Skocz do zawartości

przyciski w kierownicy - wycieranie


niemirad

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Ponieważ w moim aucie zaczynają wycierać się przyciski w kierownicy a właściwie te do regulacji głośności

radia ( bo są najczęściej używane ) chciałbym spytać czy jest możliwość ich wymiany

i gdzie je kupić i jak to zrobić ??

 

Pozdrawiam wszystkich

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlatwiej to w ASO, koszt "guzikow" ~200zl, wymiana trywialna sciagasz glowna oslone wlozona na zatrzask, wkladasz nowe przyciski, wpychasz na zatrzas oslone i jazda...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zauwazyłem to kolega ma kierownice sportowa wiec bedzie troche trudniej niż napisał AO. Po pierwsze musisz odlączyc akumulator. Trzeba sciagnąc poduszke (tutaj trzeba odblokowac zatrzaski ) odpiac 2 wtyczki. Nastepnie odkrecic srebrny plastik (3 torxy z drugiej strony kierownicy) nastepnie sama wymiana też 2 torxy, złożenie w odwrotnej kolejności , wpiecie akumulatora. Co do wypiecia poduszki napisz na PW postaram sie w miare dokladnie opisac. Przyciski proponowałbym poszukac na allegro. Edytowane przez azajec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wypiecia poduszki napisz na PW postaram sie w miare dokladnie opisac. Przyciski proponowałbym poszukac na allegro.

Jeśli to nie jest wielka tajemnica :-) to opisz ten proces tutaj - będzie dla potomnych. Sam z przyjemnością poczytam jak to zrobić. TX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-05/189fbec1.jpg

http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-05/b3c7e8c0.jpg

OKI. więc trzeba wyczuc palcami dwa otworki w obudowie fotka 1, włożyc w nie np. srubokret i z wyczuciem poszukac spręzynowego drutu, zawleczki, wcisnac i jednocześnie pociąnac do siebie poduche (oczywiscie najpierw z jednej potem z drugiej strony),fotka 2. Reszta jest prosta.

Edytowane przez azajec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nigdzie na Allegro nie mogę znaleźć takich przycisków :(

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj samej kiery z przyciskami ale bez poduszki, przy dobrym wietrze to koszt 100-200. Choć same przyciski w ASO to chyba coś ok 200 PLN.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zauwazyłem to kolega ma kierownice sportowa wiec bedzie troche trudniej niż napisał AO. Po pierwsze musisz odlączyc akumulator. Trzeba sciagnąc poduszke (tutaj trzeba odblokowac zatrzaski ) odpiac 2 wtyczki. Nastepnie odkrecic srebrny plastik (3 torxy z drugiej strony kierownicy) nastepnie sama wymiana też 2 torxy, złożenie w odwrotnej kolejności , wpiecie akumulatora. Co do wypiecia poduszki napisz na PW postaram sie w miare dokladnie opisac. Przyciski proponowałbym poszukac na allegro.

tak oczywiscie :cool2: , dwa lata temu w E91 zmienialem cala kiere z "normal" na "M" , wiec takze przyciski, ktore sa inne (nie mozna przelozyc...) i na koniec montazu po wcisnieciu maskownicy trzeba ja oczywiscie przykrecic malymi torksami od tylu 3 lub 4 srubki...sorrki za wczesniejsze wprowadzenie w blad :duh: ...na pocieszenie powiem, ze cala operacja jest prosta i zajela mi mniej niz godzine, ASO oczywiscie powiedzialo, ze nalezy podlaczyc komp. bo beda, bledy :cry2: u nich (ASO) wymiana kiery + komp to ~700zl... zrobilem sam, zadne lampki od poduchy sie nie swiecily, za kilka tygodni bylem na standardowym przegladzie i poprosilem o wydruk z GT1, zadnych bledow nie bylo...powiedzialem o tym kierownikowi, ze probowano mnie wczesniej delikatnie "naciagnac" i dlatego zrobilem wymiane kiery sam a on odpowiedzial, ze mam szczescie poniewaz bledy czesto wystepuja przy takim zabiegu.... teraz nie wiem czy mowil prwade czy tylko zamylal....pozdr.

Edytowane przez AO

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AO ma racje, odpiecie poduszki nie powoduje żadnych błędów. U siebie odpinalem dwa razy, przy wymianie kierki na Mke a potem przy wymianie maskownicy z chromem. Obie operacje przeszły bezproblemowo.

Edit. Zeby zakonczyc temat poduszek to wymieniałem tez fotele i wymiana nie spowodowała jakichkolwiek problemow z elektronika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.