Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM

E46 KUPIŁEM ANGLIKA,OD SAMEGO POCZĄTKU SILNIK KULAŁ. PRZEŁOŻYŁEM(MOJE HOBBY) WSZYSTKO DZIAŁA(Z MOJEJ STRONY OK ).

NA POCZĄTKU AUTO (BENZYNA-BRAK LPG) NA ZIMNYM SILNIKU CHODZIŁO RÓWNO,PO NAGRZANIU NIERÓWNA PRACA(TRAGEDIA)

PODPOIŁEM POD KOMPA I WYSKOCZYŁ CZUJNIK TEMP WODY W BLOKU(WYMIANA-NOWY)-DUŻA POPRAWA. SILNIK PRACUJE RÓWNO ZIMNY JAK I CIEPŁY. ALE MOCY DALEJ BRAK. SONDA WYMIENIONA I DALEJ TO SAMO-NIC NIE WYSKAKUJE NA ZEGARACH. JEDNI MÓWIĄ ŻE TO WINA ELEKTRONIKI, INNI ŻE USZCZELKA POD GŁOWICĄ(OLEJ CZYSTY, WODA TEŻ-NIE UBYWA). ODMA-ROZEBRANA,WYCZYSZCZONA,SKLEJONA , PRZEWODY ZMIENIONE(WŁASNA ROBOTA,ŚREDNICE SIĘ ZGADZAJĄ,PO DODANIU GAZU NIE KURCZĄ SIĘ),ŚWIECE WYMIENIONE(CZARNY NAGAR). OGÓLNIE WSZYSTKO ROZEBRANE I WYCZYSZCZONE(KOLEKTOR-WSZYSTKIE CZUJNIKI)

WŁOŻYŁEM W TO DUŻO PRACY I JAKAŚ POPRAWA JEST I WRAZ NIE JEST TO .

ZRAZIŁEM SIĘ TROCHĘ,ALE NIE MOGĘ TERAZ ODPUŚCIĆ.

ALE JESTEM DOBREJ MYŚLI ŻE KTOŚ POMOŻE W NAMIERZENIU CO TO AUTKO BOLI.

Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE RADY. POZDR

ECU: ME9K_NG4

JobStatus: OKAY

Variant: ME9K_NG4

RESULT:

1 error in error memory !

271D CDKHSV - Oxygen sensor heater before cat.

Error counter:

0

Logistic counter: 0

1. Umweltsatz

Mileage

2960 km

Voltage LS-heater before cat (uhsv)

1.21 V

Time after start (tnse_u)

5171.20 s

Supply voltage (ub)

9.80 V

Vehicle speed (vfzg_u)

2.00 km/h

2. Umweltsatz

Mileage

378880 km

Voltage LS-heater before cat (uhsv)

4.97 V

Time after start (tnse_u)

6528.00 s

Supply voltage (ub)

24.02 V

Vehicle speed (vfzg_u)

255.00 km/h

Lastabfall

Test conditions fulfilled

Error present now, but not yet stored (debouncing phase)

Error would cause a warning lamp to light up

Error code: 01 27 1D C4 05 00 00 01 28 3E CA 68 02 94 00 FF

FF FF FF FF FF FF FF FF

Opublikowano

ile cie kosztowała pprzeróbka ?

czy trzeba wymieniac obudowe nagrzewnicy?

co sprawiło Ci najwiecej problemów?

 

co dobłędu wydaje sie że grzałka sondy uszkodzona, lub zasilanie

jaką sobnde założyłes?

może z innym typem grzałki?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli rozwiążesz problem z sondą i nie bedzie poprawy to wtedy zajmij sie rozrządem bo w tym silniku jest wadliwy, napinacz popuszcza i łancuch moze przeskoczyc.
Opublikowano

Jestem właścicielem E46 z silnikiem n42 i martwię się czy mnie czasem ten przeskakujący łańcuch nie dopadnie...

tomektomek napisz proszę czy to było właśnie to tzn puścił napinacz i ile ta naprawa Cie wyniosła.

Ciekaw jestem ilu posiadaczy aut z tym silnikiem miało ten problem. Czy ta wada ujawnia się przy jakimś przebiegu czy raczej bez reguły

Pozdrawiam posiadaczy n42!

Opublikowano (edytowane)

DZIĘKÓWECZKA :cool2: ZA PODPOWIEDZI - WOLĘ ŻEBY BYŁA TO TA SONDA.

W PONIEDZIAŁEK PROWADZĘ DO ELEKTRONIKA. WIĘC ZOBACZYMY. DAM ZNAĆ CO I JAK.

