Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dla mnie to jest troszku dziwne .

Pakują taki silinik i pieniądze w "starą" budę jedynki , jak za kilka miesięcy wychodzi nowy model , czy nie lepiej im było w nowym modelu serii 1 zrobić takie autko jak 1M ? No chyba że nowy model będzie wyglądał jak ta 1M co raczej uważał bym za kolejny lifting .

 

Jak by nie było napewno się przejadę taką :) dla mnie lepiej jest na czym się wzorować bo jest kilka ciekawych dodatków które widzę już u siebie .

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ale przecież nowy model Coupe ma się pojawić na przełomie 2012/13 więc jeszcze mają trochę czasu na sprzedaż tej odmiany. Poza tym nie sądzę żeby platforma miała być jakoś diametralnie odmieniona. Nie będzie im się to opłacało, biorąc pod uwagę znikomą w skali całej sprzedaży, sprzedaż 1er coupe. Poza tym już teraz BMW dąży do cięcia kosztów co widać na przykładnie ujednolicenia zawieszeń jedynek i trójek.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

po obejrzenbiu tego filmiki to nie postarali sie za bardzo jednak z ta M-ka

 

1. przedni zderzak ok ale zapomnieli chchowadz spryskiwaczy... (chyba ze to ma byc niby ladne)

2. Tylna dodatkowa lotka... troche plastiku doklejona do klapy...

3. Pedaly - standard... mogli by dac troch wiecej niz podstopnice...

 

 

Pozatym reszta wyglada fajnie, najbardziej przykuly mnie liczniki, no i charakterystyczne boczne wloty :D

  • 3 tygodnie później...
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Jak dla mnie poważny konkurent dla M3. Lepsze osiągi, przyzwoite spalanie, niższa cena.... Ciekawy jestem co z tego silnika można wycisnąć zwykłym programem i jakie wtedy będą osiągi.
Opublikowano
hehehehe niezle ale to chyba jest troche komputerowo naciagane bo jak na pasie lotniczym postawic "betonowe ściany" ;)
Opublikowano

W ubiegły piątek miałem przyjemność zobaczyć to auto na żywo na polskich blachach. Samochód w kolorze miedzianym, na tablicach WY z podkładkami BMW Group. Jako, ze zrobił na mnie piorunujące wrażenie swoim kolorem, wyglądem i agresywnością karoserii poprosiłem kierownika owego cuda o chwilę rozmowy.

 

Jak się okazało jest to auto oficjalne BMW Oddział w Polsce, podobne pierwsze oficjalne w Polsce, widać było,że kompletnie nowe. Na żywo w tym kolorze robi masakryczne wrażenie porównując do zdjęć. Na moje pytanie o porownanie M1 do M3 E9x facet odpowiedział, że jedynka jest dużo zwinniejsza i poręczniejsza, z dużo większą łatwością pokonując zakręty. Na koniec dodając, że to taki mały nieokrzesany dzikus :D . Konkretnie ten model za jakiś czas trafi do Bawarii Motors jako testowka a w samej Bawarii z tego co się orientowalem za kilka chwil pojawi się do kupienia M1 w programie Premium Selection z jakimś symbolicznym przebiegiem ceną o kilkanaście/ kilkadziesiąt? procent niższą niż nowe auto (biały albo czarny z tego co pamiętam)

Opublikowano
TERF - komputerowo to na pewno nie, ściany mogły być dla bezpieczeństwa styropianowe, a coś takiego nie jest trudne w wykonaniu np. przez Kena Block'a
Opublikowano
piekna ta emka :o chce takie kolka :8)

 

No M Y-spoke 359 są mega. Tylko że ich rozmiary : przód 9jx19et31 i tył 10jx19et25 : sprawiają że do innych jedynek poza M nie wejdą ni ho ho. :)

Kolejny film :

 

Opublikowano

fajne te filmiki, chyba zaczne grać w lotto :mrgreen:

 

ciekawe dlaczego spryskiwacze reflektorów są jak w serii a nie chowane w zderzak jak w M-packu, może przy tych osiągach bali się że jak się wysuną to już po nich :roll:

Opublikowano
Ale jaja.. Jeremy nie miał się do czego przyczepić, co zdarza się baaaardzo rzadko.
Opublikowano
Ksenony są w serii :)

Czasami żałuję że nie mieszkam w Anglii, kurde 40tyś funtów to jest 178tyś zł, w Polsce to auto według cennika kosztuje 238tyś zł.

Czyli dokładnie 60tyś drożej. Masakra :)

 

matti a w USA 46136$. :) A doposażając nawet i tak się w 50k $ mieścisz. :shock:

 

A co do tych spryskiwaczy to dużo bardziej mi się podobają właśnie takie wystające permanentnie jak ma ta M :)

Opublikowano
Ksenony są w serii :)

Czasami żałuję że nie mieszkam w Anglii, kurde 40tyś funtów to jest 178tyś zł, w Polsce to auto według cennika kosztuje 238tyś zł.

Czyli dokładnie 60tyś drożej. Masakra :)

 

Ostatnio czytałem w gazecie że za ksenony trzeba również dopłacić , tak samo jak do klimatronika .

 

Kurcze gdybym miał jeszcze znajomego w USA to mógłby mi jakiś fajny egzemplarz wypatrzyć a dzis mogę tylko marzyć ......

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.