Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Byłem dzis w Lublinie i przypadkiem jak stalem pod jednym z komisów widziałem jak facetetow jadącemu Nissanem Almerą strzeliło na gaziku w dolot. Byłem pewny ze ma normalna instalke 2 generacji, facet zatrzymał sie , podniosl maske, ja podszedłem patrze a tu ma założony wtrysk gazuuu!!!!! Jednym słowem zgłupiałem bo z tego co wszyscy mówią to na wtrysku gazu zaden strzał nie ma miec prawa!!! A u mnie juz powoli dojrzewa mysl o założeniu wtrysku gaziku do mojej 316! I teraz zaczalem ostro myslec po co wtrysk gazu zakladac jak na nim tez potrafi strzelic! :duh: Miał ktos z was podobny przypadek zeby strzelilo mu na wtysku gazu????
DARK SIDE OF POWER!
Opublikowano
jak masz metalowy kolektor to daj sobie spokój z wtryskiem gazu. załóż II gen i dobry komputer... też nie będzie strzelać. Osiągi będą takie same.
Opublikowano

Kyoku, instalke drugiej generacji ciężko ustawić tak żeby nic nie strzelało na 100% , metalowy kolektor to jedno a przepływomierz powietrza to drugie. Coć musze obiektywnie przyznać że od momentu jak ojciec pojechał do prawdziwego szpeca od gazu tak 1,5 roku nic nie strzeliło.

wracając do tematu nie spotkałem sie jeszcze z przypadkiem wystrzału instalacji IV. Na logike biorąc teoretycznie jest to CHYBA możliwe, wystarczy ze komp poda więcej gazu, gdzieś sie na zgromadzi, nie spali do końca i boooom ;-)

p.s. Kyoku twój nick to z przypadku czy ,,bawiłeś sie" w te sprawy?

Pozdr! :cool2:

150 kucyków pod maską!
Opublikowano
teraz to ja juz kompletnie nie wiem co mam zrobić jedni piszą ze na II generacji auto jezdzi tak samo jak na pb drudzy ze traci na mocy,a teraz na wtrysku gazu strzały :roll: chyba załoze II generacje
Opublikowano
teraz to ja juz kompletnie nie wiem co mam zrobić jedni piszą ze na II generacji auto jezdzi tak samo jak na pb drudzy ze traci na mocy,a teraz na wtrysku gazu strzały :roll: chyba załoze II generacje

przeciez ty jeszcze do niedawna byles strasznym przeciwnikiem gazu .. ;)

 

 

a wracajac do dylematow zaczynajacego ten watek .. mimo wszystko polecil bym ci wtrysk gazu - bo na instalacji 2 generacji ZAWSZE pewne straty mocy beda - na wtrysku nie, a w twoim przypadku chyba kazdy konik sie liczy ... pytalem wlasciela stacji montujacej LPG i mowil ze nie spotkali sie z przypadkiem strzalu na gazie .. a nie jeden wtrysk juz robili (miedzy innymi moj)

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak masz metalowy kolektor to daj sobie spokój z wtryskiem gazu. załóż II gen i dobry komputer... też nie będzie strzelać. Osiągi będą takie same.

 

Jasne, sugerujesz, że kryza założona na dolocie wcale nie ogranicza osiągów auta... weź przestań :)

 

Co do strzału, przy serwisowanej tak, jak trzeba instalacji wtryskowej nie ma prawa wystąpić wystrzał. Wystarczy jednak, ze ktoś zaniedba wymianę filtrów lub tankuje syf, a nie LPG. Wtedy mały śmieć wchodzący pod zawór wtryskiwacza powoduje to, że LPG leci cały czas...

 

Chociaż przyznam, że o wystrzale przy wtrysku LPG słyszę pierwszy raz.

