Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

 

Ponieważ w moim aucie zaczynają wycierać się przyciski w kierownicy a właściwie te do regulacji głośności

radia ( bo są najczęściej używane ) chciałbym spytać czy jest możliwość ich wymiany

i gdzie je kupić i jak to zrobić ??

 

Pozdrawiam wszystkich

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano
najlatwiej to w ASO, koszt "guzikow" ~200zl, wymiana trywialna sciagasz glowna oslone wlozona na zatrzask, wkladasz nowe przyciski, wpychasz na zatrzas oslone i jazda...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano (edytowane)
Jak zauwazyłem to kolega ma kierownice sportowa wiec bedzie troche trudniej niż napisał AO. Po pierwsze musisz odlączyc akumulator. Trzeba sciagnąc poduszke (tutaj trzeba odblokowac zatrzaski ) odpiac 2 wtyczki. Nastepnie odkrecic srebrny plastik (3 torxy z drugiej strony kierownicy) nastepnie sama wymiana też 2 torxy, złożenie w odwrotnej kolejności , wpiecie akumulatora. Co do wypiecia poduszki napisz na PW postaram sie w miare dokladnie opisac. Przyciski proponowałbym poszukac na allegro. Edytowane przez azajec
Opublikowano
Co do wypiecia poduszki napisz na PW postaram sie w miare dokladnie opisac. Przyciski proponowałbym poszukac na allegro.

Jeśli to nie jest wielka tajemnica :-) to opisz ten proces tutaj - będzie dla potomnych. Sam z przyjemnością poczytam jak to zrobić. TX.

Opublikowano (edytowane)

http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-05/189fbec1.jpg

http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-05/b3c7e8c0.jpg

OKI. więc trzeba wyczuc palcami dwa otworki w obudowie fotka 1, włożyc w nie np. srubokret i z wyczuciem poszukac spręzynowego drutu, zawleczki, wcisnac i jednocześnie pociąnac do siebie poduche (oczywiscie najpierw z jednej potem z drugiej strony),fotka 2. Reszta jest prosta.

Edytowane przez azajec
Opublikowano
Kurcze nigdzie na Allegro nie mogę znaleźć takich przycisków :(

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano
poszukaj samej kiery z przyciskami ale bez poduszki, przy dobrym wietrze to koszt 100-200. Choć same przyciski w ASO to chyba coś ok 200 PLN.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano (edytowane)
Jak zauwazyłem to kolega ma kierownice sportowa wiec bedzie troche trudniej niż napisał AO. Po pierwsze musisz odlączyc akumulator. Trzeba sciagnąc poduszke (tutaj trzeba odblokowac zatrzaski ) odpiac 2 wtyczki. Nastepnie odkrecic srebrny plastik (3 torxy z drugiej strony kierownicy) nastepnie sama wymiana też 2 torxy, złożenie w odwrotnej kolejności , wpiecie akumulatora. Co do wypiecia poduszki napisz na PW postaram sie w miare dokladnie opisac. Przyciski proponowałbym poszukac na allegro.

tak oczywiscie :cool2: , dwa lata temu w E91 zmienialem cala kiere z "normal" na "M" , wiec takze przyciski, ktore sa inne (nie mozna przelozyc...) i na koniec montazu po wcisnieciu maskownicy trzeba ja oczywiscie przykrecic malymi torksami od tylu 3 lub 4 srubki...sorrki za wczesniejsze wprowadzenie w blad :duh: ...na pocieszenie powiem, ze cala operacja jest prosta i zajela mi mniej niz godzine, ASO oczywiscie powiedzialo, ze nalezy podlaczyc komp. bo beda, bledy :cry2: u nich (ASO) wymiana kiery + komp to ~700zl... zrobilem sam, zadne lampki od poduchy sie nie swiecily, za kilka tygodni bylem na standardowym przegladzie i poprosilem o wydruk z GT1, zadnych bledow nie bylo...powiedzialem o tym kierownikowi, ze probowano mnie wczesniej delikatnie "naciagnac" i dlatego zrobilem wymiane kiery sam a on odpowiedzial, ze mam szczescie poniewaz bledy czesto wystepuja przy takim zabiegu.... teraz nie wiem czy mowil prwade czy tylko zamylal....pozdr.

Edytowane przez AO

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

AO ma racje, odpiecie poduszki nie powoduje żadnych błędów. U siebie odpinalem dwa razy, przy wymianie kierki na Mke a potem przy wymianie maskownicy z chromem. Obie operacje przeszły bezproblemowo.

Edit. Zeby zakonczyc temat poduszek to wymieniałem tez fotele i wymiana nie spowodowała jakichkolwiek problemow z elektronika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.