Skocz do zawartości

problem z moim bmw cos stuka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

 

Mam kolejny problem z moim autem kiedy jade słysze jakieś szumy na przodzie tak jakby mi cos ocierało o ziemie i pod nogami czuje jak mi cos stuka byłem na sprawdzeniu na stacji i nic nie wykazało czy ktoś wie co może być przyczyną. Uczucie takie jakby koła latały i najbardziej odczuwalne to jest przy skręcie lub na dziurach.

Opublikowano
No u mnie tak jak by latało i jeszcze dzisiaj zaliczylem poteżna dziure ale nie ma co się dziwić tak naprawiaja te drogi to juz calkiem szumi i lata a czy nic by nie wykazalo bo bylem 2 dni temu na sprawdzaniu w stacji i stwierdzil ze wszystko ok
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Łożysko piasty może się kończyć.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Dokładnie - sprawdź to łożysko. Szum i jego wzrastające natężenie przy skręcie mogłyby na to wskazywać. Zresztą z tego co jest na forum, jest to dość częsta przypadłość e39. Łożysko występuje wraz z piastą i zbyt tanie nie jest, nie wiem czy jest możliwość wyciśnięcia starego i wprasowania nowego łożyska w starą piastę.

PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Opublikowano

Z tego co wiem to łożysko jest na stałe osadzone w piastę i nie ma możliwości jego wyciśnięcia i wprasowania innego - trzeba kupić całą piastę. U mnie sądziłem, że też łożysko pada któreś bo wyło/szumiało w aucie niekiepsko. Ale okazało się, że opony przednie miałem wyząbkowane i to one tak szumiały - także w skręcie ten szum się bardziej nasilał. Założyłem inne opony i nastała cisza.

Pzdr.

Opublikowano
Z tego co wiem to łożysko jest na stałe osadzone w piastę i nie ma możliwości jego wyciśnięcia i wprasowania innego - trzeba kupić całą piastę. U mnie sądziłem, że też łożysko pada któreś bo wyło/szumiało w aucie niekiepsko. Ale okazało się, że opony przednie miałem wyząbkowane i to one tak szumiały - także w skręcie ten szum się bardziej nasilał. Założyłem inne opony i nastała cisza.

Pzdr.

Podzielam zdanie kolegi ze szumy moga byc spowodowane przez wyzabkowane opony. Co do stukania to przyczyn moze byc kilka, np. oderwany klocek. Mialem ostatnio to samo u siebie tylko ze z tylu. Mozesz miec rowniez luz na swozniu wahacza, ten temat przerabiam wlasnie u siebie. Tez wjezdzalem na diagnostyke i wychodzilo wszystko ok lecz ja wiem ze dolny wahacz raczej zaczyna sie konczyc (mialem juz kiedys to samo) i za jakies 1500 km juz bedzie na nim wyczuwalny luz. Zalozylem sie nawet z diagnosta o 0,7l Jacka Danielsa ze padnie sworzen tego wahacza.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Przyczyne już chyba znam wczoraj byłem kupić opony i akurat kolega ma wulkanizacje i mi podniósł auto jak się okazało z jednej strony łącznik stabilizatora z drugiej jest wyciek z amortyzatora tyle że amortyzatory nie maja całęgo roku i są w gorszym stanie niz te co posiadam z tyłu nie wymieniane dzięki za pomoc :) a co do łożyska możliwe,że też go coś boli bo osttanio jechałem to strasznie coś mi szumiało i ocierało, alę też kamienie mi do felg powpadały bo lepili dziury na ulicach i mam nadzieje ,że to te kamienie.
Opublikowano
Przyczyne już chyba znam wczoraj byłem kupić opony i akurat kolega ma wulkanizacje i mi podniósł auto jak się okazało z jednej strony łącznik stabilizatora z drugiej jest wyciek z amortyzatora tyle że amortyzatory nie maja całęgo roku i są w gorszym stanie niz te co posiadam z tyłu nie wymieniane dzięki za pomoc :) a co do łożyska możliwe,że też go coś boli bo osttanio jechałem to strasznie coś mi szumiało i ocierało, alę też kamienie mi do felg powpadały bo lepili dziury na ulicach i mam nadzieje ,że to te kamienie.

 

Wychodzi na to że moje przewidywania się sprawdziły od samego początku ;) łącznik stabilizatora do wymiany :D

Opublikowano

seqk: Jeśli chodzi o łożysko to podnieś auto i zakręć kołem przednim. Jeśli ie słychać w trakcie obracanie się koła żadnych trzasków/zgrzytów i innych metalicznych chrobotań to łożysko raczej masz ok. Pamiętaj tylko także, że czasem może chrobotać osłona metalowa tarczy jak tam wpadnie jakiś żwir/piasek/syf.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.