Skocz do zawartości

Czy widział ktoś to M5


lechu

Rekomendowane odpowiedzi

owszem - takie listwy maja tylko m5.....

 

sprawdzilem kierownice - to jest kierownica z poduszka wlasnie M :cool2:

 

ale cos jest pokombinowane z tymi pojemnosciami i mocami - pewnie maja 3.6 i robia z niej 3.8 - i w dodatku 380km...........

 

trzeba to zobaczyc i ocenic.......... ciekawe czy ma te rachunki ........ za takie przekrety to ja bym sprzedawcy glowe ukrecil :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 105
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

A może ktoś z Gdańska mółby podjechać do tego komisu i spojrzeć na niego, czy wart jest zachodu.

 

Jak chcesz to moge tam zajechać popstrykać jakieś dodatkowe zdjęcia i coś oblukać tylko napisz czy to aktualne i na co dokładnie zwrucić uwagę :wink:

Po prostu podjedź i posłuchaj jak to chodzi, czy widać ślady po lakierowaniu. Zapytaj też o te rachunki – niech pokaże i o książkę serwisową -jaka jest ostatnia data wpisu i przy jakim przebiegu. Resztę i tak musiałbym zobaczyć już sam.

Biorę też pod uwagę 540 w kombi. To już nie to, ale o ile znajdę w idealnym stanie to może kupię.

[/b]

lechu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszlym tygodniu bylem w Gdansku i widzialem to M5. Ogladalem je bardzo szczegolowo, wlasnie w celu zakupu.

 

- Samochod nie jest bezwypadkowy, dokladne mierzenie grubosci lakieru wykazalo, ze mial naprawiane lewe przednie drzwi, prawdopodobnie wymienione lewe tylne i naprawiane lewe tylne nadkole

(szpachla i pojawiajace sie slady rdzy).

 

- Z samochodu cieknie olej (prawdopodobnie pomiedzy skrzynia a silnikiem) tak, ze po chwili robi sie plama pod spodem. Mimo zapewnien sprzedajacego, ze to drobiazg, boje sie, ze to dosc powazna naprawa.

 

- Zamontowana jest kierownica Raid z poduszka, ktora wyglada dziwnie i nie pasuje do niego, ale moze byc.

 

- Caly lakier zostal odswiezony (na nowo polozony klar).

 

- Skora w srodku jest nieoryginalna, niestety trzeszczy.

 

Poza tym: prowadzenie samochodu bez zarzutu, wszystko w srodku dziala (wlacznie z utwardzaniem zawieszenia), hamulce bez zarzutu.

Ogolnie druga w kolejnosci M5 E34 co do stanu, jaka widzialem w PL.

Idealna natomiast nie jest i chyba wolalbym sprowadzic sobie taki samochod z Reichu.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Kierownica - otóż według mnie ona ma poduszke. W M5 montowano duzo rodzajów kierownicy, łącznie z takimi najzwyklejszymi.

 

 

 

 

 

sprawdzilem kierownice - to jest kierownica z poduszka wlasnie M

 

 

Co wy za głupoty piszecie ta kierownice nie jest od BMW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszlym tygodniu bylem w Gdansku i widzialem to M5. Ogladalem je bardzo szczegolowo, wlasnie w celu zakupu.

 

- Samochod nie jest bezwypadkowy, dokladne mierzenie grubosci lakieru wykazalo, ze mial naprawiane lewe przednie drzwi, prawdopodobnie wymienione lewe tylne i naprawiane lewe tylne nadkole

(szpachla i pojawiajace sie slady rdzy).

 

- Z samochodu cieknie olej (prawdopodobnie pomiedzy skrzynia a silnikiem) tak, ze po chwili robi sie plama pod spodem. Mimo zapewnien sprzedajacego, ze to drobiazg, boje sie, ze to dosc powazna naprawa.

 

- Zamontowana jest kierownica Raid z poduszka, ktora wyglada dziwnie i nie pasuje do niego, ale moze byc.

