Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,dysponuje ktoś wiedza na temat przełożeń mostów w e34/e32 ? konkretnie chodzi mi o to jakie mosty w jakich latach zakładali do modeli 535i i 735i w wersji ze skrzynia manualna i automatyczna.
Opublikowano
sorry kolego ale BMW nie ma mostu nie porównuj auta z klasą do jakiegos fiata czy poldolota!!!!!!!!!!!!!!!!
gdyby FWD było lepsze Bóg nie stworzyłby BMW.
Opublikowano
mam do kupienia szpere z 7er a chciał bym zarazem skrócić lekko przełożenie,w tej chwili podejrzewam ze mam most od automatu w mojej 535i i chciałbym wiedzieć jakie on ma przełożenie.
Opublikowano
Automaty mają krótsze przełożenia niż manuale. Odczytaj tabliczkę z obecnego mostu chyba że jej nie ma to tylko pozostaje obliczenie przełożenia.
Opublikowano
czy szpera z 7er będzie pasować do 5er ? i czy przełożenie 3,46 nie będzie aby za długie,nie ukrywam ze bardziej zależy mi na przyspieszeniu niż na prędkości maksymalnej.
Opublikowano

Jak chcesz zyskać na przyspieszeniu to 3.64 3.7X lub 3.91 załóż. Na 3.64 fajnie sie jeździ, jeździłem też na 3.46 z naprawdę zdrowym M30B35 i ten dłuższy most nie robił na nim wrażenia. Zawsze mi się marzył 3.91 :mrgreen:

 

Jeśli z M30 to będzie pasować.

Opublikowano
mam na myśli tabliczkę z oznaczeniem modelu i numerem nadwozia pod maska.tam nabite 535iA i według Vinu auto było automatem ale ktoś kiedyś założył manualna skrzynie.czy ten typ 188 i 210 maja takie samo mocowanie do belki a różnią się tylko flanszami? mówimy oczywiście o flanszy do której przykręcana jest półoś ?
Opublikowano

Witajcie Szanowni Koledzy.

Potrzebuje informacji na temat jaki posiadam dyfer (most) ze szperą czy bez po danych jakie podam. Z góry przepraszam za pytanie ale jestem totalnym laikiem ( totalnie nie moja profesja). Jakiś czas temu nabyłem E34 530i 1988/09 M30B30 automat skrzynia 4HP-22/H

Podoba mi się furka bo jest cała i nie zbita i chciałbym troche zrobić dla mojej Kochanicy(?). Jak możecie pomóc to wielkie dzięki. :D Pozdrawiam

Opublikowano
No dobrze. Podnoszę autko z jednej strony, kręcę kołem i.... co dalej. Zrobić to na luzie lub innym z przełożeń? To jest automat jak już wcześniej napisałem. Podejrzewam że dla Was są to sprawy banalne lecz dla mnie czarna magia. Może faktycznie lepiej podlecieć do tego ASO? Jeżeli macie jakieś podpowiedzi to napiszcie a ja chętnie skorzystam. W sobotę lecę na wymianę (prawie) wszystkich olei no i ten most też bym zrobił. Mówią mi że raczej ten most nie ma tej szpery ale tak się u Was naczytałem tego wszystkiego (o tych awariach, pomyłkach i na koniec kosztach) że muszę być pewien na 100. No i poza tym warto wiedzieć o swoim autku wszystko. Jeszcze raz dziękuję za odpowiedzi. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.