Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam parujący prawy reflektor bixenonowy górna partia tam gdzie brewka (nie skrętny przed FL). Pytanie moje jest takie - gdybym chciał podmienić obydwa reflektory na takie po FL czy będą pasować do mojego modelu (2004) ??
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
jdef no i o taką odpowiedź mi chodziło. A pytałem dlatego że zastanawiam się nad wymianą reflektorów (komplet) z racji tej że prawa brewka mi paruje i nie wiem czy będę w stanie to usunąć (+ nie świeci) . Widzę i jest bardzo dużo refl. po FL na rynku a przed liftem z kolei jest dużo xenonów ale skrętnych. Ja mam tradycyjne xenony. Myślałem bardziej, że nie podejdą z powodu innego kształtu jednak widzę że tutaj nie jest to kwestia kształtu a P&P więc czarował nie będę - bawiąc się w przełączniki, przetwornice, transformatory a na końcu możliwe kłopoty z elektroniką w pojeździe.
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

są zakłady specjalizujące się w tym temacie, kilka osób na forum chyba także to robiło, ale trzeba trochę pomotać i wydać nieco pieniędzy. tak więc temat jest do ogarnięcia, ale to większa operacja.

 

i tyle w temacie :)

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Dziękuje za link ale im dłużej patrzę na te sprawy tym bardziej nie jestem za jakimikolwiek przeróbkami - mówię o przekładce lamp na po FL do samochodu z 2004 roku. Jakoś się obawiam konsekwencji ... zwłaszcza teraz kiedy ten temat raczkuje i jest to metodą prób i błędów w wielu przypadkach. Póki temat nie zostanie ogarnięty w pełni z przeróbkami i nie stanie się to normą ;) to myślę że nie warto.
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
"Normą" to raczej nie będzie nigdy ;) Ktoś tu już polecał gościa, który to sprzedaje. Co ciekawe, w innych aukcjach zawsze ma dopisek "możliwy montaż", a tutaj cisza.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Panowie odgrzeję temat - dotyczy zaparowanej i NIE świecącej prawej brewki

 

Czy jest opcja - i czego ona wymaga jesli już będzie możliwa - aby zamontować zamiast bixenonów standardowych lampy dynamic xenon lub lampy bixenon ale z palnikiem D1S ( obecnie posiadam D2S)

Dlaczego pytam - otóż cholernie ciężko jest znaleźć jakąkolwiek lampę pod palnik D2S 35W. Myślałem na poczatku o komplecie aby go wymienić -ale widzę że jest to mało realne znaleźć 2 lampy. Szukałem już nawet w pojedynkę prawych ... ale tutaj również klops ...

Na LCI nie chcę wymieniać bo to za duży koszt i uważam to za ostateczność jeśli już bardzo mnie wkurzy nie świecąca brewka - kupować w ASO to troszkę nieporozumienie :) wolę w takim razie zmianę na LCI lub jeździć nadal tak jak jest :)

 

Będę wdzięczny za odpowiedź.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Szukałeś ... :)

1. Albo nie ma D2S 35W (jest D1S lub D2S Dynamic - ja nie posiadam)

2. Albo nie wysyłają do Polski :) mimo że PayPal lub przedpłata etc...

3. Albo cena jest porównywalna za komplet lamp LCI (przód tył) ca. 900EUR

 

Jeszcze jedno pytanie. Zakładam że wszystko jest OK nic nie paruje w lampie i nie ma rozszczelnień - i gaśnie mi brewka z diodą - czy istnieje opcja wymiany samej diody tak aby świeciła ? Chodzi mi o to czy można wymienić jak każdą inną żarówkę/palnik czy są to tzw jednorazówki ? Jak padnie to kaput ..... do kosza i nowa lampa. Jesli tak to zastanawiam się nad sensem kupowania i zakładania używanych lamp z roku 2004.

Ale mam nadzieję że da się diodę podmienić ... coś wiecie na ten temat?

