Skocz do zawartości

Brzezin E36 M3

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Brzezin E36 M3

  • Urodziny 05.05.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318ti M-pakiet 94
  • Lokalizacja
    Bytom

Osiągnięcia Brzezin E36 M3

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie miałem kiedy napisać ale wystarczyło sprężyny włożyć standardowe:) z góry dziękuję za zainteresowanie i wyjaśnienia niektóre:)
  2. Mam takie oznaczenie na karcie z Niemiec Typ: 3/CG jak sprawdzałem to ma to związek ze sportowymi sprężynami zawieszeniem czy coś, wpisałem to z myślą że komuś to coś ułatwi:) Nr vin: WBACG51090AM04233. Przepraszam za tą zwłokę ze ściągnięciem koła, ale taka praca:/ późno kończę i już czasu brakuje na wszystko..
  3. Muszę przyznać że to moje pierwsze auto. Jak je kupowałem to mi powiedziano że jest to M3 a po emblematach i całej reszcie tak sądziłem, 318ti(140km). Nie znam się za dobrze, ale dzięki Wam z pewnością poprawi się moja wiedza:) Ściągniecie koła się przeciągnie bo dzisiaj mam nakaz wizyty u dziewczyny i szybko nie wrócę:p w pon praca więc wtorek, z góry sorry za zwłokę i niewiedzę:p
  4. Oks postaram się bo właśnie wróciłem z delegacji:/ a na pewno jest M3 a świadczą o tym: listwy boczne ze znaczkami M3(trzy paski i na Końcu M), dywaniki oryginalne z oznakowaniem, gałka zmiany biegów też, czarna podsufitówka i fotele pół-skóra z m-pakietu:), nie wspomnę o progach i zderzakach. Jutro postaram się dodać zdjęcia:) i dzięki za pomoc:)
  5. Dokładnie mam coś takiego w innych kolorach. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67604 Same sprężyny nie starczą, bo koła 17 chowają mi się w nadkolach. Super się prezentuje, ale trochę by wypadało je podnieść, bo ciągłe wychodzenie i sprawdzanie czy miska olejowa jest cała i dzienne sprawdzanie poziomu oleju jest męczące:/
  6. Witam, Jestem Tu nowy, szukam wszędzie informacji na temat zawieszenie przedniego do E36 3/CG. Mam problem gdyż oryginalne zawieszenie w mojej M3 jest za bardzo niskie i nawet pod pracą nie mogę wjeżdżać na chodnik 12cm, haczę nawet o większe progi zwalniające w marketach. Już kapie mi olej z jakiejś uszczelki, na szczęście miska olejowa jest cała. Potrzebuję porady w jaki sposób mogę podnieść profil samochodu albo samego przodu?? Z tylnym zawieszeniem jest ok i chyba standard jak do E30. Myślałem nad wymianą amortyzatorów na dłuższe i nowymi sprężynami- jakie, gdzie i za ile?? Bo w M3 wahacze mają inny kat i nie wszystkie pasują. Czy mogę kupić nowe wahacze standardowe i włożyć je do mojego auta? Czy będą pasowały?? Jak tak to nie będę już miał problemów ze znalezieniem amortyzatorów:) Wymiana sprężyn na dłuższe niema sensu jeśli amortyzator jest krótki, tak słyszałem. Będę wdzięczny za konkretne informacje :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.