Skocz do zawartości

utrata gwarancji - chip


AO

Rekomendowane odpowiedzi

straciles gwarancje bo zrobiles jeden podstawowy blad: pojechales do ASO z chipem na naprawe - i to niewazne czego... jest jedna zasada: jak sie jedzie poza planem do ASO na reklamacje czegos w aucie na gwarancji to sie wgrywa serie a nie jedzie na chipie... no chyba, ze sie ma uklady w ASO...

 

Przy F-kach układy Ci nie pomogą, bo po podpięciu auta do kompa Monachium dość szybko zorientuje się, co jest grane.

 

spokojnie, jak sie ma uklady, to wszystko sie da, pisze ze swojego doswiadczenia z moim 335d po sofcie i wizycie w serwisie ASO...

uważam, że gwarancja:

1) została słusznie zabrana,

2) na gwarancji jest zapis kiedy się ją traci,

3) zrobiłem świadomie więc konsekwencje też są świadome,

inna sprawa, że:

1) przy przebiegu 30tys. z chipem nie wystapiła żadna awaria,

2) wg własnego doświadczenia uważam, że awaria nie wystąpi też w następnych ~100tys. z tego powodu,

3) tunerzy bazując na tym, że są "naj" zrobili ze mnie "głupka": pytałem kilkakrotnie, soft jest do wykrycia czy nie? odpowiedź była zawsze ta sama: nikt tego nie wykryje, to my jeździmy do ASO aby wykrywać chipy....

4) po weryfikacji w ASO, że mam chipa usłyszałem, że: tak się robi (wysła soft do Monachium) wszystkim Klientom, których się nie lubi,

5) obecnie nie jestem zmuszony korzystać z ASO, korzystam z nich kiedy chcę a nie bo muszę...

 

odbiegając od tematu: jak Ci się sprawuje:

- ZF,

- kolektor dolotowy,

- czy paprmetry są trzymane latem, IC daje radę

z takim softem? pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

zaden tuner nie jezdzi po ASO i sprawdza czy soft jest widoczny czy nie...

po drugie zawsze widac, ze jest soft, tylko przy normalnym wizytach w ASO nie jest to sprawdzane...

nie ma sladow po sofcie jak sie wgra znowu serie.... chipa zawsze widac, to logiczne... wiec ja na gwarancji i w 335d i w X5 zawsze wgrywalem serie i dopiero odwiedzalem serwis (nawet majac uklady), zeby byl swiety spokoj.... :)

co do 335d to auto od ponad 3 lat jezdzi i jest ok, IC daje rade, skrzynia tym bardziej, mialem tylko problemy z kolektorem wydechowym z powodu za wysokiego EGT, byly mikropekniecia, wymienili mi na nowy na gwarancji i jest ok, aczkolwiek jak przestalem jezdzic autem i przekazalem zonie, to zrobilem slabszy soft, zeby auto nie bylo takie dzikie, teraz jest 335KM oraz 680Nm i tak zostanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaden tuner nie jezdzi po ASO i sprawdza czy soft jest widoczny czy nie...

myśłałem identycznie ale Panowie z MASTERS mówili co innego...

po drugie zawsze widac, ze jest soft, ...

myśłałem identycznie ale Panowie z MASTERS mówili co innego (dla EDC17 nie będzie to widoczne)...

chipa zawsze widac, to logiczne... wiec ja na gwarancji i w 335d i w X5 zawsze wgrywalem serie i dopiero odwiedzalem serwis (nawet majac uklady), zeby byl swiety spokoj.... :)

z racji tego, że jet to moje "x" auto modyfikowane to:

myśłałem identycznie ale Panowie z MASTERS mówili co innego,

zadałem 4 razy pytanie potwierdzjąc dla mnie głupotę (że ich chip nie będzie widoczny):

1) jak robili modyfikację to się "chwalili", że ich chipa nie widać - myślałem, że źle zrozumiałem więc się upewniłem,

2) przed telefonem do ASO,

3) przed wjazdem do ASO,

4) jak auto było ASO...

największe zdziwienie dla mnie było, że jak powiedziałem, że ASO wykryło chip to Panowie z MASTERS nie chcieli uwierzyć lub robili wrażenie, że nie wierzą...

