Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Witam!

 

Czeka mnie wymiana amorków z tyłu ( lub w razie czego dla pewności komplecik) mam e91 318d z 2008 roku, wszystko seryjne , i dzisiaj dzwoniac do intercarsu uprzejma pani, zasugerowałą żebym wziął amorki od wersji ze sportowym zawieszeniem bo ponoc sa delikatnie twardsze i MOCNIEJSZE(bardziej wytrzymałe itp). Ja jednak nie mam M-paku ani sportowj zawieszki i nie wiem czy mi podejda moze ktos sie orientuje??

 

Roznica w cenie to ok 50zł na sztuce.

 

A może polecacie jakieś inne amorki niż b4 ??

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
standardowo, zawias w m-pakiecie jest nizszy niz seryjnie, ja sie nie znam na mechanice ale to chyba nie zbt dobry pomysl brac amorki od m-pakietu do zwyklego zawiasu.
Opublikowano
masz auto nowe kupione w 2008 r , ile przejechałeś ze wymieniasz już amortyzatory ?
Opublikowano

"miłe panie i mili panowie" zawsze polecaja to co im sie opłaca sprzedać ( większa marża, dodatkowe profity)

 

u mnie na liczniku 180 tyś wymieniłem z przódu, amory z tyłu w jak najlepszym porządku-nie ruszane

  • Zarejestrowani
Opublikowano
U mnie mam 68tys przebiegu i amorki sa jak najbardziej ok, tylko jak wymienialem sprezyny i wygłuszałem bagażnik trzebabylo je zdjac, i mechanik przy zakladaniu spowrotem amorkow ukrecil główkę na trzpieniu i teraz nie mozna jednego amorka dokreic( lapalo sie za trzpien i dokrecalo amor) jest troche luzny i stuka mi na nierównościach, studzienkach itp co strasznie wkurza dlatego musze wymienic, a jak wymieniac to juz oba.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

"wygłuszałem bagażnik"

 

pytam z czystej ciekawości , czemu to robisz? co to daje?

  • Zarejestrowani
Opublikowano
"wygłuszałem bagażnik"

 

pytam z czystej ciekawości , czemu to robisz? co to daje?

 

Proste:) Wkurza mnie szumienie i halasy ze strony bagaznika, wczesniej jezdzilem sedanami i bylo cicho teraz siedzac z przodu slysze szum opon z tylu glosniejszy niz z przodu.

 

A moje pytanko: za ile te amorki "nie M-kowe" kupujesz?

 

Około 200zł za sztukę na tył i 350zł za sztukę na przód

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Ja właśnie przerabiam tematy wymiany amorków w moim 330d e91 przy przebiegu 160k. Posiadam M pakiet (opcja 226) i wybrałem Bilsteina B4 - podobno seryjnie je montują (troche inne oznaczenie dla M pakietu). Z informacji które uzyskałem są trochę twardsze od normalnych.

 

Przód:

VNE-D503/504 - cena to około 350 zł. (ASO 1100 zł.)

Tył:

BNE-D505 - cena około 220 zł. (ASO 550 zł.)

  • Zarejestrowani
Opublikowano
No własnie są twardsze i ponoc bardziej trwałe, tylko czy będąpasowały do normalnego zawieszenia ??

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Teoretycznie będą pasowały bo tylko charakterystykę mają inna, no i komfort trochę mniejszy będzie. Nie wiem jak jest ze sprężynami. Co do komfortu to zależy jeszcze od tego jakie masz koła.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja właśnie przerabiam tematy wymiany amorków w moim 330d e91 przy przebiegu 160k. Posiadam M pakiet (opcja 226) i wybrałem Bilsteina B4 - podobno seryjnie je montują (troche inne oznaczenie dla M pakietu). Z informacji które uzyskałem są trochę twardsze od normalnych.

 

Przód:

VNE-D503/504 - cena to około 350 zł. (ASO 1100 zł.)

Tył:

BNE-D505 - cena około 220 zł. (ASO 550 zł.)

 

Moim zdaniem b4 to amortyzatory dla normalnej nie obniżonej wersji, dla obniżonej powinno być b6 (żółty)

Opublikowano

Jeśli masz pakiet M (jak dobrze pamiętam oznaczony 226) to będą to B4 - producent podaje nawet numery katalogowe BMW. Bilsten produkuje 2 albo 3 rodzaje tych amorków (normalne, wzmocnione i do pakietu 226). B4 jest to amortyzator gazowy dwururkowy a B6 to jednorurkowy gazowy (coś podobnego jak w przednim widelcu w motorze) i jest bardzo twardy.

Wszystkie amorki można zobaczyć na stronie http://www.bilstein.net.pl/

 

http://img695.imageshack.us/img695/948/bilstein.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.