłyszał jeden ze znajomych który miał E60 kilka lat wstecz - ostatnio się dowiedziałem jak dyskutowaliśmy o moich lampach) a gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika.

 

Najbardziej to mnie śmieszy że czegoś się naprawić nie da tylko trzeba cąłośc wymienić. Za chwilę dojdą do wniosku że jak padnie wam zawias to trzeba auto na nowe wymienić....

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
... chyba że ASO się wyłga mówiąc że za mocno Pan musiał pokrywę silnika zamykać (to jest tekst jaki usłyszał jeden ze znajomych który miał E60 kilka lat wstecz - ostatnio się dowiedziałem jak dyskutowaliśmy o moich lampach) a gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika.

 

W F10 lampy już nie stykają się z maską :)

 

będą musieli inny kit wymyślić. ale ale... jeżeli wymyślają taki kit, to trzeba poprosić o to na piśmie i z podpisem konkretnego "znawcy techniki". a potem już na własną rękę dalej weryfikować np. w innym serwisie.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

no i naprawione

tzn. wyrzucone stare - SKORODOWANE !!! - prowadnice i przyległości

 

za*ebista 'jakość'

5 letnie auto :/

 

 

włożone nowe, i bangla

ciekawe jak dlugo,

Opublikowano

kupiłem w sklepie na alegro ;-)

używane oczywiscie, ale nawet w stanie dobrze wyglądającym przyjechało, wiec dobrze rokuje

za 1/5 ceny wiec już po roku będzie 'zamortyzowane' ;-)

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Odgrzeję kotleta w tym temacie bo nic innego nie znalazłem.

4 dni auto stało bez poruszania się. Wczoraj wsiadłem uruchomiłem i pojechałem. W trakcie jazdy poszło nieco "gnoju" na szybę spod kół innych samochodów - odpaliłem wycieraczki. Pierwsze kilka cykli bez problemu - kolejny z rzędu:

- wycieraczki z pozycji "zero" poszły w górę do poziomu 1 (pion) zwinęły syf z szyby i wróciły do poziomu "zero" niby nic ale po ułamku sekundy jakby dostały impuls i ruszyły do góry na kolejny cykl JEDYNIE odchylając się jakieś 2-3cm od poziomu zero (startowego). Znów je nacisnąłem - zrobiły cykl i wróciły do poziomu zero. Jak zawsze. I teraz takie coś się dzieje zupełnie nieregularnie (dzisiaj pada) - raz potrafi się zdarzyć trzy raz z rzędu na "automacie" lub co 4 raz, lub co 2 raz albo wcale.

W poprzednich autach miałem podobnie z tym że:

- w jednym była to oznaka zużycia piór wycieraczek

- w drugim takie coś pojawiało się wtedy kiedy wycieraczki były w trybie czasowym - to oznaczało że są gotowe do działania (przeciwbieżne wycieraczki w trybie gotowości). Jak się je wyłączało to wracały do zera.

 

Jakieś sugestie oprócz zakupu w ASO ;) ??

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

To dla potomnych

Odebrałem samochód od fachowca który orzekł, ze zatarły się cięgna - dostała się woda do układu i stało się. Stwierdził że to norma w BMW - niby sa korytka jakieś plastiki które mają chronić ale z wiekiem robią sie coraz mniej szczelne. Rozłożył, zregenerował, powymieniał co trzeba, przesmarował złożył. Przy okazji sprawdził bezpieczniki, przekaźniki i system oraz silnik wycieraczek(przy którym też coś pogrzebał gdyż woda w nim była).

Brak błędów w samochodzie i jakimkolwiek układzie - wszystko sprawne. Blokowanie było spowodowane tym, że przy zatartych cięgnach system odczytywał duży opór na wycieraczce i aby nie spalić silnika automatycznie blokował ich działanie. Dlatego najpierw należy te elementy układu wycieraczek zanim zakupisz przekaźnik czy jakiś inny moduł.

Po tej akcji wycieraczki chodzą duuuuuużo ciszej i płynniej po szybie. Idealnie "siadają" w punkcie "0".

 

Koszt 280 PLN. względny spokój ponoć na kolejne ca 100kkm :) chyba że silnik padnie albo coś innego. (TFUUUU :) )

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
  • 2 lata później...
Opublikowano

troche dziwne zeby sie zatarly te cięgna - u mnie poszed mechanizm / przekladnia od silniczka - po prostu posypala sie czesc trybikow na obwodzie

tez kupilem calosc w uzywce za 80 zeta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.