Kai
Opublikowano
To napewno nie był wtrysk. Ludzie czasami nawet nie wiedzą jaką mają instalację. Spotkałem się z tym, że sprzedający widząc nieobeznanie i ciemnotę kupującego wciska mu że to instalacja na wtrysku. :doh: :doh:
Opublikowano
Kolega zarzuca mi że sie nie znam. Cos niecos sie znam na instalkach gazowych i był to sekwencyjny wtrysk gazu w postaci lotnej. Gdybym tego nie widział i nie słyszał to co innego, wręcz jakby mi ktoś mówił o takim przypadku to bym po prostu nie uwierzył!!!! Tak tak. Dlatego potrafie cie zrozumiec ze nie wierzysz na słowo. Mało tego ten nissan to nie był żadne grat tylko jedna z najnowzysz almer ( ta po face liftingu) miała gora ze 2 lata! Co innego jakby to był jakis stary grat to wtedy było by wytłumaczenie ze ma slnik zajechany itp i ze strzela, a tak to..... :duh:
DARK SIDE OF POWER!
Opublikowano (edytowane)

Raul, tak bawiłem się :)

2 lata temu ojciec miał Civica 1.4 16V MPI, teraz ma stre 1.4 16V MPI. W obu przypadkach II gen. NIGDY nie strzeliło. Nie ważne jaki styl jazdy. U mnie jest co prawda kłopot ze strzałem na wysokich obrotach (5.5K)... ale to osobny temat... i jest w tym dziale na forum :)

Co do osiągów. W w.w Hondzie, rzeczywiście było czuć minimalny spadek. U siebie nie widzę centralnie żadnej różnicy. A skoro jej nie czuje to znaczy że jej nie ma.

To prosty silnik 8V, jeden wałek.

Edytowane przez Kyokushin
Opublikowano
teraz to ja juz kompletnie nie wiem co mam zrobić jedni piszą ze na II generacji auto jezdzi tak samo jak na pb drudzy ze traci na mocy,a teraz na wtrysku gazu strzały :roll: chyba załoze II generacje

przeciez ty jeszcze do niedawna byles strasznym przeciwnikiem gazu .. ;)

 

 

a wracajac do dylematow zaczynajacego ten watek .. mimo wszystko polecil bym ci wtrysk gazu - bo na instalacji 2 generacji ZAWSZE pewne straty mocy beda - na wtrysku nie, a w twoim przypadku chyba kazdy konik sie liczy ... pytalem wlasciela stacji montujacej LPG i mowil ze nie spotkali sie z przypadkiem strzalu na gazie .. a nie jeden wtrysk juz robili (miedzy innymi moj)

 

oj byłem przecwnikiem a teraz te ceny paliw(pb 95 4,37 :duh: )zmuszaja mnie to tego abym o tym patęcie pomysłał.Wszystko zależy jak jest założona instalacja,jak zakładała jakaś sierota to nawet IV generacja bedzie zle działać

Opublikowano
ja tez byłem i jestem przeciwnikiem gazu!!!!! ale przy tym co sie dzieje z tym paliwem to: "nie chcem ale muszę" :? Mam jeszcze 1 dylemat bo tak naprawde w Stalowj woli i okolicach nie ma dobrych gazowników i bede musial jak juz założyc w rzeszowie instalke sekwencyjną LANDI RENZO. Wszystko ok ale pytanie co bedzie jak bedzie sie cos dzialo wtedy z byle pierdołą bede musiał jezdzic do rzeszowa ok 75 km w jedna strone :duh: - nie chodzi mi o dlugosć trasy bo to dla mnie pestka ale o czas bo zawsze mi go na wszystko brakuje! :D i znając moje szczescie to zawsze mi sie cos psuje jak nie mam czasu!!! :duh: I tak to ztym jest. Polska to "fajny" - dziki kraj., nie daja nam nawet pojezdzic na benzynie .....nie mowiac juz o innych sprawach
DARK SIDE OF POWER!
Opublikowano
jak bym miał całom kase na sekwencje to bym sie nawet minuty nie zastanawiał.ale mam własny interes a tu zawsze znajdzie się jakaś "dziura" żeby kase zainwestować.Przy instalacji IV generacji nie powinieneś mieć wogole problemów a przegląd pewnie co 15 tyś
Opublikowano
jak bym miał całom kase na sekwencje to bym sie nawet minuty nie zastanawiał.

