Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem Tu nowy, szukam wszędzie informacji na temat zawieszenie przedniego do E36 3/CG. Mam problem gdyż oryginalne zawieszenie w mojej M3 jest za bardzo niskie i nawet pod pracą nie mogę wjeżdżać na chodnik 12cm, haczę nawet o większe progi zwalniające w marketach. Już kapie mi olej z jakiejś uszczelki, na szczęście miska olejowa jest cała. Potrzebuję porady w jaki sposób mogę podnieść profil samochodu albo samego przodu??

Z tylnym zawieszeniem jest ok i chyba standard jak do E30. Myślałem nad wymianą amortyzatorów na dłuższe i nowymi sprężynami- jakie, gdzie i za ile?? Bo w M3 wahacze mają inny kat i nie wszystkie pasują.

Czy mogę kupić nowe wahacze standardowe i włożyć je do mojego auta? Czy będą pasowały?? Jak tak to nie będę już miał problemów ze znalezieniem amortyzatorów:)

Wymiana sprężyn na dłuższe niema sensu jeśli amortyzator jest krótki, tak słyszałem.

Będę wdzięczny za konkretne informacje :)

Opublikowano

Koledze pewnie o zawieszenie M-technic chodzi i fakt ja tez takie mam w compakcie i nawet na niegroźnych progach i krawężnikach można się powiesić :duh:

W tym kraju to zawias z poloneza jest odpowiedni dochodzę czasem do wniosku, a nie wiem jak niektórzy jeszcze obniżają to...

Opublikowano

Oks postaram się bo właśnie wróciłem z delegacji:/ a na pewno jest M3 a świadczą o tym:

listwy boczne ze znaczkami M3(trzy paski i na Końcu M), dywaniki oryginalne z oznakowaniem, gałka zmiany biegów też, czarna podsufitówka i fotele pół-skóra z m-pakietu:), nie wspomnę o progach i zderzakach. Jutro postaram się dodać zdjęcia:) i dzięki za pomoc:)

Opublikowano
Nie myl M-Pakiet z M-3 bo to jak byś mylił groźnego szczura z aligatorem. Powiedz jaki masz silnik?

 

w opisie jest

E36 318ti 3/CG(M3)

Wiec takie to M3 jak z koziej ... trabka :mrgreen:

kolega ma 318is

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oks postaram się bo właśnie wróciłem z delegacji:/ a na pewno jest M3 a świadczą o tym:

listwy boczne ze znaczkami M3(trzy paski i na Końcu M), dywaniki oryginalne z oznakowaniem, gałka zmiany biegów też, czarna podsufitówka i fotele pół-skóra z m-pakietu:), nie wspomnę o progach i zderzakach. Jutro postaram się dodać zdjęcia:) i dzięki za pomoc:)

no to ja już tylko muszę progi od mki zalożyć i też mam m3 :D o silniku nie wspomnę bo przecież to nie ważne, ehh, kolega chyba świeży w temacie więc trzeba przymknąć oko na to ;)

Opublikowano

Muszę przyznać że to moje pierwsze auto. Jak je kupowałem to mi powiedziano że jest to M3 a po emblematach i całej reszcie tak sądziłem, 318ti(140km).

Nie znam się za dobrze, ale dzięki Wam z pewnością poprawi się moja wiedza:)

Ściągniecie koła się przeciągnie bo dzisiaj mam nakaz wizyty u dziewczyny i szybko nie wrócę:p w pon praca więc wtorek, z góry sorry za zwłokę i niewiedzę:p

Opublikowano

Po pierwsze niewiemy jaki masz zawias moze byc M-pakietowy wtedy wymiana na serie da 3 cm :D

Daj vin to ci powiem co siedzi :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Mam takie oznaczenie na karcie z Niemiec Typ: 3/CG jak sprawdzałem to ma to związek ze sportowymi sprężynami zawieszeniem czy coś, wpisałem to z myślą że komuś to coś ułatwi:)

Nr vin: WBACG51090AM04233.

Przepraszam za tą zwłokę ze ściągnięciem koła, ale taka praca:/ późno kończę i już czasu brakuje na wszystko..

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.