Skocz do zawartości

Nowa 1 juz za 12 miesiecy :)


Mateush1685047805

Rekomendowane odpowiedzi

Przegladajac neta natrafilem na wiadmosc o nowej 1 i sie troche zdziwilem bo sadzilem ze to jeszcze troche, a u nas na forum cisza :cry: . Kilka fotek.

 

http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=424685&d=1283149189

http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=424687&d=1283149189

http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=424688&d=1283149189

http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=424690&d=1283149189

http://i764.photobucket.com/albums/xx283/Dackelone/Baby%20BMW/IMG_4545.jpg

http://i764.photobucket.com/albums/xx283/Dackelone/Baby%20BMW/IMG_4552.jpg

 

przedni zderzak cos przekombinowany, ale podejrzewam ze to jakis PS/prototyp jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ciekawe czy potwierdzi się to, że w standardzie będzie fwd, a rwd będzie zarezerwowany tylko dla najmocniejszych wersji.

 

Środek super, choć w stylu zupełnie innym niż nowe 5er i 7er (i dobrze! :)).

 

btw. wiadomo już jakie będzie nowe określenie modelowe? F**?

 

[edit] już mam, ma być F20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy potwierdzi się to, że w standardzie będzie fwd, a rwd będzie zarezerwowany tylko dla najmocniejszych wersji.

Moze tak byc ze fwd bedzie dla np. 116i/d a wyzej rwd. Ja chce tylko 3.0 diesla + 8 stopniowa skrzynie biegow + manetki przy kierwonicy. Z tego co wyczytalem auto bedzie dluzsze i szersze, co oznacza ze zblizymy sie wielkoscia srodka do obecnej 3er, gdyby jeszcze bylo wyzsze o 1 cm badz wieksza regulacja foteli gora/dol od obecnego modelu to kupuje w ciemno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy potwierdzi się to, że w standardzie będzie fwd, a rwd będzie zarezerwowany tylko dla najmocniejszych wersji.

Moze tak byc ze fwd bedzie dla np. 116i/d a wyzej rwd. Ja chce tylko 3.0 diesla + 8 stopniowa skrzynie biegow + manetki przy kierwonicy. Z tego co wyczytalem auto bedzie dluzsze i szersze, co oznacza ze zblizymy sie wielkoscia srodka do obecnej 3er, gdyby jeszcze bylo wyzsze o 1 cm badz wieksza regulacja foteli gora/dol od obecnego modelu to kupuje w ciemno.

Na pewno będzie napęd na tył. Pierwsze BMW z napędem na przód ma być Seria 0, to najmniejsze konkurent dla Audi A1.

Nie wiem jakie diesle będą, pewnie na start 2.0d 184km jak w trojce i jakaś wersja osłabiona, ale gdzieś czytałem natomiast o nowych silnikach BMW benzynowych turbodoładowanych (nie tylko 3.0 bi-turbo tylko mniejsze ale też mocne) ... będzie ciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Sadze, ze jeszcze wstrzymaja sie troche dluzej niz 12 miesiecy z produkcja nowej jedynki, 1 M Coupe wychodzi dopiero na wiosne przyszlego roku, wiec cos by nie gralo. Poza tym FL byl 3 lata temu, wiec troche to za szybko by szlo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Jeżeli nowa jedynka będzie wyglądać tak :

http://images36.fotosik.pl/201/a111d2a555606f1fm.jpg

to ja z przyjemnością udam się do salonu BMW zrobię odpowiednią konfiguracje samochodu z silnikiem 123d i będę czekał na realizacje:)

Zawsze podziwiałem ludzi, którzy chcą kupować nowe auta. Dzięki nim na drogach mamy coraz więcej nowych modeli.

E30, E36, E60, E87, F48

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zawsze podziwiałem ludzi, którzy chcą kupować nowe auta. Dzięki nim na drogach mamy coraz więcej nowych modeli.

