Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Jestem nowy na forum i mam do szanownych użytkowników parę pytań odnosnie 330i E90:

 

1. Nie mam iDrive (czyli navi) czy jest mozliwosc zamontowania jej poprzez zmiane deski rozdzielczej i dolozenie monitora i pokretla i panela?? (mam naglosnienie BMW Proffesional)

 

2. Czy naglosnienie BMW Proffesional bez nawigacji odczytuje pliki Mp3 z plyty??

 

3. Gdzie mozna kupic pakiet preformance i jakich cenach on sie miesci?? :)

 

4. Ostatnio szaleje mi komputer nie wiem czemu przed jazda czesto pokazuje mi "passanger air bag off" (ale nie zawsze pokazuje) czasem tez wariuje z olejem raz pokazuje ze jest ok a raz ze trzeba dolac litr)

 

5. Czy do tego modelu (rocznik 2006) wejda lampy przednie "poliftowe" (2008-2009) czy trzeba dokonywac modyfikacji kosmetycznych?? :)

 

 

POZDRAWIAM

Opublikowano

Witaj,

 

Ad.1 Doposażenie auta w navi nie jest prostą sprawą. Potrzebne elementy to: deska rozdzielcza, monitor, i-Drive, osłona i-Drive, CCC (Car Comunication Computer- inaczej radio z navi), plastiki radia, instalacja elektryczna, zmieniony VO (Vehicile Order). A na koniec to wszystko zaprogramować. Koszty niewspółmiernie wysokie jak na kożyści płynące z posiadania i-drive

 

Ad.2 Odczytuje

 

Ad.3 Akcesoria Performance kupisz w ASO w kosmicznych cenach. Do wyboru akcesoria zewnętrzne, wykończenie wnętrza, modyfikacje silnika.

 

Ad.4 Elektronika w BMW czasem świruje. Czasem pomaga wykasowanie błędów, a czasem naprawa uszkodzonych elementów (bo czasem na serio coś się zepsuje). Co do wskaźnika poziomu oleju to może jest on uszkodzony, a może też np nie lubi zimna.

 

Ad.5 Lampy po lifcie można zamontować do auta które nie jest wyposażone w xenony (jest fabryczny "retrofit")

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyzby do auta z oryginalnymi ksenonami przed liftem nie można zamontować lamp z ksenonami i diodami po lifcie? Na czym polega problem?
Opublikowano
Czyzby do auta z oryginalnymi ksenonami przed liftem nie można zamontować lamp z ksenonami i diodami po lifcie? Na czym polega problem?

 

A to już pytanie do inżynierów z Monachium... :wink:

 

P.S. Cena "retrofita" do zwykłych lamp to ok 3200 zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tom75 nie badz taki tajemniczy. Czy Twoja wiedza polega na tym, że nie można, bo nie można, bo to mnie nie przekonuje. Gdybyś napisał - nie da sie dopisać do komputera diodowych kierunków, albo są inne przetwornice, albo jeszcze inne żarówki do ringów, albo inny rodzaj złącza czy inny tego typu problem to rozumiem. Z Tojego wpisu zrozumiałem, że normalne halogenowe starego typu mozna zamienić na nowego typu z ksenonami to wnioskuję, że nie jest to problem konstrukcji reflektora czy jego mocowania tylko jakiś inny. I interesuje mnie jaki?
Opublikowano
Tom75 nie badz taki tajemniczy. Czy Twoja wiedza polega na tym, że nie można, bo nie można, bo to mnie nie przekonuje. Gdybyś napisał - nie da sie dopisać do komputera diodowych kierunków, albo są inne przetwornice, albo jeszcze inne żarówki do ringów, albo inny rodzaj złącza czy inny tego typu problem to rozumiem. Z Tojego wpisu zrozumiałem, że normalne halogenowe starego typu mozna zamienić na nowego typu z ksenonami to wnioskuję, że nie jest to problem konstrukcji reflektora czy jego mocowania tylko jakiś inny. I interesuje mnie jaki?

