Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam mały problem I potrzebuje pomocy. Coś mi stuka w przednim zawieszeniu nawet jak jade po małych dziurach czy nawet jak przejezdzam po koleinie :evil: czy mogą to być końcówki drążków?? i jeszcze jedno. jak jade ok 120km/h to przednie koła drżą i jakby podskakują nad ziemią. takie to sprawia wrażenie. Doradzcie coś co to moze być i co mozna z tym zrobić. Nie chce jechać do zadnych mechaników bo trafiam na samych partaczy którzy sie niby znają. a Nie mam zbytnio funduszy na dobry serwis. kto pomoze?? :mrgreen:
Opublikowano

Kolego podjędż na jakąś stację diagnostyczną i za niewielkie pieniądze Ci pokażą gdzie są luzy

jak są one spore to i koła drżą

Opublikowano
jak jade ok 120km/h to przednie koła drżą i jakby podskakują nad ziemią. takie to sprawia wrażenie.
Oprucz luzów sprawdził bym sprawność amortyzatorów bo podskakiwanie koła przy takiej prędkości jest bardzo niebespieczne :norty:
Opublikowano

Witam

przyczyn moze być kilka:

1. Pogięte felgi - prostowanie

2. Luz na łacznikach drożków - sprawdz luz w poziomie

3. Luz na drążkach - tak samo jak wyżesz

4. Sworznie wachaczy (czesta przyczyna) - trzepaczki na stacji diagnostycznej

5. amotryzatory - jak pk 4

6. Krzywa tarcza - objawia sie trzesienim kierownicy przy hamowaniu.

7. Łożyska/piasta - sprawdz luz w pionie

Opublikowano
Dzieki panowie za rady. Byłem dzisiaj na diagnostyce I gościu mi pokazał co jest grane do wymiany są drążki łączniki stabilizatora i swożnie wachaczy Zewnerzne tylko teraz pytanie: bo gosciu powiedział ze samych swożni nie wymienie i musze całe wachacze kupić czy to prawda??
Opublikowano
Jeżeli na wahaczu masz padnięte gałki środkowe to musisz nowe kupić. Moim zdaniem lepiej nowe kupić całe wahacze bo masz kompletne tylko zakładasz i wio koniku :mrgreen: .hehhe
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
hehe Noi właśnie mam dylemat co robić :mrgreen: ale chyba kupie jednak całe wachacze żeby to wszystko miało ręce i nogi:p
Opublikowano
Mam alusy ale To nie od tego. to wszystko przez te części co mają luzy musze to na gwałt wymienić bo ten jeden sworzeń jest tak rozklekotany jakby miał sie rozpaść to samo z łącznikami stabilizatora :mrgreen:
Opublikowano
na allegro caly wahacz 108 zl ze sworzniami za sztuke same sworznie ok 50-120 zl (zalezy jakie) jak nie masz dostepu do prasy to nawet sie nie bierz za wymiane lepiej wahacze :)
Opublikowano
no wlasnie nie mam dostepu do prasy wiec wymienie całe wachacze, widzialem wlasnie ze nie są drogie. :mrgreen: wydaje mi sie ze sam dam rade to zrobic a puzniej na zbiezność skocze nie wiecie ile taka zbieznosc kosztuje?
Opublikowano
nie kupuj tanich wachaczy :nienie: kup sworznie dobrej firmy i wachacz jak nie masz prasy zanieś do warsztatu wprasują ci za grosze tu masz bardzo dobry zestaw mam taki u siebie zrobilem na nich 60tyś i są jak nowe

http://www.allegro.pl/item922456666_sworznie_sworzen_wahacza_tuleje_bmw_e36_meyle_hd.html

 

 

Dobrze kolega prawi, kupisz nowy wachacz za 108 zł wiec powiedz mi co to bedzie za jakość?? Ani dobre sworznie ani dobry wachacz, po 20tyś szlak jasny trafi sworznie, albo szybciej. Lepiej faktycznie do orginalnego wachacza kupić leprze sworznie, no chyba ze gniazdo w wachaczu masz wywalone, ale jak nie to same sworznie.

Opublikowano
no wiem tych wachaczy za 108zł nie mialem zamiaru kupować widzialem na allegro za 200zł marki HART takie by sie nadawały?? Niewiem właśnie czy w tym wachaczu nie mam tego gniazda rozwalonego bo gosciu z diagnostyki mowil ze tam coś chyba na nity jest musze zobaczyć sam. jak wszystko bedzie git to co doradzacie? Dobre swożnie kupic czy całe te wachacze?
Opublikowano
Jakie nity ściągasz wachacz wyprasowujesz stare swożnie wprasowujesz nowe i tyle roboty,ten długi swożeń musi być ustawiony prawidłowo jak ściągniesz wachacz będziesz wiedział w jakim jest stanie kup swożnie
Opublikowano
On mowil ze ktos tam chyba coś na nity zrobil i ze sie dlatego nie da wymienic swozni tylko całe wachacze. a ja odkąd kupilem fure to nic w zawieszeniu ani w ukl. kierowniczym nie wymienialem. musze jutro looknąć jak to wygląda i czy są te niby nity bo sie wtedy nie przyjrzałem.
Opublikowano

Nie kupuj badziewia!!! Beedzieswz sobie w brode póżniej pluł.... po kilkunastu tyś. kilometrów.

dobry zestaw sworzni to koszt około 200 zł. meyle, lemforder. a co do ustawienia zworzni w otworach wachacza zewnetrzny tez musi być odpowiednio ustawiony. Ponad rok śmigam na meylach i wszystko ok , chociaż tak na marginesie łączniki stab. do wymiany (też meyle) :)

Opublikowano
Dzieki wielkie panowie za rady Dzisiaj oglądałem ten wahacz wszystko jest wporządku. wiec zamawiam te swoznie Meyle, Łączniki i drązki tez Meyle znalazłem to to wszystko Kupie. Wole dać wiecej i mieć pewność ze sie to tak szybko nie rozpadnie :mrgreen: Jeszcze raz wielkie dzięki. a amortyzatory i spręzyny jakiej firmy doradzacie? bo tył mi siadł i jak tam zaglądałem to juz były gumy w spręzyny włozone wiec sprezyny napewno nadają sie tylko do wymiany..
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
Podłączę się do tematu żeby nie zaśmiecac forum...

Mam do wymiany łączniki stabilizatora czy dam rade je wymienic pod blokiem czy musze na kanale?

Nie musisz na kanale.Dasz rade pod blokiem,trzeba tylko koło zdjąć :cool2:

Opublikowano
Podłączę się do tematu żeby nie zaśmiecac forum...

Mam do wymiany łączniki stabilizatora czy dam rade je wymienic pod blokiem czy musze na kanale?

Nie musisz na kanale.Dasz rade pod blokiem,trzeba tylko koło zdjąć :cool2:

Tylko pamiętaj aby śrubę dolną dokręcić na stojącym na kołach samochodzie , bo jeśli skręcisz na podniesionym to tulejka długo nie wytrzyma

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.