Skocz do zawartości

Stale krzywiace sie tarcze...


seba84

Rekomendowane odpowiedzi

a ja dodam tylko tyle ze ATE power disc do BMW e39 530 d tez nie dają rady, znowu muszę je przetoczyć (teraz po ok. 25000 km) i powoli robi sie to nieopłacalne, kupię zimmermany i mam nadzieje ze bedzie ok. Kolega ma ATE zwykłe i też mu biją. Co najciekawsze (i najdziwniejsze) nawet jak kupiłem nowe ATE power disc to miałem bicie, przetoczyli mi tarcze i przestało bić! Powiem szczerze, że tego akurat nie rozumiem, no bo jak nowe tarcze to chyba powinny być idealnie równe. No ale takie są fakty.

 

A gwoli wyjaśnienia zawieszenie i hanulce mam idealne, wszystko ok.

 

Pozdrawiam

Konrad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam za to tarcze firmy krzak za parę dych i nie mam żadnego bicia.ostatnio podobny problem miał mój kolega w A8 (mega bicie kierownicy przy hamowaniu).po rozebraniu zacisków i prowadnic,wyczyszczeniu i nasmarowaniu problem zniknął.kolega też chciał kupić drogie tarcze bo tak mu radzono.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienialem 4 razy tarcze (brembo,ATE,Brembo,ASO) a drgania nadal [pwracaly po 2/3 tys. Dopiero po zdieciu piasty calej i poruszaniu wachaczmi okazalo sie ze tuleje byly wybite, Wymienilem je oraz gorne wachacze i od tego czasu zero drgań. Co mechanik to obstawial tacze dopiero w ASO powiedzieli, ze musze wymienic te tuleje aby bylo idealnie. Mozliwe, ze gdybym od razu to zrobil to i na tych brembo byloby wszystko ok.

 

Natknalem sie kiedys na temat, ze jak ucieka plyn wspomagania przez korek wlewowy to tez potrafi to wytwarzac drgania na kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich!!! mialem podobny problem z tarczami w e39 2.2i i kupilem komplet zimmermana sport (wiercone) wraz z klockami za ok 750zł z allegro i problem z glowy.Jesli jestes zainteresowany ich kupnem to moge przeslac ci dane do sprzedajacego bo naprawde sa warte zachodu!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

U mnie też tuleje.

Znajomy w e39 też miał drgania i ja mu mówię , że moga być winne tuleje ale on na to , że nie bo je oglądał i są dobre. Wjechał do mnie na kanał i obejżałem tuleje. Były dosłownie rozerwane na dwie części. Pokazałem mu a on , że to przecież tak może być.

Piszę to żeby pokazać , ze czasem coś co jeden uznaje za dobre lub prawie dobre może okazać się dalekie od prawdy.

 

A te tuleje nawet jak nie są naderwane to mogą być zbyt miękkie < wybite> i też już mogą być drgania.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez chyba tuleje.

z 2 miesiace temu wymienilem tarcze i klocki na zimmermany i .....zaczely sie drgania przy hamowaniu :( - nawet 1 tys nie przejechalem.

Juz myslalem ze koles co mi zmienial cos popierdzielil ,ale po tym watku obstawiam te tuleje.

Przy jezdzie nic nie trzesie a tylko przy hamowaniu i to jak mocniej nadepne ( z czym wiekszej predkosci hamuje tym wiecej mi sie kiera trzesie).

 

Jakie radzicie kupic tuleje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi mechanik wymienił z przodu na oryginały BMW tarcze + klocki. Na tyle mam ATE i klocki Textara. Drgania ustały jak ręką odjął. Przejechałem już na tym zestawie jakieś 40 tys, dalej bez problemów.

Rozwiązanie jest droższe (sam przód jakieś 1500,00 zł) ale po problemie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.