Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich - czy miał już ktoś taki problem ;

 

podczas hamowania , na luzie ekonomizer lekko sie podnosi podchodzi do 8 litr i spada po 5 sek , obiaw nie zawsze ma miejsce , dziwne ale wydaje mi sie że tylko jak jadę z górki , na równym obiaw niema , może ktoś sie już spodkał z takim przypadkiem . wtedy silnik wydaje jakieś dziwne dzwieki tak jak by sie dusił , albo zalewało go paliwo

Opublikowano

tylko nie jest to kwestia samego wychylania się ekonomizera bo to moim zdaniem jest już efektem jakichś innych działań bo silnik wtedy wydaje jakieś dziwne dźwięki, trzęsie całą karoserią i tak jak by się dusił , albo dostawał dużo więcej paliwa.

Jeśli to normalne w takiej marce jak BMW to chyba jedyny samochód w którym nie można na luzie dojeżdżać chociaż by do świateł.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z tym duszeniem to jest cos nie tak a co do tego ekonomizera to jest wszystko ok

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
z tym ekonomizerem to faktycznie jest realne do wytłumaczenia ale skąd te dodatkowe atrakcje silnikowe ???? Widzę że nikt nie ma jakiegoś pomysła na ten temat a z tego co widać na początku tego tematu nie jest to jednostkowa przypadłość.
Opublikowano
nikt nie wie???? nie wierzę , trzeba by zapytać ludzi z serwisu aso oni wszystko wiedzą ?????noooooo prawieeee :D :D :D :D TO ZNACZY ŻE TRZEBA HAMOWAĆ BIEGAMI I PROBLEMU NIE BĘDZIĘ
Opublikowano
no nie jest to temat z brakiem mocy w 320d więc raczej ciężko z rozwiązaniami, ja w ostateczności zmienię skrzynie z manula na automat i problem zniknie samoistnie :)))))))))
Opublikowano
Ja obstawiam wtrysk ktorys. Bo juz jeden kolga tak mial i byla wina wtrysku. Post na bmw-sport.pl widzialem kiedys.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kiedys juz ktos tłumaczył o tym przypadku. Nie jest to zadna usterka po prostu tak ma byc. Jadac na biegu bez gazu auto nic nie spala dlatego ekonomizer pokazuje 0. gdy wzucimy na luz auto zaczyna spalac paliwo na podtrzymanie pracy silnika dlatego wskazuwka podskakuje nawet do 10l ale po chwili spada do 2l

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Ekonomizer mnie tez nie dziwi ze pokazuje spalanie (zawsze tak mialem). Ale ten dziwny odglos silnika zaczol sie jakies 3 miesiace temu. Razem jakos z kontrolak oleju ktora gasnie po 3 sek od odpalenia. Czytalem ze tak tez ma byc. Wymiana oleju i filtra na niewiele sie zdala. Czemu musze przyznac wyzszosc VW bo koledzy tego nie maja...
Opublikowano
U mnie tez się czasem tak zdarzy, ale to jest jak by takie poszarpywanie rytmiczne i głośniejsza praca, coś jak by większą dawkę paliwa dostawał.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ekonomizer mnie tez nie dziwi ze pokazuje spalanie (zawsze tak mialem). Ale ten dziwny odglos silnika zaczol sie jakies 3 miesiace temu. Razem jakos z kontrolak oleju ktora gasnie po 3 sek od odpalenia. Czytalem ze tak tez ma byc. Wymiana oleju i filtra na niewiele sie zdala. Czemu musze przyznac wyzszosc VW bo koledzy tego nie maja...

 

3 sek wydaje m sie ze to troche długo. U mnie gasnie zaraz po przekreceniu kluczyka tzn jak tylko odpali

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Z tą kontrolka i klekotaniem przez chwilkę po odpaleniu, to była chyba taka opcja z zaworkiem jakimś w obudowie filtra oleju, po prostu olej z filtra spływa do miski i przez to po odpaleniu potrzeba więcej czasu aby dopłynął olej i było odpowiednie ciśnienie, jak źle mówię niech mnie ktoś poprawi.
Opublikowano

my nie mówimy że zaraz po odpaleniu ( są takie obiawy ) to sie dzieje podczas jazdy , ja bym chyba postawił na jakiś wtrysk który zalewa cylinder i dusi silnik , i niech nie mówią że to jest normalne bo moi znajomi tego nie mają

 

-chyba wtrysk sterujący

Opublikowano
jeszcze nie był poruszany wątek czy czasem nie stwarza problemu pompa podciśnienia vacum ???? może tam gdzieś powstają te zaburzenia silnikowe ... u mnie nie wiem czy to normalne ale bardzo szybko się rozgrzewa obudowa tej pompy silnik nawet sie nie zagrzeje a na tej pompie już temp. że reki się nie utrzyma.
Opublikowano
Rozwiązany zanczy ze wymieniles pompe vacuum?? Czy tylko to obecnie obstawiamy jako powod.
Opublikowano
Wie ktos moze jaka powinna by c wartosc podcisnienia z tej pompy na wolnych obrotach bez wciskania hamulca??? Musze zdobyc przyrzad do pomiaru podcisnienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.