 

Mam dosyć dużą styczność jeżeli chodzi o branżę motoryzacyjną samochody używane , komisy , handlarze . Na palcach u jednej ręki policzył bym tych którzy naprawdę wiedzą co sprzedają i nie czarują . W dzisiejszych czasach bał bym się iść do komisu powiedzieć " biorę " . Dla mnie auto musi być pewne i takimi są nowe samochody . Lecz wiadomo i salony nie są czasami OK w stosunku do osoby która zostawia swoje pieniadze . Nie mam na to czasu żeby chodzić po komisach , handlarzach i mówić co mi się nie podoba i jezdzić od serwisu po rzeczoznawców aby prześwietlić samochód .

Wolę mieć jedynkę z silnikiem 1.6 i wiem czym jeżdżę i nic mnie nie zdziwi niż kupić w tych samych pieniądzach 118d czy 120d i zastanawiać się czy jutro odpali .

Jeżeli nowa jedynka będzie "czadowa" to myślę że w przyszłym roku w okresie wakacyjnym coś nowego postawię w garażu :) na dzień dzisiejszy pewne jest jedno marki nie zmienię .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Dawno nie byłem na tym forum... ale pierdoły ktoś tu pisze... Nowa jedynka będzie w 2013 roku !

Pozdrówka

 

W 2011 roku (hatchback), w 2013 ma być nowy model 1 series coupe i cabrio.

 

btw. z ciekawostek... podobno ma być 2-series... :)

http://www.bimmerfile.com/2010/10/26/bmws-new-2-series/#more-8935

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
tylny zderzak to chyba zerżnęli z R Clio II Storia :mad2:

 

nie ma jeszcze w pełni odsłoniętej ale wydaje się pewne, nowa jedynka nie ma szans na auto kultowe tak jak obcna

 

Tak samo wszyscy mówili o E60 i 61, E90 i 91, E65-68, i wszystkich odmianach 1er jak się pojawiały te auta a teraz mało komu się nie podobają. Jeżeli auto tak jak obecna seria 1 będzie dzieliło zawieszenie i układ kierowniczy z serią 3, oraz pozostanie tylnonapędowe to o nic bym się nie martwił. W sprawie designu czy silników BMW na pewno nie pozwoli sobie na wpadkę. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to prawdziwe foty a nie jakieś wizje z fotoszopa to slabo to widzę.

 

Boczny kierunkowskaz w 3D ni przypioł i wypioł na wysokości połowy drzwi. W 5D jest już wyżej ale i tak o wiele niżej niż aktualnie, bo teraz kierunki sa na wysokości klamek. Przy okazji łamią dotychczasową zasadę że przód auta, blachy i wszystekie gerety są identyczne dla E81 i E87.

 

Progi boczne - brak charakterystycznej elipsy, w 3D jakoś to jeszcze wygląda ale w 5D to wogóle chyba nie ma nakładki, nic tylko pociagnąć barankiem

 

Szkoda bo poprzez takie detale tworzy się zasadę ciągłości koncepcji zwłaszcza gdy aktualny model jest bardzo udany. Nie chodzi o to że kierunkowskaz czy próg ma być identyczny ale koncepcyjnie powinien stanowić kontynuację tego co w poprzednim modelu.

 

Zderzaki - podobnie jak wcześniej tylny, teraz przedni przejawia zauroczenie francuskimi autami (dolny wlot).

 

Podoba mi się osadzenie lamp przednich i nowy nosek. Jakośc materiałów też będzie zapewne przednia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Może z tego wyjść bardzo ładne auto. Bryła wydaje się być niemal taka sama jak dla E87 :cool2: Osobiście nie mogę się doczekać zdjęć bez kamuflażu. Nie rozumiem tylko w jakim celu BMW zrobiło lifting serii E82 i E88 w tym roku, skoro do klientów liftingowe coupe i cabrio trafią dopiero po wakacjach a już półtorej roku później w 2013 wejdzie nowe coupe. :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.