 

- Caly lakier zostal odswiezony (na nowo polozony klar).

 

- Skora w srodku jest nieoryginalna, niestety trzeszczy.

 

Poza tym: prowadzenie samochodu bez zarzutu, wszystko w srodku dziala (wlacznie z utwardzaniem zawieszenia), hamulce bez zarzutu.

Ogolnie druga w kolejnosci M5 E34 co do stanu, jaka widzialem w PL.

Idealna natomiast nie jest i chyba wolalbym sprowadzic sobie taki samochod z Reichu.

Na razie szukam dalej. To chyba prawda, że lepiej poszukać w Niemczech, tyle że tam na miejscu nikt mi nie pomoże tak jak wy w tym przypadku, za co serdeczne dzięki :modlitwa:

lechu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta 3 faktycznie podobna ale czy to na pewno jest ta??? To pewien nie jestem ;)
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Kierownica - otóż według mnie ona ma poduszke. W M5 montowano duzo rodzajów kierownicy, łącznie z takimi najzwyklejszymi.

 

 

 

 

 

sprawdzilem kierownice - to jest kierownica z poduszka wlasnie M

 

 

Co wy za głupoty piszecie ta kierownice nie jest od BMW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

zdjecia sa tak dokladne ze ciezko to ocenic , ale moj kolega mial w bmw bardzo podobna kierownbice i pochodzila ona wlasnie z modelu M

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HC91&mospid=47387&btnr=32_0704&hg=32&fg=35 - czy to czasem nie jest ta kierownica :mrgreen: - tylko ma cos pokombinowane z poczuszka i ma inna zaslepke ....... - skoro jest wypadkowa to normalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontowana jest kierownica Raid z poduszka, ktora wyglada dziwnie i nie pasuje do niego, ale moze byc.

 

A tak na marginesie, to ta jest piekna...choruje na nia... :wink:

 

http://img391.imageshack.us/img391/1028/kiermtechnik3bm.jpg

 

M-Technik pasuje do E30, E34, E32, E36...Tylko nie mam pojecia dlaczego w ETK jest napisane. M3 E30\36 (370mm) a natomiast juz w M5 (385mm)...orientuje sie ktos moze czy wystepowaly w dwoch rozmiarach? Z tego by wynikalo ze chyba tak... :roll:

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zreszta co to za roznica - niech ma kierownice nawt z trabanta :mrgreen:

 

jak mozna o samochodzie po dzwonie napisac ze jest bezwypadkow y - to tak jakby mowic ze trawa jest niebieska a snieg czerwony........... polska to jakis nienormalny kraj :duh: chyba ze ja jestem przewrazliwiony :wink:

Edytowane przez xsilver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontowana jest kierownica Raid z poduszka, ktora wyglada dziwnie i nie pasuje do niego, ale moze byc.

 

 

A tak na marginesie, to ta jest piekna...choruje na nia... :wink:

 

http://img391.imageshack.us/img391/1028/kiermtechnik3bm.jpg

 

M-Technik pasuje do E30, E34, E32, E36...Tylko nie mam pojecia dlaczego w ETK jest napisane. M3 E30\36 (370mm) a natomiast juz w M5 (385mm)...orientuje sie ktos moze czy wystepowaly w dwoch rozmiarach? Z tego by wynikalo ze chyba tak... :roll:

 

 

Ja mam taka kierownice w E30, kupilem ja na allegro. W M5 byla identyczna, w takim samym rozmiarze. Byc moze wystepowaly tez inne,

ale ja takiej nie widzialem.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taka kierownice w E30, kupilem ja na allegro. W M5 byla identyczna, w takim samym rozmiarze. Byc moze wystepowaly tez inne,

ale ja takiej nie widzialem.

 

ETK podaje dwa rozmiary, 370mm dla E30\36 i 385mm dla E34\32. Wiekszy samochod , wieksza fajera :D Mozliwe ze tak wlasnie bylo...

