Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na którymś z postów znalazłem, że jak śmierdzi benzyną to trzeba wymienić przy wtryskach dwie gumki po 4.5 cm bo mogły sparcieć i tak zrobiłem bo rzeczywiście były już wyeksploatowane.

 

Przedtem: auto szybko się zbierało, wchodziło na obroty, równiutko chodziło.

 

Teraz: auto wolno się zbiera, nierówno chodzi, rzuca autem jak jedzie się na półsprzęgle (szarpania).

Opublikowano
Ale gdzie jest pytanie? czy moze chciales nas tylko o tym poinformowac. Benzyna smierdziec to moze z wielu powodow, skad od razu ten pomysl z gumkami przy wtryskach
Opublikowano
Pytanie jest takie: czemu po wymianie tych gumek auto źle zaczęło chodzić na benzynie?
Opublikowano
Ale gdzie jest pytanie? czy moze chciales nas tylko o tym poinformowac. Benzyna smierdziec to moze z wielu powodow, skad od razu ten pomysl z gumkami przy wtryskach

Kolega opisal swoj problem, wiec wiadomo o co chodzi.

 

Relom moze cos zle zlozyles. Moze zamontowales jakies ciensze/grubsze, moze gdzies sie leje, jesli dalej smierdzi etylina.

Opublikowano
wlasnie w tym rzecz, ze juz nie smierdzi etyliną, wężyki taką samą średnicę jak na schemacie z jednego z forum gdzie gosciowi też śmierdziało i powiedzieli mu żeby te wężyki wymienił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.