Skocz do zawartości

Wymiana maglownicy


noxon1

Rekomendowane odpowiedzi

Ja wymieniałem sam. Bez problemów. Trzeba tylko pamiętać aby założyć taką samą z takim samym czujnikiem. U mnie był w "nowej-używanej" już nie pamiętam albo inny czujnik albo zepsuty. Przełożyłem sam czujnik z mojej uszkodzonej do zakupionej używanej i wszystko zadziałało perfekcyjnie. Jeżeli będziesz kupował używaną maglownicę trzeba pamiętać że jest kilka odmian. Np. z jednym czujnikiem lub więcej oraz inne szczegóły-już nie pamietam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda. Bo mnie się wydaje, że coś jest nie tak z maglownicą, ponieważ wszystkie elementy zawieszenia są sztywne, nie ma luzów, a auto mi chodzi na autostradzie jakby końcówki drążka i łączniki stabilizatora były w kiepskim stanie! Znosi na boki i wciąż trzeba je korygować. Za cholerę nie chce utrzymać się pośrodku lini na autostradzie. :(

Byłem na trzepakach i wszystko wporządku!

Macie jakieś pomysły co to może być?

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Koledzy a może zróbcie tak , cisza zgaszony silnik i ruszajcie energicznie kierownicą i zobaczcie czy nie słyszycie takich stuków pochodzących od przekładni , najlepiej niech jedna osoba rusza energicznie krótkimi ruchami kierownica a druga niech słucha .

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Koledzy a może zróbcie tak , cisza zgaszony silnik i ruszajcie energicznie kierownicą i zobaczcie czy nie słyszycie takich stuków pochodzących od przekładni , najlepiej niech jedna osoba rusza energicznie krótkimi ruchami kierownica a druga niech słucha .

 

 

Pozdrawiam

 

Mnie mechanicy mowili ze przekladnia ze wspomaganiem przy WYLACZONYM silniku zawsze bedzie stukac. I sprawdzalem to na kilku BMW (E65, E60) i to prawda.

 

Przekladnie sprawdza sie wedlug nich na wlaczonym silniku, wykonujac energiczne drobne ruchy na boki.

 

U mnie stukalo podczas ruchow, ale okazalo sie ze to element kolumny kierowczniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka. Ja jeżdżę jak należy na zimówkach, więc o lepszej przyczepności na suchym asfalcie nie można pomażyć.

Po przeczytaniu Waszych komentarzy, wydaje się to możliwe, a najlepiej jak się samemu pojedzie do zaprzyjaźnionego garażu i sprawdzą to w obecności.

Wydawać by się mogło i to również, że powierzchnia boczna nie jest wyprofilowana odpowiednio i dlatego przy bocznych wiatrach piątkę nosi na szosie. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Przy sportowym dostosowaniu podwozia nic nie rzuca i nie reaguje na boczny wiatr,jedzie jak przyklejony. Zwłaszcza na 18tkach o szerokosci 275. Może to po prostu standard zawiecha jest miekka i sie poddaje przy podmuchach wiatru lub pochyłej nawierzchni?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.