Skocz do zawartości

hanss1000

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hanss1000

  • Urodziny 14.12.1975

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 530i automat 1988 oryginał
  • Lokalizacja
    Częstochowa
  • Zawód
    podróżnik

Osiągnięcia hanss1000

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. W takim razie czas na lekturę :D , tam znajdziesz. Jak co to daj znać.
  2. No jakiś czas temu zaczęło mi ubywać. Dolewam takie niewielkie ilości (ok.0,5L) i szukam przyczyny. Ciekawe
  3. Dash4 jak nic nie znajdziesz to napisz PW a postaram Ci się poszukać. Napisz mi tylko dokładnie typ,model ,rok, typ silnika, ile koni.
  4. Generalnie BMW zaleca firmę CASTROL, polecam więc Ci link ten z mojego poprzedniego postu. Tam znajdziesz taką zakładkę "dobierz olej do swojego samochodu", wpisujesz model , rocznik, wersje a nawet przebieg i wyskakuje Ci wszystko co potrzebnego do Twojej Buni. Wszyscy renomowani i wiodący producenci mazideł posiadają takie strony do doboru, ale jak już wcześniej wspomniałem BMW zaleca Castrola. Wiadomo wybór należy do Ciebie. Zawsze możesz podjechać do jakiegoś dużego sklepu (np. INTER CARS lub pochodny, i nie wspominam o ASO) z częściami i oni maja tam taki program komputerowy w którym są zawarte wszystkie potrzebne zamienniki lub zalecenia do (raczej) wszystkich samochodów, wiem z doświadczenia bo Żonka pracuje. Polecam tez książkę np: http://allegro.pl/item954751781_bmw_serii_5_typu_e34_sam_naprawiam_samochod.html#gallery tu jest napisane że to e34 ale to jest błąd, trzeba zadzwonić do sprzedającego i zapytać.
  5. Do Twojej 520 potrzeba tylko 1,0 dm3 a to niewielki koszt, czyli około 30pln za 1L. Oczywiście jak już Kolega powyżej napisał DEXRON II , może być castrol
  6. Tutaj masz link do Castrola gdzie możesz sobie sprawdzić jaki olej i do czego z symbolami i itd. http://www.castrol.com/castrol/castrolhomepage.do?categoryId=3175
  7. hanss1000

    E34 Mosty

    Dzięki bardzo za odpowiedzi. Pozdrawiam
  8. hanss1000

    E34 Mosty

    No dobrze. Podnoszę autko z jednej strony, kręcę kołem i.... co dalej. Zrobić to na luzie lub innym z przełożeń? To jest automat jak już wcześniej napisałem. Podejrzewam że dla Was są to sprawy banalne lecz dla mnie czarna magia. Może faktycznie lepiej podlecieć do tego ASO? Jeżeli macie jakieś podpowiedzi to napiszcie a ja chętnie skorzystam. W sobotę lecę na wymianę (prawie) wszystkich olei no i ten most też bym zrobił. Mówią mi że raczej ten most nie ma tej szpery ale tak się u Was naczytałem tego wszystkiego (o tych awariach, pomyłkach i na koniec kosztach) że muszę być pewien na 100. No i poza tym warto wiedzieć o swoim autku wszystko. Jeszcze raz dziękuję za odpowiedzi. :)
  9. hanss1000

    E34 Mosty

    Dziękuję Kolego. Mam sie udać do ASO czy sa jakieś "krótsze" linie dostępu? Dziękuję za odpowiedz.
  10. hanss1000

    E34 Mosty

    Witajcie Szanowni Koledzy. Potrzebuje informacji na temat jaki posiadam dyfer (most) ze szperą czy bez po danych jakie podam. Z góry przepraszam za pytanie ale jestem totalnym laikiem ( totalnie nie moja profesja). Jakiś czas temu nabyłem E34 530i 1988/09 M30B30 automat skrzynia 4HP-22/H Podoba mi się furka bo jest cała i nie zbita i chciałbym troche zrobić dla mojej Kochanicy(?). Jak możecie pomóc to wielkie dzięki. :D Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.