PRZEKŁADKA E46 JEST JEDNĄ Z ŁATWIEJSZYCH(ŚCIANA SYMETRYCZNA) W PORÓWNANIU DO INNYCH AUT NP PASSAT B5, VECTRA C(ŚCIANA Z PODSZYBIEM DO WYCIĘCIA) , VOLVO S60/80 ( PODSZYBIE ZOSTAJE DÓŁ ŚCIANY DO WYCIĘCIA).

W E46 NAGRZEWNICA ZOSTAJE. JEST TROCHĘ WIĘCEJ PRACY PRZY ELEKTRYCE, ALE MAŁO SPAWANIA. W PO LIFCIE DODATKOWO TRZEBA PRZENIEŚĆ POMPĘ ABSu NA DRUGĄ STRONĘ I ZROBIĆ NOWE PRZEWODY HAMULCOWE.

JAKIEŚ PYTANIA TO DZWOŃ JAK BĘDĘ WIEDZIAŁ TO POMOGĘ.

504 787 949

Edytowane przez TOMEKTOMEK
Opublikowano

PRZEMYŚLAŁEM TEMAT

ZMIENIAM SWAP NA 2.2 170KM

BĘDZIE 6 GARÓW I BĘDZIE SŁYCHAĆ ŻE TO BMW

POZDR. :cool2:

 

MOD: to jeszcze może wyłącz CapsLocka...

Opublikowano

SWAP - ZMIANA SILNIKA NA WIĘKSZY (MOCNIEJSZY)

KOLEGA MA SZROT

ZAPROPONOWAŁ MI ŻE WYJMIE MÓJ SILNIK+SKRZYNIA I WŁOŻY 2.2 170KM+SKRZYNIA+KOMP+EWS+STACYJKA.

SPYTAŁEM SIĘ CZY NA TEN ZESTAW CO BĘDZIEMY MONTOWAĆ JEST ZAINTERESOWANIE I POWIEDZIAŁ ŻE NIE BARDZO- WYGLĄDA NA TO ŻE JEST MNIEJ AWARYJNY. A N42 POGONI.

CZWARTEK,PIĄTEK- OPERACJA. :8)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
mam silnik N42 B18, przy przebiegu 78 tys. popusil/pekl napinacz, lancuch przeskoczyl.. stalo sie to w momencie, gdy wyjezdzalem z myjni po umyciu silnika. do wymiany poszly kola zebate, lancuch, napinacze, wentyle, szpliki i jeszcze troche zeczy. dokladna rozpiske zostawilem w domu. jako ze auto robione bylo w niemczech koszt naprawy oscylowal w graniach 4-5 tys. euro. na szczescie czesc kosztow przejelo BMW.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Siemanko

Nie było czasu się odezwać - wakacje

W końcu to auto zaczęło jeździć.

Boka robi na zawołanie :cool2: . Dźwięk silnika - to jest to

Spalanie spore - ale coś za coś !

Pozdro.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jak sprawował się silniczek 2.2 u Ciebie?

Mam zamiar kupić bunie z takim motorkiem i nie jestem do końca pewien jak to się ogólnie będzie sprawowało.

Jak z awaryjnością i zapotrzebowaniem na PB?

Szkoda Buni :cry:

Opublikowano

Siemasz

W porównaniu do 318i :cry2: różnica spora 320i :cool2: .

2,2l Nie zdążył mi się znudzić,wiadomo w miarę jedzenia apetyt rośnie (bierz odrazy coś mocniejszego).

Miasto około 12 l . Trasa około 8 l.

Czy awaryjny to nie powiem.

Kolego jak byś potrzebował jakiś silnik (gwarancja),to się odzywaj.

Szkoda to umrzeć w młodym wieku.

Pozdr.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
mam silnik N42 B18, przy przebiegu 78 tys. popusil/pekl napinacz, lancuch przeskoczyl.. stalo sie to w momencie, gdy wyjezdzalem z myjni po umyciu silnika. do wymiany poszly kola zebate, lancuch, napinacze, wentyle, szpliki i jeszcze troche zeczy. dokladna rozpiske zostawilem w domu. jako ze auto robione bylo w niemczech koszt naprawy oscylowal w graniach 4-5 tys. euro. na szczescie czesc kosztow przejelo BMW.

Witam mógł byś się podzielić ta rozpiskom co to tam naprawiałeś w tym silniku n42 b18 to bmw tez na dwóch walkach rozrządu jest,bo prawdo podobnie i mnie to spotkało :cry: dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.