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
A czy otrzymam odpowiedź czy dioda w lampie przedniej odpowiedzialna za świecenie brewki (obrysówki) jest wymienna czy jak się spali to kaputt. Ze schematu wynika mi że tak .... ale w praktyce ktoś to testował ?
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Witam!

 

Nie do konca rozumiem, czy masz na mysli ze cala "brewka" Ci nie swieci,

czy tylko jedna z kilku diod? Jelsi jedna to teoretycznie mozna wymienic,

trzeba rozkleic lampe itp, a diode na pewno kupisz w elektronicznym.

Natomiast jesli nie swieci Ci cala brewka, to znak ze padla Ci przetwornica

do brewki, a wtedy masz zabawe z elektronika:

 

Pozdrawiam

Opublikowano

:) nie świeci cała brewka + diody na obrysie

Najpierw padła jedna - bo zaparowała i amen

Od kilku dni obserwuję padanie drugiej - co któryś raz się zaświeci

 

Jak dobrze pamiętam na przednim obrysie (diody z boku reflektora) powinno się świecić 5 diód - świeciło się 4 później 3 a teraz 2

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Hej!

 

 

Jesli padaja Ci diody, co jest mozliwe tylko w przypadku podania zbyt duzego napiecie, to sprawdzilbym na Twoim

miejscu jakie jest napiecie zasilajace. Moze byc za duze, a wtedy moze sie okazac ze masz zwarcie w module

swiatel.

 

Pozdrawiam

 

M.

Opublikowano

Witam :)

Zaraz, zaraz, czegoś tu nie rozumię, mam podobny problem (lewa brewka nie świeci) ale od początku.

Najpierw padło oświetlenie lewego ringu(świeciło,nie świeciło - tak kilka razy)następnie przestała świecić brewka. wymieniłem halogenik ringu i świeci a brewka dalej nie. I tu pytanie - na lampie nad brewką jest taka maleńka wtyczka,to oprawka diodki od brewki? a jak nie to od czego? Po jej wysunięciu okazało się że ma kształt literki u (poziomej) tyle że poza oprawką nic więcej nie wylazło :cry2: .

I drugie(a może trzecie)putanie,czy jesteście pewni że producent nie przewidział możliwości przepalenia didy?? :mad2:

Pozdr.

Opublikowano (edytowane)

Rozmawiałem z ASO - producent nie przewidział "normalnej" wymiany diody - w sensie nie potraktował jej jako elementu który może się spalić (np przywołany ring czy zwykła żarówka/palnik). Można wymienić diody ale wiąże się to z rozbrojeniem lampy i rozszczelnieniem jej :) trochę pracy trzeba w to włożyć (i do tego znaleźć odpowiednie diody) . Wg info jakie uzyskałem to jest to lifetime ale jak wszystko tak i to ma swoją wytrzymałość - zwłaszcza w PL warunkach gdzie 24h/7 jeździmy na światłach.

Na zachodzie pewnie tego problemu w takim stopniu nie ma bo tam obowiązują światła wtedy kiedy zajdzie taka potrzeba. Generalnie Pan w ASO zaproponował zakup nowej lampy :) za 4500PLN - zamiast wymiany diody - z trudem powstrzymywałem śmiech ale się udało. Wtyczka nad brewką to jej zasilanie - czyli krótko mówiąc doprowadzenie prądu aby świeciła.

Diody znajdują się wewnątrz reflektora.

 

Bodek - przynajmniej jedna brewka z diodami padła z innego względu niż wysokie napięcie - otóż diody generalnie bardzo wrażliwe są na wilgoć - a mnie się rozszczelnił prawy reflektor i para/wilgoć dostała się do wnętrza - i to załatwiło jedną brewkę/diody za nią odpowiedzialne) . Druga najprawdopodobniej padła ze starości. Jak kupiłem auto świeciły się 4 z 6 , później 3 z 6 a następnie 2 z 6. Na sam koniec brewka raz świeciła a dwa razy nie - teraz odjechała już całkiem i nie świeci w ogóle.

