Skocz do zawartości

INPA e46 i kontrolka klocków hamulcowych


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Ja mam to samo ..

Czy kasowaliście pedałem hamulca wymienione klocki ??

Umnie kasowanie nie pomaga , czujnik zapala się po przejechaniu iluś kilometrów .

Czujniki są dwa przednie lewe koło i prawe tylnie .

Czy jest w Inpie sposób na wyłączenie czujnika kontroli klocków ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to samo ..

Czy kasowaliście pedałem hamulca wymienione klocki ??

Umnie kasowanie nie pomaga , czujnik zapala się po przejechaniu iluś kilometrów .

Czujniki są dwa przednie lewe koło i prawe tylnie .

Czy jest w Inpie sposób na wyłączenie czujnika kontroli klocków ?

Mógłbyś napisać w jaki sposób dokładnie kasowałeś klocki pedałem bo chętnie bym spróbował tej metody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest w Inpie sposób na wyłączenie czujnika kontroli klocków ?

W E46 sie nie da.

 

Jezeli wszystko jest sprawne (klocki, czujnik) kontrolka powinna zgasnac po ok 30s od odpalenia samochodu.

Odepnij czyjnik, zrob zwarcie na kablu i sprawdz czy kontrolka zgasnie. Bedziesz wiedzial ktore kolo, itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w E46 mozna skosowac ..

trzymasz hamulec i włączasz zapłon na ok 60s jeżeli nie masz zwarcia lub przerwy na czujniku to lampka zgaśnie

Pomysł kolegi wyżej wydaje się delikatnie mówiąc ,, błędny'' ( czyli robić zwarcie ) komputer od razu wyczuje że coś jest nie tak i zapali lampkę

po :D zdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w E46 mozna skosowac ..

trzymasz hamulec i włączasz zapłon na ok 60s jeżeli nie masz zwarcia lub przerwy na czujniku to lampka zgaśnie

Pomysł kolegi wyżej wydaje się delikatnie mówiąc ,, błędny'' ( czyli robić zwarcie ) komputer od razu wyczuje że coś jest nie tak i zapali lampkę

po :D zdrawiam

a silnik odpalić czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

botr... o to chodzi z tym "zwarciem" :) Jeśli jest obieg w czujniku wszystko gra a jeśli tarcza zetrze czujnik przejscia nie ma i wyskakuje błąd. Więc jeśli klocki są ok tzn że na kablu jest przerwa(albo na samej końcówce). Sam to ostatnio miałem.

 

Sam nie wiem czy jest coś takiego w inpie ale zawsze można zrobić cały test i skasować błędy jak wyjdą.

 

A tego sposobu z wciskaniem hamulca nie pojmuje :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

botr... o to chodzi z tym "zwarciem" :) Jeśli jest obieg w czujniku wszystko gra a jeśli tarcza zetrze czujnik przejscia nie ma i wyskakuje błąd. Więc jeśli klocki są ok tzn że na kablu jest przerwa(albo na samej końcówce).

 

Lepiej bym tego nie ujal :!: Jezeli zrobisz zwarcie na obydwu czujnikach a lapka bedzie dalej swiecic bedziesz przynajmniej wiedzial ze to nie czujniki tylko np jak napisal kolega Skorupek przerwa w kablu

 

Nie musisz odpalac - wystarczy wlaczyc zaplon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się zrobi cieplej to zobaczę wszystkie czujniki po kolei., czy wtyczki dobrze powkładali czy jakiś czujnik przypadkiem nie jest starty itd Jak to nie pomoże to rozepne wszystkie wtyczki i zewrę w środku, wtedy bede miał pewność czy czujnik nawalił czy może kabel się uszkodził.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Co Wy z tym kasowaniem błędu przez naciśnięcie pedału hamulca... Wczytajcie błędy nawet prostą Inpą, zobaczycie co to za błąd i tyle. Skasujcie go inpą tak samo, kasowanie komputerem a takim sposobem jak naciśnięcie hamulca to duża różnica.

Pozdrawiam,


Maks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
odgrzeję trochę. kontrolka mi się pali cały czas, kasowanie pedałem hamulca nie działa, a INPA nie pokazuje żadnego błędu. przynajmniej wydaje mi się, że nie pokazuje. szukałem tego błędu w ASC/DSC. jestem początkującym użytkownikiem ;)
niemożliwe staje się możliwe http://www.biuroprojektow.info/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DLA POTOMNYCH

błąd z czujnika klocków czyli pali się kontrolka na desce rozdzielczej od klocków hamulcowych

to działa tak jak hamulec ręczny jest styk działa nie ma nie działa

czyli jest obwód zamknięty w obwodzie czujników klocków kontrolka gaśnie

obwód przerwany , zapala się( masz przerwę w obwodzie uszkodzony kabel zużyty czujnik klocków kontrolka się pali )

Dziś byłem na przeglądzie byłem na szarpaku i coś się poluzowało i muszę popatrzeć gdzie się obwód przerwał bo mi kontrolka się pali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jutro będę walczył tym, bo od 3 miechów walczę z głuchym stukaniem zawieszenia wymieniłem wszystkie tarcze klocki szczęki wahacze i drążki, gałki i nwet łożyska amorów i dalej coś stuka przy małych prędkościach NP. kostka brukowa ,progi zwalniające. Dziś robiłem przegląd i nic nie znaleźli. Prawdopodobne jakiś jeb,,.,.,.,. any murzyn jebie mi po blasze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.