A tak na marginesie. Ile za nia zaplaciles? W dobrym stanie?

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dobrym stanie, skora nieprzetarta, ma normalne slady uzytkowania, ale oceniam ja na 5-. Zaplacilem cos ok 350 PLN.

 

Tak to juz jest...jak sa na allegro to znikaja w oka mgnieniu, no i ceny dosc wysokie...dzieki, pozdrawiam

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm no i niestety, polska rzeczywsitość i tu się pojawia...

 

Ja jak kupowąłem swoją też wypatrzyłem pewne "ślady", i ten podwójny klar miejscami. Niemiaszki jakoś ostatnio tak robią.

Niestety trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, czy chcemy auto z salonu ?

Samochód kilkunastoletni troche juz widziała, a ja sami wiecie, wgniecenia rysy itp. pojawiają się z czasem nieuchronnie.

 

Dla mnie jednak najważniejsza była mechanika, znaczy priorytet.

Bo nikt nie kupi pordzewiałego M5.

A tutaj ta korozja w okolicach błotnika i drzwi to lipa.

 

Skrzynie z tych autach sie pocą - ale za skrzynią wał lubi być wilgotny.

Wilgotny, ale nie lejący, a do tego przed skrzynią.....

Dla mnie to dyswalifikacja tego auta.

Często takie nieszczelnośc sa wynikiem dzwona i jego działania na mechanike.

 

Panfil ,co to znaczy nieoryginalna skóra ?

A że trzeszczy to norma, te fotele skrzypią.

I która według Ciebie jest nr 1 w Polsce ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do skory, to ktos po prostu obszyl od nowa te fotele skora. Skora jest nawet ladna, ale ma wyraznie inna fakture, niz oryginalna skora w M5, a oprocz tego cala tylna kanapa leciutko potrzaskuje w czasie jazdy.

 

Korozja w tym samochodzie byla tylko na dole drzwi, ale bylo widac wyraznie, ze to z powodu naprawy lakierniczej.

Na tylnym nadkolu za to bylo 'czuc' szpachle.

 

Wyciek byl cholera wie z czego, mase rzeczy bylo zarzygane olejem. Trzeba by wszystko oczyscic i dopiero patrzec, skad sie leje. A i roboty z rozebraniem tego wszystkiego byloby sporo.

 

Najlepsza M5, jaka widzialem w Polsce (widzialem tez pare totalnych zlomow) i ktora jechalem miala wszystko oryginalne. Mialem okazje przejechac sie nia kawalek i usmiech nie schodzil mi z twarzy przez pare godzin ;).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciek byl cholera wie z czego, mase rzeczy bylo zarzygane olejem. Trzeba by wszystko oczyscic i dopiero patrzec, skad sie leje. A i roboty z rozebraniem tego wszystkiego byloby sporo.

Jeśli cały zarzygany silnik z tyłu, to może być wiele rzeczy, ale raczej nie uszczelniacza wału. Jeśli uszczelniacz wału, to mokra będzie skrzynka biegów od spodu i obudowa sprzęgła.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieźle sie usmiałem jak czytałem ten wątek, co tu niektórzy piszą to szok. Auto jest bardzo ładne, dla mnie ta szyta skóra troche razi choc uszyta jest wzorowo. kierownica nie jest oryginalna, jest z poduszka i jest naprawde fajna ale ja bym wolał oryginalna, poduszka pasazera w 1993 roku M5 jeszcze nie widziałem, szeroki grill w M5 dopiero koniec 1994, auto ma 340 koni seryjnie (silnik 3,8) i chip na 380 w pudełku. M5 bardzo często pocą sie ze skrzyni na wodziku lub na wale i to prosta i tania sprawa. w tej chwili jest to chyba najciekawsza M5 w PL do kupienia. trudno jest za tyle znaleźć m5 w niemczech, choć można sie pokusic. własciciel to człowiek z komisu, kupił sobie to na lato a jak sie sprzeda z małym zyskiem to bedzie zadowolony. piszac bezwypadkowy miał na mysli to że nie był walony jakos konkretnie, auta te maja tendencje do rdzewienia i trudno nie zadrapać gdzies na parkingu wiec sie nei dziwie że był częsciowo malowany i pokrywany klarem. taka ze 100% oryginalnym lakierem jest chyba nie do znalezienia z powodu rdzy i wypiaskowanego przodu.
535d M-pakiet, M5 E39
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, ze ta M5 jest bardzo ladna, zdecydowanie efektowniejsza, niz gdyby miala oryginalny lakier. Ale zalezy, co kto lubi ;).

