Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szukam przedniej górnej rozpórki do E36 318is

mozecie zapodac mi jakies linki na allegro albo namiery kto chce sprzedac?

niałem rozpórke z 318 i była za wysoka i maska sie nie domykała z tego co wiem to z 325 jest nizsza ale niewiem czy pasuje?

pomozecie?

_________

Poprawiłem tytuł. Proszę zapoznać się z formatem tytułowania wątków!! Następnym razem dostaniesz ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
Karoseria byla taka sama w 318 i 325 a rozporki sa rozne zeby ominac silnik :D

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Karoseria byla taka sama w 318 i 325 a rozporki sa rozne zeby ominac silnik :D

tak ale rozpórka z 325 moze byc za niska i bedzie chaczyc o silnik

Opublikowano
Mialem na mysli ze ta z 318 nie moze chaczyc o maske :wink:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • 1 rok później...
Opublikowano
Rozpórka stabilizuje pracę kielichów, ale by działało to jak powinno profil powinien być zamknięty czyli góra+dół. Górna rozpórka głównie pracuje na komfort psychiczny, no chyba że komuś już amory wychodzą z kielicha od rdzy to spoko można zakładać. Stosuje się je głównie do twardego zawieszenia, sportowego, budy BMW są dość sztywne same w sobie (oprócz egzemplarzy z alle po 1800). Auto robi się stabilniejsze jak masz komplet - góra/dół + przód/tył. Te gufniane rozpórki z alle są tyle warte co aluminiowe klatki skręcane do aut - działają na wyobraźnie jedynie.
tel. 514.99.46.99
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bizon, nie do końca się zgodzę. Na dole co chciałbyś z przodu usztywnić?? Jest belka pod silnikim któ łączy podłużnice wiec nie za bardzo jest tam co usztywniać. Ewntualnie można kupić sztywne tukeja wahacz i tyle. No chyba ze jest tam co usztywniaćna dole a ja o tym nie wiem...

 

PZDR>

Opublikowano

Dolna spina kołyskę przednią z karoserią, zabezpiecza też miskę. Po za tym w autach nie obspawanych (drift,kjs itp.) pojawiają się pęknięcia.

Kiedy zawias jest twardy to jego rolę przejmuje też karoseria, nie mówię o cywilnych autach.

x-brace było montowane seryjnie w cabrio ze względu na małą sztywność budy.

Ja osobiście większą różnice odczułem po zamontowaniu rozpórki tylnej niż przedniej.

Dzisiaj odbieram swoje nowe/stare sprężyny dałem do rozhartowania/utwardzenia/zahartowania zobaczymy jak będzie.

tel. 514.99.46.99
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A daj jakieś zdjecia tej rozpurki do e36 bo jakoś nie mogę sobie tego wyobrażić. coś takiego widziałem z hondach, ael w BMW...

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

u mnie w compact są poprzeczki z przodu i z tyłu nr 7 schematu a w Z3 seryjnie z przodu jest x-breace, szkoda że x-breace eliminuje (tak mi się wydaje) założenie oryginalnych osłon pod silnik, bo tak to założyłbym też "x" w compakcie ?

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CG71&mospid=47455&btnr=41_0936&hg=41&fg=10

Opublikowano
dziękuje za info, a podejdzie na tego "x" oryginalna osłona, przednia to na pewno ale czy ta druga dłuższa też, tak czy inaczej szukam tego elementu :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.