Skocz do zawartości

Dysze spryskiwaczy szyby przedniej...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy tylko ja mam tak, ze mi sie non stop zapychaja? Czy to moze przypadlosc tego sprzetu... A jesli tak, to czy idzie jakos z tym skutecznie zawalczyc? Bo kurde :> nie mam takiego malego wyciora zeby to non stop przepychac :duh:

 

P.S. Jesli juz o tym bylo, to sorka, ale w opcji szukaj nie znalazlem nic wspolnego z dyszami czy spryskiwaczami w E30...

Opublikowano
tez mi sie przypchały od strony kierowcy i nie idzie ich wyczyscić, natomiast od pasażera jakos przedmuchały sie, prubowałem roznych sposobow i nie daja razultatów!
Opublikowano

Ehh :mad2: no mi dokladnie tez sie ten od kierowcy zapycha... A jak na zlosc pasazer ma czysciusienka szybke :duh:

A czy moze dysze od E36 da rade do nas zalozyc?

Opublikowano
Na pewno się zapychają? U mnie jak przestał lecieć płyn okazało się, że uszkodzeniu uległ ciśnieniowy układ podtrzymywania cieczy w przewodach. Pięć lat jeżdżę e30 i właśnie w zeszłym miesiącu padło pierwszy raz, więc ciężko mi byłoby stwierdzić że ciągle się zapychają.
Opublikowano
Nie :) to na 100% nie zaworek :) bo dysza ma dwie dziurki :mrgreen: a leci z jednej :) druga sie natomiast non stop zapycha...
Opublikowano
U mnie w e36 wedlug specow z ASO powodem byla twarda woda ;) Wymienilem obydwa za ok 20zl (nie podgrzewane) :)
były: E30 318is coupe, E30 325i saloon, E36 320i coupe, E34 520i sedan
Opublikowano
moja propozycja to nie lac wody kranowki i wszystko bedzie ok w wielu autach mialem wlasnie taki sam problem.Oszczednosc i bokiem mi to wychodzilo a jeszcze jak takie blotko bylo na ulicy i polecialo na szybe a tu klapa nie leci !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :jawdrop: :mad2:
Opublikowano

A ja wczoraj waolczyłem ze spryskiwaczami... co za przypadłość.

Wymontowałem je z auta, wziąłem jakieś ustrojstwo do czyszczenia

łazienki (ma likwidować kamień z nacieków), wstrzyknąłem najpierw na

15 minut od strony wężyka. Następnie opłukałem wodą. Ponownie wstrzykiwałem na kolejne 15 minutek. Za 3 razem płyn wyszedł przez

dziurki. Zostawiłem na kolejne 15 minutek. Pienilo się ładnie. Trochę kamienia musiało być. Nastęnie od strony wylotu powciskałem

szpilkę i to tyle.

 

Po zamontowaniu. Strona kierowcy sprawna w 100%, strona pasażera

na 60%. Wcześniej oba spryskiwacze zatkane na amen.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
moja propozycja to nie lac wody kranowki i wszystko bedzie ok w wielu autach mialem wlasnie taki sam problem.Oszczednosc i bokiem mi to wychodzilo a jeszcze jak takie blotko bylo na ulicy i polecialo na szybe a tu klapa nie leci !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :jawdrop: :mad2:

 

Heh :) No bez przesady :) Ja osobiscie wlewam tylko plyn... Z tym, ze nie wiem co bylo wlewane zanim kupilem autko...ktore aktualnie ma 15 latek...

 

Ale nadal ponawiam pytanie - czy do mojej E30 beda pasowac dysze od E36? Bo te z E30 maja kiepskie moim zdaniem rozwiazanie ustawienia strumienia... w E36 jest jakos tak... ladniej :mrgreen:

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
a gdzie mam kupic te plastikowe czesci wchodzace w maske z dyszami??jestem z warszawy czy jest jakis sklep czy prostu w zwyklych motryzacyjnych szukac??nie podgrzewane mnie interesuja
Opublikowano
a gdzie mam kupic te plastikowe czesci wchodzace w maske z dyszami??jestem z warszawy czy jest jakis sklep czy prostu w zwyklych motryzacyjnych szukac??nie podgrzewane mnie interesuja

