Skocz do zawartości

żółwik

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318is

Osiągnięcia żółwik

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czym różni sie sprzegło w aucie bez klimy od tego z klimą? Bede wymieniał sprzegło w swoim 318is w sklepach w katalogu pisze ze te sprzegła sa rózne. Z czystej ciekawosci ineresuje mnie co tam jest innego?
  2. ale on dmucha na chłodnice czy odwrotnie? przed chłodnica od str. zderzaka mam przecież wentylator ( myśle ze o ten Wam chodzi), to wisco robi duzy opór dla silnika mysle ze jest tam zbędny. mozecie mi doradzic jak to odkrecic? bo tam jest prawo stronna nakretka i za cholere nie idzie
  3. mam pytanie czy wentylator który umieszczony jest na pompie wody jest niezbedny? jakie on spełni funkcje? pytam do musze wymontowac pompe wody wiec chciałem go zlikwidowac, bo cały jego mechanizm stanowi opór do silnika i jest to kolejna rzecz która silnik musi napedzac. czy ktos juz to robił? jak zlikwidowac ten mechanizm? jakie sa tego plusy i minusy?
  4. orietuje sie ktos jakie wymiary ma urzadzenie do blokowania rozrzadu ? w ksiazce pisze ze ma numer 113320, mam tokarke wiec moge se zrobic :D chodzi mi o ten bolec, kołek do blokowania koła zamachowego
  5. mam takie pytanko, robiłem kapitalny remont głowicy ,miałem zdemontowane wałki i kóleczka, poskładalismy to wszystko spowrotem ale przy przykrecaniu kóleczek nikt nie zwrucił uwagi na ich ustawienie tzn. strzałki nie były do góry, a na kółeczkach sa bolce z których czujnik czyta ich położenie. czy z tego powodu silnik moze nie odpalac? rozrzad jest na 100% dobrze ustawiony
  6. byłem i jest czysto, zero błędów. Wiec mysle ze przepływka padła? Chyba ze komputer? Moga byc takie objawy?
  7. mam taki problem ze zalewa mi silnik, wymieniłem juz sonde, wiec mysle ze moze padła przepływka, mozna ja jakos sprawdzic? po drodze wymieniłem jeszcze czujnik temp. silnika, czujnik położenia wałka rozrządu, swiece, cewke i przewody :) regulator cisnienia paliwa tez jest nowy. objawy takie ze śmierdzi paliwem z wydechu i pod maską , sa problemy z odpaleniem ciepłego silnika i szarpie na wolnych obrotach.
  8. no i tak zrobię, bo cewka jest opisana :D moze głupie pytanie, ale powiedzmy ze przewody były by podpiete w odwrotnej kolejnosci tzn. 1-4 , 2-3 ,3-2, 4-1 :?: odpaliło by auto?
  9. weźmy to z tej strony: stojac przed autem czy pierwsza swieca ma byc połaczona z pierwsza cewka, druga z drugą itd? co do schematu to nie wiadomo która swieca to 1, która to 2 ... wiec tez mysle ze to kolejność zapłonu
  10. klocki wymieniłem zanim zapaliła sie kontrolka :D
  11. zostały stare , ale niewiem czy w tym przednim nie jest naderwany jeden kabelek, jak by był to bedzie swiecic?
  12. kupiłem nowe swiece i przewody, wszystko wczoraj wymontowalismy ale nikt nie zwrócił uwagi na kolejnosc montażu do cewki zapłonowej :mad2: :( tzn która swieca z który gniazdem w cewce?
  13. mam nowe klocki hamulcowe, ale zaswieciła mi sie kontrolka zuzycia klocków, jak ja zgasic? czujnik jest tylko w lewym przednim kole?
  14. mam w swoim e36 318is silnik m42 sekwencyjna insatalacje na sterowniku stag 300 ale i problemy :cry: : - po przekroczeniu 2500obr/min przełancza sie na pb - po wcisnieciu pedału gazu szarpie, przerywa (nie zawsze)
  15. żółwik

    swap na klimatronik

    mam manualna klime w swoim e36, dało by rade zmienic to na klimatronik? jak tak to co musze kupic do tego? oprucz głównego panelu :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.