Ja sekwencje kupiłem na raty i z tego o oszczędzam na paliwie to sobie spłacam instalke - po co wykładać całą kase od ręki jak oszczędności są na tyle duże że spokojnie raty sie płaci

http://www.maszty-flagi.com/bmw/E39_forum.jpg
Opublikowano

ty masz łeb ! nie pomyslalem o tym zeby wziasc na raty

:duh: powiedz jak to procentowo wypada i gdzie brałes te raty,w jakims lukasie ?

DARK SIDE OF POWER!
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Tak tak, strzały przy wtrysku gazu to prawda.

 

Mam w mojej Omedze A Caravan 2.6i wtrysk gazu który kosztował dwa razy tyle co Całe auto czyli 5 tys. zł za auto dałem 700 Euro, kiedyś jak mi silnik zaczął wariować tzn. jakieś nagłe falowanie , szapanie i nagle po przygazowaniu usłysząłem dwa strzały nie były mocne jak granat ale były, odbyło się to jak opisałem w dość sporadycznej sytuacji jaka zaszła podczas pracy silnika, a tak wogóle to mam też lekkie problemy z zapłonem, gubi zapłony i trzęsie co nie co na wolnych obrotach , kable nowe świece też pewnie jakiś czujnik Halla, sondę Lambdę trzeba by też zmienić, stary silnik duży przbieg to się zdarza.

Opublikowano
Mam jeszcze 1 dylemat bo tak naprawde w Stalowj woli i okolicach nie ma dobrych gazowników i bede musial jak juz założyc w rzeszowie instalke sekwencyjną LANDI RENZO.

 

hi, hi, tak się składa, że mieszkając w Rzeszowie gaz zakładałem w Sandomierzu Co prawda II gen ale jestem z niej bardzo zadowolony (naprawde mało pali)

Nie wiem czy ma gość doświadczenie z wtryskiem ale namiary jak chcesz to podam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak tak, strzały przy wtrysku gazu to prawda.

 

Mam w mojej Omedze A Caravan 2.6i wtrysk gazu który kosztował dwa razy tyle co Całe auto czyli 5 tys. zł za auto dałem 700 Euro, kiedyś jak mi silnik zaczął wariować tzn. jakieś nagłe falowanie , szapanie i nagle po przygazowaniu usłysząłem dwa strzały nie były mocne jak granat ale były, odbyło się to jak opisałem w dość sporadycznej sytuacji jaka zaszła podczas pracy silnika, a tak wogóle to mam też lekkie problemy z zapłonem, gubi zapłony i trzęsie co nie co na wolnych obrotach , kable nowe świece też pewnie jakiś czujnik Halla, sondę Lambdę trzeba by też zmienić, stary silnik duży przbieg to się zdarza.

 

Upieram się, przy sprawnej instalacji to niemożliwe.

Natomiast u Ciebie przeglądnąłbym/wymienił wtryskiwacze LPG. Wypadanie zapłonów może być spowodowane nie otwieraniem się (lub niepełnym otwieraniem się) któregoś wtryskiwacza. Wystrzał może być również wtedy, kiedy wtryskiwacz jest niedomknięty na stałe (zniszczenie fizyczne lub jakieś zabrudzenie). Nierównomierna praca silnika, to nierównomierne podawanie LPG - różnice między poszczególnymi wtryskiwaczami.

 

Zakładam oczywiście, że świece, kable i filtry masz ok.

Zasada jest taka, że jeżeli silnik pracuje poprawnie na Pb, to nie dajcie sobie wmówić - NA LPG TEŻ MUSI DZIAŁAĆ, nie zwalajcie na stary silnik, duży przebieg i inne.

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.