Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

mam problem - wibracje na kierownicyprzy hamowaniu

proble zaczol wyskakiwac po wymianie tarcz przednich na now.

na nowych przejechalem okolo 2000km i zaczely wystepowac wibracje na kierownicy przy hamowaniu

dalem tarcze do przetoczenia problem znikł ale po nastepnych 2000km powrocil.

pomyslalem ze moze tarcze ze slabego materialu kupilem nowe firmy PAGID razem z klockami wymienilem i po jakis 2000km znow to samo wibracje przy hamowaniu przy predkosci powyzej 90km/h wczesniej mialem wibracje przy niszszych predkosciach.

co to moze byc czy to tarcze czy jakies koncowki no bo powiem ze cos delikatnie mi stuka ale na szarpakach nic nie wykazalo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zestaw obowiązkowy:

tuleje wahaczy

wahacze

drążki i końcówki kierownicze

Przekładnia kierownicza

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

wszystko bylo sprawdzane na szarpakach

pan szanowny mechanik powiedzial ze zawieszenie jest sztywne.

wszystkiego chyba nie bede wymieniac ? wszedzie gdzie pytam to mowia ze to tarcze slabe byly...

jeden gosc mial bmw 7 i tez mial ten problem wymienial tarcze ze 3 razy w koncu kupil w servisie bmw i problem znikl....

czy o zeczywiscie tarcze moga byc?? bo juz daw komplety wymienilem

pierwsz mialem firmy - EICHER

drugie - PAGID

i juz nie wiem jakie kupic moze ktos zna firme textar bo jeszcze takie maja w tym sklepie??

Opublikowano

kolego identycze objawy ja mialem z moja benia. wymienilem tarcze na zimmermann + klocki tej samej firmy i po problemie. masz silne i ciezki samochod ktory trzeba jakas zatrzymac daletgo na hamilcach raczej nie oszczedzaj. czipsy sie robia z tarcz gdy jedzisz z dosyc duza predkoscia i musisz na ostro hamowac wystarczy kilka razy i masz czipsa. niestesty z takimi tanimi tarczami tak sie dzieje. sorki ale to prawda. kp sobie taki zestaw jak ja lub ate a za pomnisz o problemie.

 

 

 

pozdr matty!!!

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano
lub ate a za pomnisz o problemie.

z ate nie zapomni o problemie.... oryginaly dadza rade

nie zgodze sie z toba ja mam juz zimmermann-y komplet jak napisalem wyzej i nie nazekam. poprostu sa tarcze i tarcze w bmw tanie mieso psy jedza i to jest akurat prawda. raz a pozadnie takie jest moje zdanie.

 

 

 

pozdr matty!!!

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano
lub ate a za pomnisz o problemie.

z ate nie zapomni o problemie.... oryginaly dadza rade

nie zgodze sie z toba ja mam juz zimmermann-y komplet jak napisalem wyzej i nie nazekam. poprostu sa tarcze i tarcze w bmw tanie mieso psy jedza i to jest akurat prawda. raz a pozadnie takie jest moje zdanie.

a czy ja w ktorymkolwiek miejscu odnioslem sie do zimmermanow? nie, rekomendowalem jedynie oryginalne tarcze

3 lub 4 komplety ate przerabialem w dwoch skrajne roznych autach (swoja droga to takich samych jak masz w podpisie) i scenariusz zawsze ten sam - 2000-3000 przejechane i tarcze pogiete.

o zimmermanach sie nie wypowiadalem i wypowiadac sie nigdy nie bede, bo nie mam z nimi zadnego doswiadczenia

 

pozdrawiam

gustuff

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam zimmermany i są bardzo OK :cool2:
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Ja mam tarcze Zimmermanna + klocki Textar (przód) oraz tarcze Bosch + klocki Textar (tył) i jest wszystko ok.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.