Rdza po lewej stronie to moim zdaniem skutek naprawy - po prawej stronie, gdzie bylo wszystko oryginalne, nie bylo nawet odrobiny rdzy.

Dla mnie jedyny powazniejszy problem, jaki z nia byl, to wyciek oleju - nie 'pocenie sie', tylko po prostu plama oleju pod samochodem po 5 minutach stania w jednym miejscu.

Prawda tez, ze taki samochod ciezko znalezc w PL w idealnym stanie.

A co do 'ciekawych' M5 E34 na sprzedaz w Polsce, to byla niedawno jedna ciekawsza (przynajmniej dla mnie). Ale juz nie jest ;).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Jeszcze kilka małych uzupełnień - ponieważ także osobiście wnikliwie oglądałem dokładnie ten egzemplarz M5:

- właściciel wyraźnie stwierdził, że w tym aucie wymieniona została skrzynia biegów na nową. Jeśli nawet jest to prawda, to musiało to być już dość dawno, ponieważ obecna skrzynia ma wyraźnie wypracowane sprężyny utrzymujące drążek w pozycji środkowej. Na moje oko - chociaż oczywiście żadnym specjalistą nie jestem, ale jakieś tam doświadczenie i porównanie mam - stopień ich wypracowania (są po prostu słabe) wskazuje na to, że to auto przejechało więcej niż 200tys. km...

- druga sprawa to to, że od właściciela usłyszałem, iż wyciek (a raczej - lanie się) oleju skądś z góry silnika a także (to już napewno) z jego łączenia ze skrzynią biegów "jego mechanik" zlikwiduje za 300zł. - konia z rzędem temu, kto będzie w stanie znaleźć takiego mechanika, tym bardziej, że - co istotne - wszystkie śruby mocujące płytę pod silnikiem są błyszczące-nowiutkie, co ewidentnie świadczy o tym, że ktoś już tam zaglądał i to całkiem niedawno, i pomimo tego wszystkich tych wycieków nie usunął - dlaczego? Niech każdy odpowie sobie sam - tym bardziej, że godzinę wcześniej słyszałem, że "z auta absolutnie nic nie cieknie - u niemca w garażu auto stało na dywanie".

- kolejną rzeczą jest to, że owa biała skóra, przynajmniej na tylnej kanapie, wygląda (nie jestem tego pewien) na naszytą częściowo wprost na starą - dlatego trzeszczy,

- co co "odnowienia" lakieru, poprzez położenie 2giej warstwy klaru - cóż... skoro były prostowane i szpachlowane l.p. drzwi oraz kawałek l. tyłu (l.t. drzwi były też prostowane albo wymienione - dokładnie już nie pamiętam, ale na pewno, ponieważ jednocześnie był malowany cały lewy próg, na którym też pojawiły się już małe bąble rdzy pod lakierem), to "odnowienie" lakieru, poprzez położenie 2giej warstwy klaru raczej należy włożyć m-dzy bajki. Auto to prawdopodobnie było po prostu całe, lub w dużej części jeszcze raz polakierowane, o czym świadczyć może także niepasująca do końca dolna uszczelka tylnej szyby (która mogła być do tego malowania wyciągana). Gorąco polecam porównanie stanu tych elementów po lewej i prawej stronie auta - różnicę pomiędzy stanem oryginalnym, w którym faktycznie nikt nic nie grzebał a stanem po naprawie widać b. wyraźnie.