EDIT: Bodek dodałem jeszcze zdjęcia - z tego co się orientuję za oświetlenie przedniej brewki(nad lampami) jest odpowiedzialny "pas" 6 diód które świecą również z boku reflektora (zaznaczone na zdjęciu). Z tego co widziałem na fotkach jak to przerabiają na białe 5 diód świeci z boku i jedna od frontu spójrz na to. Także ja nie widzę tam miejsca na przetwornice - kwalifikuję to jako jedną całość

 

Kolega Jeromer podesłał mi link do jednego z forów gdzie chłopcy z USA robią trik i domowym sposobem wyciągają stare pomarańczowe diody i wkładają białe. ale to się wiąże z precyzyjną i spokojną robótką oraz rozszczelnieniem reflektora. Poniżej link i efekt:

http://picasaweb.google.pl/aleksander.slawomir/Pulpit#5531691544408076226

Edytowane przez Prezioso
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Witam :D

Dzięki za odpowiedź :) Sprawa jasna. Ponieważ nie mam akurat na zbyciu 4500 a i cierpliwość mi się chwilowo wyczerpała(rozszczelniać nic nie będę) na razie będę jeżdził z jedną a jak się wkurzę to wyciągnę wtyczkę z drugiej,może jakoś to przeżyję :(

Pozdr.

Opublikowano

Wrzuciłem EDIT i dodatkowe zdjęcia

Przy okazji jak dorwę "zapasowe lampy" to te obecne rozkleję i wymienię diody na białe - ale zapas muszę mieć ;)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Hej!

 

Diody kupisz w sklepie el. koszt 2-5zl za sztuke. diody zasilane są

napięciem max 1,5V i prąem ~100mA. Zatem miernik w dlon i sprawdz

jakie masz napiecie na wtyczce do brewki. Jesli tam bedzie ok, to pozostaje Ci

demontaz lampy i naprawa uklady diodowego. Klej do lamp latwo znajdziesz

wbrew pozorom (ja kiedys w innym aucie uzywalem silikonu, przynajmniej byla

szczelana pozniej :) ).

 

Pozdrawiam

 

M.

Opublikowano

Chłopcy mają troszkę inny patent na wejście do diodek - wycięcie plastiku od góry (czarnego przy wtyku zasilania)

Z tego co się zorientowałem powinny być takie LED'y

http://www.radioshack.com/product/index.jsp?productId=3060973#

 

Z tym że one mają kąt świecenia 130* a w PL znalazłem jedynie 120* - z racji tej że nie jestem elektrykiem/elektronikiem nie bardzo wiem czym to się je ;) i na co kąt świecenia tak naprawdę wpływa.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
  • 1 rok później...
Opublikowano

witam

mam problem z "brewkami" czy mozliwe jest zeby obie na raz przestaly swiecic?? sprawdzalem napiecie na wtyczce i w lewej jest 7,2V w prawej 7,1V

mial juz ktos taki problem?

auto z 2003 soft z 2005

  • 4 lata później...
Opublikowano
Chciałbym podpiąć się do tematu może ktoś pomoże. Mianowicie również mam do wymiany lampę z przodu, przepuszcza wilgoć do środka i nie działa brewka. Jest to lampa z żarnikiem d2s (przetwornica ma nr 5DV 008 290-00). Mam drugą lampę dobrą ale bez przetwornicy i pod d1s. Do tej nowej lampy idzie również inna przetwornica 5DV 009 000-00. Czy po dokupieniu przetwornicy i przełożeniu żarnika ze starej lampy (czy jest taka opcja że będzie pasował) będzie wszystko działać bez błędów w elektronice? Czym różnią się te lampy? Dodam że na jednej i drugiej soczewce napisane jest D2S i Dynamic Xenon.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.