Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ostatnio podczas jazdy zauważyłem problem otóż jak jadę ok 70km/h i trochę skręcę kierownicą w prawo to zaczyna bić kierownica i trzęsie się cała buda, jak jadę prosto to jest ok dopiero jak skręcam najgorzej w prawo w lewo już znacznie mniej. Stąd moje pytanie czym to może być spowodowane. Dodam że zauważyłem to po tym jak wpadły mi pod koła 2 gołębie to wtedy zaczął występować problem. Pozdrawiam i proszę o pomoc adrek.
Opublikowano
Kolego odpowiedź jest bardzo prosta. Dokręć sobie koła :) jeżeli problem nie zniknie to zainteresuj się tarczami,bo może powinieneś przetoczyć.Pozdrawiam
@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Opublikowano

wyciągnij te biedne 2 gołębie.

A tak poważnie to sprawdz dokręcenie kół,tarcze(chodziaż te będąc krzywe powinny bić przy hamowaniu),drążki układu kierowniczego,końcówki.Możesz mieć także luz na samej przekładni

Opublikowano
Tarcze są firmy Brembo więc na pewno nie jest to ich wina są świeżo dotarte i nic nie biło a ostro nie hamowałem. Pozdrawiam adrek.
Opublikowano
Witam otóż nadal nie wiem co było problemem ale dokonałem następujących czynności i problem zniknął. Zdjąłem wszystkie koła i poczyściłem je od wewnętrznej strony tu gdzie przylegają do tarczy po czym wszystkie skręciłem wsiadam jadę i jak ręką odjął wszystko zaczęło pracować idealnie bez żadnego bicia kierownicy. Może w którymś miejscu na jednej lub więcej felg było za dużo korozji i krzywo dolegało. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc adrek.
Opublikowano
Tarcze są firmy Brembo więc na pewno nie jest to ich wina są świeżo dotarte i nic nie biło a ostro nie hamowałem. Pozdrawiam adrek.

NIE PATRZ NA TO,ŻE TO BREMBO - JA ZAŁOŻYŁEM,PRZYWIEZIONE PRZEZ KUMPLA Z NIEMIEC,ORGINAŁY LUCASA - I JEDNA PODCZAS HAMOWANIA TAK TŁUCZE,ŻE SZOK :mad2:

Opublikowano
Tarcze trzeba umieć dotrzeć jak się ciśnie w hamulce od razu na max pomimo że nie jest to potrzebne bo są niestety przypadki że jest to mus, to każda się skrzywi, no pomijając że tarcza wyszła już wadliwa z fabryki, miałem już wiele takich przypadków z nowymi tarczami niekiedy nawet zamienniki lepiej wytrzymywały niż oryginały (sorry za zmianę tematu) np. mam skodę felicie 1.6 z motorem golfa i na zamiennikach najtańszych po dotarciu nie ma najmniejszego problemu. Dlatego ja firmą się nie sugeruję tylko przez pierwsze 300-500km trzeba ostrożnie z hamulcem metoda stara ale bardzo dobra. Pozdrawiam adrek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.