Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Mam problem ze sprzeglem. Tzn. nie moge go odpowietrzyc. Plyn hamulcowy jest. Mechanik mowi ze sprzeglo zakonczylo swoj zywot. Czy jest jakas inna opcja czy faktycznie bedzie to ten docisk... A moze ma ktos po "kolezenskiej" cenie odsprzedac zestaw sprzegla... Prosze o pomoc... Jest to BMW 735 R6 88r.
Opublikowano
Jeśli nie możesz go odpowietrzyć,to może padła Ci pompa,albo wysprzęglik.A co ogólnie dzieje się z Twoim sprzęgłem,bo zależy jakie masz objawy?
Opublikowano
witam i z gory dziekuje ze zainteresowales sie moim tematem. Otoz ciezko wchodzily biegi. Ostatnio bylo juz tak ze tylko na zgaszonym wchodzily Wymienilem olej w skrzyni i postanowilem tez odpowietrzyc sprzeglo. Okazuje sie ze nie mozna pedal sprzegla byl twardy tylko z poczatku dalej miekki. Po kilku probach pompowania nic nie dalo efektu. Pedal sprzegla caly czas miekki wpada w podloge.
Opublikowano
zgodze sie z kolega i powiem ci ze plyn bedzie leciał jak będziesz odpowietrzal ale moze nie robic cisnienia i nie bedziesz mial sprzegla jesli wysprzeglik nie cieknie ani nic to bedzie pompa sprzegla ale jesli bys juz wymienial to wymien i wysprzeglik i pompe :) a kiedy ostatnio bylo robone sprzegło? i jak bylo eksploatowane. i czy stalo sie to z dnia na dzien ze " braklo sprzegła" czy stopniowo? bo to wazne :)
Opublikowano
witam. Juz kiedys tak sie dzialo ze biegi ciezko wchodzily jak byl zimny ale dalo sie odpowietrzyc i bylo ok. Natomiast teraz nie daje sie odpowietrzyc. Ogolnie sprzeglo stopniowo co raz gorzej lapalo dlatego postanowilem je odpow. Do tego czasu bardzo ciezko wciskal sie pedal i bylo sluchac takie cykanie... Nadmienie jeszcze ze przy pompie i wysprzegliku nie ma wyciekow. Takze przez ok. 3tygodni sprawa sie pogarszala. Mam auto przeszlo 2 lata i przy sprzegle nigdy nic nie bylo robione.
Opublikowano
załorzyć urzywane sprzęgło to tak gdyby założyć urzywane klocki hamulcowe :duh:
PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK
Opublikowano
Z tym bym się spierał,dwa lata temu sam kupilem(od znajomego) kompletne używane sprzęgło z auta dopiero co sprowadzonego z Niemiec,gdy zdjeliśmy skrzynię ujrzałem cały nowy zestaw i oczywiście po chwili już byl mój.Sprzęgło nie jest elementem odpowiadającym bezpieczeństwu jak hamulce,więc klocków używanych nie polecam kupować :nienie: ,sprzęgło jeśli jest w bdb stanie to czemu nie.Choć powinieneś pomyśleć nad regeneracją,w aukcji jest podana regeneracja tarczy sprzęgła(jeśli tarcza jest bez amortyzatorow drgań skrętnych można ją naprawiać kilkakrotnie poprzez nabicie nowych okładzin ciernych),cena jest i tak atrakcyjna w porownaniu z nową tarczą firmy Sachs (530zł).
Nur bmw e32
Opublikowano
chodzi oto,że tak jak klocki wspólgrają z tarczą tak samo tarcza sprzęgła z dociskiem i dlatego nie kupuję się używanego sprzęgła.lepiej jest stare sprzęgło zregenerować.koszt wymiany sprzęgła w warsztacie samochodowym to wydatek ok.300zł
PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK
Opublikowano
kolego regeneracja to nigdy nie będzie to co oryginał wiec ja jestem zdania ze lejpiej włożyć używane ale oryginalne wszystko a nie regenerowane :) ale to tylko moje zdani:)
Opublikowano
Ja z kolei dziekuje za popowiedzi i swoje opinie na temat sprzegla... Rozmawialem ostatnio z roznymi osobami i... takze spytam was czy docisk tarcza beda odpowiedzialne za nie moznosc odpowietrzenia sprzegla?
Opublikowano
moim zdaniem za odpowietrzenie sprzegla jest odpowiedzialna pompka sprzegla i wysprzeglik bo pompka musi robic cisnienie zeby wysprzeglik dzialal i bedzie sie odpowietrzalo :) wiec moim zdaniem docisk nie jest odpowiedzialny za odpowietrzanie. ale to jest moje zdanie :)
Opublikowano

Nie róbcie Panowie boruty :D regeneracja niewiele różni się od nowego. Jeśli da się zregenerować tarczę, to wygładzają ją (szlifują) a następnie naklejają NOWE koreczki (okładziny). Przerabiałem temat w mojej poprzedniej E32 735i '87. Koszty: regeneracja tarczy 150 PLN, ceny docisku nie pamiętam 50-100...? + nowe łożysko oporowe (50 PLN - tego elementu raczej się nie regeneruje :P ).

 

Zapewniam Ciebie że zapowietrzenie się układu nie jest to głównym problemem - jest nim zużyte sprzęgło - masz na to wszystkie objawy. Powiedz jeszcze czy pojawiają się na desce jakiekolwiek komunikaty? Jeśli tak - to zapisz i przepisz je tu :)

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano
Witam ponownie. Jesli chodzi o komunikaty to nie pojawiaja sie owe dotyczace sprzegla, wyswietla sie kilka ale sprawdzalem je, tycza sie poziomu plynu, swiatel, takze jesli chodzi o sprzeglo to raczej nie. Dzis podpowiedzial mi jeden znajomy by w pompke bezposrednio wprowadzic plyn, bo prawdopodobnie kiedy sie porzadnie zapowietrzy to samo odpowietrzanie moze nie dac rezultatu. Pompka i wysprzeglik zostaly sprawdzone- sa sprawne. Jutro mechanik sprawdzi bunie poprzez dawke plynu bezposr. podana w pompke sprzegla. Zobaczymy czy bedzie efekt... Jeden z was napisal ze odpowietrz. nie jest glowna przyczyna... To ma sie rozumiec ze za jakis czas znow bedzie to samo? Ze konczy sie jednak sprzeglo? Jesli cos skaleczylem w moim opisie to wielkie sory... :)
Opublikowano
dokładnie to miałem na myśli - uważam że sprzęgło się kończy.

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.