 

Poza tym cała reszta faktycznie jest tak, jak pisze Panfil, czy Thomas (który pewnie nie tracił czasu na oglądanie tego auta wnikliwie - pod kątem jego zakupu, tylko się nim po prostu przejechał :cool2: :) ) Prawdą jest też to, że w chwili obecnej w RP to M5 jest - pomimo wszystkiego ww. - chyba w najlepszym stanie ze wszystkich sprzedawanych E34 M5 - niestety...

(choć nie widziałem M5 3,6'89 sprzedawanego jeszcze niedawno przez Thomasa - ponoć też nie jest złe :think: )

 

Tak czy inaczej sprzedając auto w takim stanie na pewno nie należy twierdzić, że "bezwypadkowy, IGŁA !!!!" oraz "super stan," (http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C426353)- ponieważ nawet mocno naginąjąc wszystkie te pojęcia i uwzględniając wiek tego auta, z całą pewnością tak nie jest.

 

Obszycie auta nową skórą (choć samo obszycie - jak pisał Thomas i Panfil - faktycznie jest wykonane dobrze), wyposażenie go w nowy (tak wygląda) i ładnie grający sprzęt, oraz ew. wymiana kierownicy świadczyć może - choć oczywiście nie musi - o chęci ukrycia faktycznego przebiegu tego auta. Ale twierdzenie, że usunięcie wycieków oleju w tym aucie (nie z wodzika, nie z wyjścia na wał nap. tylko z łączenia skrzyni z silnikiem i jeszcze skądś u góry) będzie kosztowało 300, no może 500 zł., to ewidentne wciskanie kitu.

Sorry, ale tak się nie robi...

Zdrufka,

HeZi

________________________

Four wheels move the body.

Two wheels moves the soul...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.choć nie widziałem M5 3,6'89 sprzedawanego jeszcze niedawno przez Thomasa - ponoć też nie jest złe )

..

 

jesli pisząc Thomas masz na mysli mnie to mimo iz miałem już kilka m5 nigdy nie miałem takiej z 89 roku ;) moja poprzednia która józ niestety sprzedałem za smieszne pieniądze zresztą, była z 1993 roku.i powiem Wam iż była kiedyś cała malowana i nie miała skór tylko jasny zamsz biła na głowę i ta niebieską z czrnymi skórami, która jeździ teraz w Waszym klubie (Panfil wie o która chodzi) i tą fioletową.

 

co do wycieków to za 300 a już za 500 na 100% da sie usunac wszystko. wg mnie to leci ze skrzyni choc tego nie widziałem, to jest zmora m5, po ostrej jeździe cisnienie oleju w skrzyni powoduje wyciek. ten olej potem na postoju kapie na ziemie. ja to w swojej zrobiłem za 100 zł. jeśli nawet leci z wałka sprzegłowego to wyjęcie skrzyni wymiana oringu to tez nei jest jakas tam spora kasa.

 

nei zrozumcie mnie źle, nei namawiam do kupna tej M5 bo ja bym jej za tyle nie kupił ale wiekszośc z tych opinii tu to bajki i głupoty. :)

535d M-pakiet, M5 E39
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem troche ogłoszeń, i jakoś nie moge jednoznacznie wyłapac zależności , że od 95 rok miały M5 szeroki grill.

Czasem widze z 94 z szerokim, no ale może to sprawa indywidual.

95 rok to skrzynia 6-b ( ta sama co w 540 ) i czasem inny zderzak przedni.

 

Co do pocenia się skrzyni, to mam u siebie 6-ke, i powiedziano mi że skrzynia ma odpowietrznik i jak sie troche podepcze, to jest tam ciut zawilgocone. Ale nie leje się, nie ma śladów. Po prostu trzeba sprawdzac poziom oleju w skrzyni.

 

Thomas, sprzedałeś tą z avatarka w końcu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.