Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy. Zamontowałem instalację:

1. STAG300+

2. Reduktor AC R01 do 250 KM

3. listwa Valtek czerwony

4. Dysze 2.4

5. Rurka do reduktora "8"

 

Auto ładnie przechodzi kalibrację, mnożnik coś ok 1.2 po autokalibracji. Mocy ma wystarczająco ale jest problem z ruszaniem i dojeżdżaniem do skrzyżowań gdyż gaśnie. Na benzynie chodzi naprawdę ładnie, świece wymienione. Ciśnienie reduktora w granicach 1.2 MAP 0,35. Co może być przyczyną?

Opublikowano

Będzie chodzić i na tych wtryskiwaczach dobrze.Wiadomo na lepszych wtryskach będzie chodził stabilniej w różnych warunkach.

Moim zdaniem kwestia regulacji kolego.Trzeba dobrą mapę zrobić na trasie.Na benzynie i na gazie w podobnych warunkach jazdy.

Jak masz możliwość to w czasie jazdy zobacz jak jest na sondzie kiedy przygasa.Czy bogato czy ubogo.Będzie wiadomo jak podciągnąć mnożnik.

No i trzeba poustawiać wszystko z głową.

Mam u siebie staga300 z tanimi wtryskami prawie 2 lata i nie mam problemów.

Zakładałem sam i ustawiam sam.

Opublikowano
Witam ponownie. Problemu nie udało mi się narazie rozwiązać. Samochód nadal gaśnie przy dojeździe do skrzyżowania. Czy w kolektorze ssącym isnieją jakieś "bypassy" czy zastawki powietrza? Gaziarz mi mówił że może się przez to przewierciłem i może przez to gasnąć przy dojeździe do skrzyżowania i ruszaniu. Jeśli coś takiego istnieje to jak to wygląda i jak działa?
Opublikowano

Jeśli masz silnik z dwoma vanosami to kolektor ssący jest trochę skomplikowany.

W jakim miejscu masz wwiercone dysze?W m52tu umiejscowienie dysz ma duże znaczenie z tego co słyszałem.

Zrób fote jak masz to zrobione.

Opublikowano
Tak mam silnik z 2 Vanosami. Są poprostu wkręcone w kolektor jakieś 6 cm od głowicy. Nie mam jak teraz zrobić zdjęcia. Co to znaczy skomplikowany? Czy jest w nim coś jeszcze zamontowane?
Opublikowano
Witam,kolego mam e 46 320i i mam też stag 300 i valteki ,mialem podobny problem,ponoć przyczyną może być złe miejsce wywiercenia w kolektorze ale u mnie było podlączenie zasilania prądu pod stacyjke i w momęcie dojazdu do krzyżówki a zatem spadku obrotów silnika cały prąd był zabierany przez wtryski i ponać dlatego gasł,naprawil mi to inny gazownik bo ten co zakładal zawsze zwalal wine na silnik i takie tam.
Opublikowano
KOlego wrzuć screeny z ustawieniami i mapą to można będzie coś powiedzieć bo tak to można sobie gbybać bez końca.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Koledfzy w tym wątku są moje mapy i ustawienia. Gazownik zmieniał już wtryski na MagicJety ale to nic nie pomogło. Nadal gaśnie przy ruszaniu i dojeżdżaniu do skrzyżowania. Teraz mam ustawione przełączanie ma gaz przy 1100 obrotów to nie gaśnie. Może to wina silniczka krokowego?

 

https://forum.ac-sa.eu/viewtopic.php?f=7&t=2496&start=0

Opublikowano

Na tych mapach które tam są to ustawienie jest masakra.

Moim zdaniem twój problem to odpowiednia regulacja instalacji.

Tydzień temu moje auto też zaczęło przygasać nieraz na skrzyżowaniach.

Laptop i 10 minut roboty i po sprawie.Przełączanie na gaz mam w Stagu ustawione na 600 obrotów i jak przechodzi na gaz to nawet nie czuć.Znajdź kogoś ogarniętego w temacie w okolicy i ci to poprawi.

Opublikowano

Kolego szsemla zaloguj się lepiej na http://lpg-forum.pl/ bo na AC to nie otrzymasz odpowiedzi - oni chcą tylko sprzedać a potem odsyłają do "fachowców".

Odnośnie mapek i mnożnika: wykres gazu i Pb ma się pokrywac (korygujesz to mnożnikiem - na obecną chwile masz rozrzut jak RUDY 102 z pociskiem odłamkowym).

Przerosty w MAP-ie mogą świadczyć o tym że wtryski gazu nie odłączają się w chwili gdy zdejmujesz nogę z pedału gazu i hamujesz silnikiem lub ciśnienie gazu jakimś cwancykiem dociera do kolektora przez przewód podciśnienia

Daj jeszcze zrzut ekranu z zakładki "parametry"

Opublikowano
Jak wcześniej pisałem miałem podobny problem ale to była wina złego podłączenia zasilania prądu,ale jeśli chodzi o przedmówce co do ciśnienia to w tym coś może być,mi jak jest pora zimowa po przeskoczeniu z benzyny na gaz na wolnych obrotach gaśnie i gazownik powiedział że ciśnienia wtryski nie trzymają czy coś,jak pojadę kawałek to potem jest ok,nie mam czasu na usunięcie usterki bo nie jest tak bardzo uciążliwa,ale jedz do innego gazownika odżałuj parę złotych i będziesz normalnie jeździł.
Opublikowano
Byłem już u trzech różnych i nie potrafili pomóc. W okolicy nie ma więcej którzy zajmują się STAGiem. Jutro będę czyścił silniczek krowkowy, może to to.
  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nie zgodzę się ze stwierdzeniem ze "oni chcą sprzedać a potem odsyłają do fachowców" to właśnie wasi fachowcy wstawili wam i oni spieprzyli robotę zrobili nie jak każe instrukcja montażu i nie ustawili na drodze lub po prostu najtańsze niewydajne komponenty aby zmaksymalizowac zysk. Więc dlaczego winisz producenta i oczekujesz ze za darmo ci ktos coś naprawi.

W pracy AC.SA dziennie jest co najmniej dziesięć telefonów od osób którym gazownik coś spieprzył, mówimy co moze byc nie tak i niech im to normalny gazownik naprawi bo nie jesteśmy w stanie zająć sie każdym samochodem ze stagiem.

http://www.ac.com.pl/pl/doc/320/doradcy-techniczno-handlowi tu masz kontakt do doradców zadzwoń opisz problem napewno pomogą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.