Skocz do zawartości

318is Nieprawidłowa praca silnika: dławienie, utrata mocy


drspa3

Rekomendowane odpowiedzi

Rano odpalam auto to zawsze ładnie załapie ale trochę dłużej, bo muszę kręcić 2 sekundy, jak już się odpali to obroty mam na 950rpm, poczekam 1 minutę i ruszam się do jazdy, potem występują problemy jadąc zimnym i ciepłym silnikiem:

Zimny silnik:

Delikatnie daję gazu silnik podczas jazdy zachowuję się tak jakby się dławił, tracił moc tzn przyśpiesza, zwalnia, przyśpiesza, zwalnia jakby jakaś świeca nie pracowała, ale świece mam nowiutkie i kable też. Pracuje trochę równo.

Ciepły silnik:

Z przyśpieszeniem, zwalnianiem i przyspieszaniem przez silnik nie ma już problemu, ale jest inny problem na biegu jałowym pracuje nierówno na 80%, jak chce kogoś wyprzedzić to redukuję bieg i daję gazu wtedy ładnie si wkręca jak wskazówka obrotomierza dochodzi do 5 tys rpm to zaczyna strasznie tracić moc, wychodzi z 5 tys rpm dostaje kopa i jak znowu dochodzi do 6 tys rpm to znowu traci, a jak wyjdzie z 6 tys rpm to już ładnie się zbiera aż do 7 tys rpm.

_____

Kolejny raz źle zatytułowałeś temat! Ile razy można prosić o to samo? :duh: Ostrzeżenie nr 2. /mattiss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer może podpowiedzieć co może być winne. Wyświetlą się kody błędów. Należy je prawidłowo zinterpretować i ustalić najbardziej prawdopodobny element. I w tym momencie są dwie szkoły. Jedna mówi żeby od razu wymienić wskazany przez komputer element, a druga żeby sprawdzić wskazany przez komputer element i w razie nieprawidłowości w jego działaniu wymienić. Wszystko zależy od mechanika do którego oddasz auto.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jedź na komputer. A jak jest przy tych wszystkich objawach ze spalaniem?? Wzrosło?? Komputer zapewne wykaże złą mieszankę-błąd lambdy, ale to oczywiste, przy takich sensacjach podczas jazdy. Może któraś z nowych świec jest wadliwa?? Ktoś miał niedawno taki przypadek, że nie miał przerwy na nowej świecy... Komputer pokaże też błędy cewek zapłonowych i przepływomierza-jeśli to ich wina. Także na pewno warto się tam wybrać...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.