Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jakie wahacze polecacie na przód ? Jakiego producenta i w jakiej cenie? Chcę a raczej muszę wymienić cały komplet czyli po dwa na każdą stronę (pzód)..
Opublikowano
ja polecam regeneracje (oczywiscie jesli masz orginaly), a tuleje oczywiscie lemforder
Opublikowano
Witaj-zależy jak są zregenerowane. Ja około 10 tys. temu,takie wsadziłem,a wczoraj na przeglądzie rejestracyjnym,dowiedziałem się że za jakiś czas muszę je wymienić !!!! Porażka !!!!!! Ale jak masz namiar na regenerowane pewniaki,to nie jest zły pomysł. Wymieniałem je w warsztacie,do którego pomykałem z innymi bolidami od wielu lat,i zawsze było OK. A teraz taka wpadka - może to taki wypadek przy pracy,albo warsztat zszedł na psy-diabli wiedzą !!!! Pozdrawiam.
Opublikowano

no wlasnie, co do regenerowanych to trzeba miec sprawdzona firme, ja juz 30000 tys zrobilem i nic sie nie dzieje :)

 

dobre firmy to lemforder, teknorot i febi jesli chodzi o zawias

Opublikowano
może to taki wypadek przy pracy,albo warsztat zszedł na psy-diabli wiedzą !!!! Pozdrawiam.

 

Albo raczej kazałeś im wcisnąć lipne tuleje :)

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... Naprawdę.... Aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
Opublikowano
miałem febi, nie wytrzymały naszych dziur. Teraz kupuje firmy meile czy jakos tak. Podobno lepsze od Febi
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
karol-lolek a powiec mi na jakich kołach jeździsz bo to też ma duzy wpływ na wytrzymałość wahaczy, ja mam aktualnie z przodu 225/45/17
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano

Auto z Niemiec przyjechało na zimowkach 205/65/15... zmieniłem na letnie 225/60/15 (takie jak mają być oryginalne) Auto miało fabryczny zawias i wszystko się sypło po 2-3 miesiącach. Zostały tylko wahacze dolne jeszcze oryginalne na których jeżdżę do dziś. Na dzień dzisiejszy co do wahaczy wybrałbym Meyle HD lub TRW, porównywałem tulejki na wahaczu górnym Teknorota i na Meyle HD i te drugie wyglądają bardziej solidnie.

 

Choć tak jak mówię wymieniłem 2 górne teknorota i działają bardzo dobrze(fakt te 10 tyś km to żaden przebieg). Kiedyś montowałem do Skody favorit wahacze tureckie jakiejś dziwnej firmy i o dziwo po 30 tyś jazdy na polskich drogach zero jakichkolwiek luzów.

 

Co tu dużo mówić jak masz 17-tki i niski profil opony to musisz się liczyć z tym ze na naszych ''drogach'' zawias dostanie po ''tyłku''. A kupowanie około 40- 50% droższych lemforderów chyba nie jest uzasadnione ekonomicznie.

 

pozdr

Opublikowano

Ale jak to mówią "Tanie części są do bogatych" i to się sprawdza.

Kiedyś kupiłem wahacze z allegro tanie bo około 100zł za sztuke kompletny z tuleją(mowa o górnym) i po okolo 12tyś miał zgon ale nie tulej a gałka.

Teraz miałem FEBI 170zł bez tulei za sztuke, wytrzymały około 30tyś, ale za to w między czasie 2 razy mieniłem tuleje gałki były ok aż do teraz i w sumie tylko w prawym jak na razie gałka dostała luzów.

Więc wychodze z założenia, że lepiej jest zapłacić więcej za dobrą firme.

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
To juz postnowione kupuje Meyle.
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.