Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie przy podgrzewaczu falowanie wygląda inaczej a właściwie to nie falowanie tylko co 10-15 sek się podnoszą na paręnaście sekund i z powrotem i tak aż do optymalnej temperatury pracy
Opublikowano
Kolega maciek06 ma rację to napewno nie podgrzewacz.Przy podgrzewaczu obroty wzrosłyby na wolnym biegu i sie trzymały góry przez jakieś pare sekund następnie by wróciły do normy na kolejne pare sekund ponieważ silnik nie jest dogrzewany itd.Zresztą możesz to sprawdzić czy to nie podgrzewacz:zmniejsz klimatronik na minimum następnie go wyłącz jeśli to podgrzewacz to wszystko powinno być w normie przy rozgrzanym silniku.Ale według tego filmu co wstawiłeś stawiam na pompe wtryskową.Brat miał to samo no i jego beta właśnie stoi u mechanika. A jaki masz przebieg?
Opublikowano

Mam identycznie jak autor tego tematu. Silnik jak sie nagrzeje ma przez dluzsza chwile takie wahniecia. Pozniej jest OK.

 

Jest tu jakis cwaniak, ktory raz a porzadnie to wyjasni?

Opublikowano

nie straszcie mnie z ta pompa :(

to falowanie wystepuje sporadycznie czasami na 2 min a potem jest oki a za moment to samo zazwyczaj na zimnym ale to nie reguła a przebieg to 123 tys i na bank jest to orginalny przebieg tego auta.

Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami;]
Opublikowano
Zapodam zatem kolejna szalona teorie w tym temacie. Warta sprawdzenia mysle bo nie wiaze sie z kosztami. Jedno pytanie: EGR masz odpiety czy nie ? Jak nie to go odepnij (wezyk podcisnienia) i zobacz.
Opublikowano

Jak jest cos nie tak ze sterowaniem EGR to skład mieszanki w cylindrach moze powodowac skoki w obrotach. Szczegolnie w sytuacji obecnych mrozow. Sprawdzenie tego to 5 minut roboty a być moze unikniesz niepotrzebnych kosztów.

 

Dodam tylko ze z palca tego nie wyssalem. :)

Opublikowano

Pojawiły sie nowe fakty

http://www.youtube.com/watch?v=BufwymubLJ0

prosze zwrocic uwage na na komputer jak spalania ładnie połyka paliwko na postoju :D jak mi sie autko nagrzewało to komputer pokazywał 14L :duh: a podczas jazdy spalanie maleje do normalnego poziomu czyli do ok 7l

dodam ze ostatnio wykrecalem przepływomierz aby dostac sie do turbiny a akumulator był podłaczony wiec moze to ma jakis związek a spalanie zwiekszylo sie w miescie do 10L :duh:

Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami;]
Opublikowano

Witam

 

Panowie o jakim podgrzewaczu jest mowa ? Mój kumpel ma coś podobnego tylko w E61 2,5 diesel . Jak autko się nagrzeje to co jakies 10 sekund wskazówka lekko sie ruszy i słychać jak silnik zmienia dzwięk na chwile .

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
nie ! jak jest sprawny to włączając i wyłączając się obroty skaczą przez duży pobór prądu!

 

Ale jeśli podgrzewacz np. włącza się na ciepłym silniku to znaczy że jest uszkodzony tak ? tak jak wyżej pisałem w przypadku mojego kolegi ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Panowie byłem w serwisie pod kompem i sprawdzili mi autko jakims LAUNCHem i program wykazał usterke na podgrzewaczu płynu chłodzącego więc moze to i tłumaczy falowanie obrotów ale dlaczego spalanie samo rośnie na postoju ?????
Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.