 

ASO lub na przyklad sklep na narbutta, koszt okolo 10zl/szt.

były: E30 318is coupe, E30 325i saloon, E36 320i coupe, E34 520i sedan
Opublikowano
W mojej lany był płyn i jest ten sam problem . Od strony kierowcy leci tylko z jednej dyszy . Na szczescie to zadna awaria - zobacze , rozbiore , przeczyszcze albo wymienie i mysle że po kłopocie.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano

zgadzam się z marekp 750,ja u siebie czyściłem środkiem do czyszczenia kotłów-z castoramy za 8zł 1l,a co do przetykania samych dysz to w motoryzacyjnym można kupić komplet drutów-5zł.

druty są lepsze od szpilek i igieł bo na całej swej długości mają taką samą średnicę i są montowane w obudowie takiej jak listki szczelinomieża--------szpilka jak się zaklinuje to zostają kombinerki,a drut szarpniesz i wychodzi.

w spryskiwaczach jest zaworek---metalowa kulka,czasem on się zblokuje od kamienia jeśli ktoś lał kranówę zamiast płynu,albo rozrabiał KONCENTRAT kranówą zamiast wodą destylowaną

Opublikowano
Ja czyszczę drucikiem wyciągniętym ze szczotki drucianej. Trochę go naprostowałem i jest bardzo skuteczny. Ma bardzo małą średnice ale jest sztywny. Powodzenia
Opublikowano

Witam

W ASO w Gdyni dysze do E30 są po 16 zł z groszami za sztukę :)

Pozdrawiam

zinnoberrot coupe - bawarka browarka

http://img522.imageshack.us/img522/8581/1006088forum2ii8.jpg

Opublikowano

Witam,

 

Chciałbym się wypowiedzieć na temat płynów do spryskiwaczy.

Znam temat, bo firma w której pracuję produkuje między innymi zimowe płyny do minus 22 stopni C. Zgadnijcie jakiej wody się używa do produkcji takich płynów? Odpowiedź brzmi - źródlanej.

SKŁAD:

- naturalna woda źródlana

- alkohol etylowy (lub śmierdzący metylowy)

- środki powierzchniowo – czynne

- kompozycja zapachowa.

Dlaczego źródlana?

Otóż cena hurtowa 5l opakowania do minus 22 C to w przybliżeniu 6PLN netto. Tutaj każdy grosz się liczy. Żeby być w rynku nie można sobie pozwolić na stosowanie droższej wody destylowanej. Różnica w cenie 30groszy na 5l opakowaniu dyskwalifikuje producenta.

Różnica w cenie hurtowej i detalicznej (czasami dochodząca do kilkunastu PLN) to tylko i wyłącznie marża sprzedawcy.

Oczywiście bierzemy pod uwagę, że stosuje się uczciwe zasady: nasz płyn do minus 22 C na 100% nie zamarznie przy minus 22 C. Płyny "z Biedronki" nie spełnią tego warunku.

 

Dla zainteresowanych - ja w swoim samochodzie stosuję płyn o zapachu Hugo Boss, jeżeli jest ktoś zainteresowany, mogę trochę tego wyprodukować (minimum kilka palet) - różnica w cenie nie jest wysoka.

 

Pozdrawiam,

 

Piotrek

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Przeglądam forum i widzę że problem zatkanych spryskiwaczy jest dość częsty i drażniący. Chętnie dożucę swoje trzy grosze :D u siebie wyeliminowałem tę przypadłość jeszcze mając Audi B3 - a pomysł podsuną mi pewien gazownik - odgapiłem i mam też stosuje "jego " pomysł- ale do żeczy: trzeba przeciąć wężyk od spryskiwaczy i założyć mały filterek od paliwa do np. malucha - koszt może 2-3 pln ale po pewnym czasie nie uwierzycie ile on zatrzymuje świnstw ( u mnie drobin plastiku który kruszy się z obudowy sitka) i spryskiwacze drożne -może ktoś spróbuje i napisze czy warto wg mnie koszt inwestycji nie wielki ale bardzo skuteczny- ach byłbym zapomniał filterek należy ściągnąć opaskami. Powodzenia :hand: :clap:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.