 

Nie jestem Tomem ale chyba zle przeczytałes. Wg mnie chodzi o to ze lampy zwykłe z przed liftu mozna zamienic na nowe, ale starych ksenonów na nowe juz sie nie da.

Opublikowano

Poczułem sie wywołany do tablicy... Więc odpowiadam: moje informacje pochodzą z danych i biuletynów fabrycznych, jak napisałem wcześniej producent nie przewiduje "retrofita" do lamp typu xenon. Nie wynika to z faktu innych mocowań (lampy zwykłe i xenony maja te same mocowania- więc jeżeli do zwykłych można do xenonów też), nie wynika to również z kierunkowskazów diodowych (jak wyżej). Myślę, że jest to kwestia innych sterowników- nie tylko sterownika świateł ale innych sterowników związanych z oswietleniem.

Oczywiscie zawsze istnieje możliwość montażu typu "home made" i pewnie będzie to jeszcze swiecić, lecz nie chciałbym aby w samochodzie kiedykolwiek nastąpiła usterka elektroniki, bo wtedy podczas diagnozy może być duże "kuku".

 

Wystarczy? :)

 

P.S. paypal ma rację: zwykła na zwykłą LCI- TAK, zwykła na xenon LCI- NIE, xenon na xenon LCI- NIE, xenon na zwyklą LCI (!)- NIE

Opublikowano
Witam! Jestem nowy na forum i mam do szanownych użytkowników parę pytań odnosnie 330i E90:

 

3. Gdzie mozna kupic pakiet preformance i jakich cenach on sie miesci?? :)

 

Jak już ktoś napisał, pakiet kupisz u każdego dealera BMW a oto kilka cen, dzis dzwoniłem do dealera w sprawie kilku akcesoriów performance do e90"

 

Kierownica około 7500zł

carbonowe obudowy lusterek 2100zł + 80zł mocowania :duh:

dokładki carbonowe przedniego zderzaka 2628zł + 80zł mocowania :duh:

carbonowy spoiler na tylną klapę model II 1793zł

paski - naklejki na boki samochodu 468zł

aluminiowe pedały + podstopie 414zł + 297zł

 

 

oczywiście ceny + montaż pozdrawiam...........

Opublikowano
Mam jeszcze jedno pytanie robilem przeglad 1.5 tys. km temu wymienialem olej klocki itp ;) I jechalem ostatnio i pokazala mi sie kontrolka BRAKES i ikonka samochodu na podnosniku :( Numer bledu to CC-ID 71 czy jakos tak) Co to oznacza??
Opublikowano
Mam jeszcze jedno pytanie robilem przeglad 1.5 tys. km temu wymienialem olej klocki itp ;) I jechalem ostatnio i pokazala mi sie kontrolka BRAKES i ikonka samochodu na podnosniku :( Numer bledu to CC-ID 71 czy jakos tak) Co to oznacza??

 

Jeśli wymieniałes klocki i po tej operacji było wszystko w porządku, przejechałeś 1500 km i pojawił się błąd to podjedz na podpięcie komputera i sprawdzenie co to za błąd. Nikt tu raczej nie bedzie znał wszystkich kodów błedów na pamięć. Może wymieniłes klocki na jednej osi a skończyły sie też na drugiej.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • Zarejestrowani
Opublikowano

To jest błąd czujnika zużycia klocka na tylnej osi.

 

Nie ma za co ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 5 lat później...
Opublikowano
ja wymieniłem klocki i po jakichś 300km zaświecił mi się błąd cc-id 71 (samochód na podnośniku). Czy po wymianie czujnika błąd zniknie czy potrzebne będzie jeszcze jakieś kasowanie? Hmm i dlaczego błąd pojawił się dopiero po jakimś czasie? Jest mi to w stanie ktoś wytłumaczyć ?
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
Po wymianie czujnika musisz zrobic inspekcje klocków i zniknie blad. Może zrobiles check po jakimś czasie i sie pokazał blad.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.