 

tyle z mojej strony na temat "wiarygodności" firmy MASTERS...

 

co do 335d to auto od ponad 3 lat jezdzi i jest ok, IC daje rade, skrzynia tym bardziej, mialem tylko problemy z kolektorem wydechowym z powodu za wysokiego EGT, byly mikropekniecia, wymienili mi na nowy na gwarancji i jest ok, aczkolwiek jak przestalem jezdzic autem i przekazalem zonie, to zrobilem slabszy soft, zeby auto nie bylo takie dzikie, teraz jest 335KM oraz 680Nm i tak zostanie...

miło słyszeć, że jesteś kolejną osobą, która potwierdza regółę:

nie chip "zabija" auto a "niewłaściwa" eksploatacja lub pech...

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no przewaznie prawa noga uzytkownika decyduje o tym jak dlugo wytrzyma auto i podzespoly i szybkiej jezdzie, nie ma co tego ukrywac...

chociaz sa ludzie, ktorzy potrafia nawet seryjne silniki zakatowac...

co do kwestii chipa i Mastersa, to ciezko mi w to uwierzyc, znam ich od lat i sie bardzo z nimi kumpluje i watpie zeby tak mowili...mysle, ze byly pewne kwestie niedogadane albo ktos myslal o A a druga strona o B i sie zle zrozumieliscie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..w sumie przy standardowej inspekcji w aso nic nie wychodzi...bez wysłania softu do BMW nic nie stwierdzą :8) ...tak na szybko to w czasie jazdy próbnej doświadczony serwisant może stwierdzić...domyślić się że coś jest nie tak...miałem to ze swoim nowym Mondeo 2.0 zrobionym na ponad 180KM i 420Nm...ale po chwili "miłej" rozmowy, zapomnieliśmy o temacie :norty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do kwestii chipa i Mastersa, to ciezko mi w to uwierzyc, znam ich od lat i sie bardzo z nimi kumpluje i watpie zeby tak mowili...mysle, ze byly pewne kwestie niedogadane albo ktos myslal o A a druga strona o B i sie zle zrozumieliscie...

ja się nie kumpluję, pojechałem bo wiedziałem, że mają ogromną wiedzę, na tamten czas (rok temu) tylko oni ogarniali mój motor, wielki szczun za wiedzę :cool2: ale na temat złego rozumienia/interpretacji to chyba ja zrozumiałem, oni chyba też jak pytanie było zadane 4 razy w odstępach czasu i była udzielana identyczna odpowiedź:

z racji tego, że jet to moje "x" auto modyfikowane to:

myśłałem identycznie ale Panowie z MASTERS mówili co innego,

zadałem 4 razy pytanie potwierdzjąc dla mnie głupotę (że ich chip nie będzie widoczny):

1) jak robili modyfikację to się "chwalili", że ich chipa nie widać - myślałem, że źle zrozumiałem więc się upewniłem,

2) przed telefonem do ASO,

3) przed wjazdem do ASO,

4) jak auto było ASO...

największe zdziwienie dla mnie było, że jak powiedziałem, że ASO wykryło chip to Panowie z MASTERS nie chcieli uwierzyć lub robili wrażenie, że nie wierzą...

na koniec tak jak wcześniej napisałem zachowali sie "honorowo", przyznali, że wprowadzili mnie nie świadomie w błąd i wykupili gwarancję, zwrócili kasę za chip...mogli "zlać" temat ale wszystko wypłacili i starali się pomóc :cool2: a , że obcenie "nie rozmawiamy" ze sobą to co innego , wykupiona gwarancja działa, naprawa "układu DSC" została zrobiona na jej konto...

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.