Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam takie pytanie.

Czy w przypadku fabrycznego alrmu w e36 w każdym przypadku występuje syrenka alarmowa?

Po rozkodowaniu Vin okazało się,że auto posiada alarm.

Pod maską jest po lewej stronie czujnik otwarcia orginalny zresztą.Syrenki alarmowej nie ma.

Nie wiem czy był i zginęła czy poprostu nie musi jej być.Obok zbiornika na pzn do spryskiwacz jest wolna kostka z czterema przewodami.

Raz nie wiem dlaczego po wyjściu z domu okazało się,że auto miga światłami awaryjnymi chociaż nie były włączone włącznikiem od awaryjnych.Czyli wynikałoby że może to powiązane z alarmem.

Jeśli nie ma syrenki to czy można takową ewentualnie podłączyć do fabrycznej unstalacji?

Może ktoś miał podobny przypadek?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli masz alarm to powinna być syrenka.Przy uchylonych drzwiach zamknij auto pilotem i będziesz wiedział.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Przed chwilą prawdziłem.Otworzyłem maskę i wcisnąłem czujnik otwarcia po czym zamknąłem auto z pilota.

Puściłem czujnik i włączyły się awaryjne i zaczęła migać lampka od immo koło lewarka od biegów.

Wynika że alarm jest tylko sygnału brakuje.

Gdzie w orginale jest syrenka i jak ona wygląda?

Może ktoś ma fabryczny alarm z syrenką?

Opublikowano
U mnie jest zamontowana przy obudowie filtra powietrza,wydaje mi sie ze mozesz podlaczyc jakakolwiek syrene powinno to byc bez znaczenia
Opublikowano

ja z kolei mam syrenke(przy filtrze powietrza), ale pilota brak :/ auto sie otwiera z kluczyka i lampka od immo mruga caly czas.

No a syrenka to takie czarne plastikowe pudeleczko/tuba/megafon(juz nie wiem jak nazwac) srednica ok 10cm.Nie da sie tego nie zwuwazyc :P

Opublikowano

Musze poszukać po schematach gdzie jest podłączana ta syrenka i jakąś zainstalować.

Skoro okazało się że jest alarm to niech także wyje jak zajdzie potrzeba :D .

  • 3 lata później...
Opublikowano

Uwaga!! Mega odkop!

 

Ale ten temat w szukajce znalazłem i mam identyczny przypadek jak w temacie, który umarł i nie został rozwiązany ani rozwinięty.

 

Szczegóły: E36 coupe M52B20 luty 1996r. Mam w vinie alarm w wyposażeniu, kiedyś wyszedłem z domu a awaryjne w aucie mrugały, prawdopodobnie alarm bo włącznik awaryjnych sprawny no i po otwarciu auta pilotem przestały mrugać. Nie mam syrenki pod maską, nie jestem w stanie też namierzyć żadnej wolnej wtyczki ani kabla. Mam ori centralny zamek i taki kluczyk z pilotem:

 

http://www.otofotki.pl/img14/obrazki/pn4471_DSC04533%202_th.JPG

 

Wiecie zapewne jak działa, ale że było kilka kluczyków i pilotów objaśniam: logo bmw zamyka furę, strzałka otwiera, lampka to taka opcja szukania samochodu. Działa przy zamkniętym aucie jak np w nocy na parkingu wciśniemy i w aucie w środku zapalają się lampki. Tak to działa u mnie mam nadzieję że poprawnie.

 

Podczas zamykania samochodu światła awaryjne mrugają jeden raz, zawsze przy zamykaniu mrugają. Podczas otwierania samochodu nic nie mruga. Auto mam ponad pół roku i w tym tygodniu pierwszy i jedyny raz zdarzyło mi się tak że przy otwieraniu auta awaryjne mrugnęły 2 razy. Moim zdaniem tak właśnie powinny mrugać zawsze bo mam pod domem jeszcze e34 i e39 i tam tak to działa.

 

Odbiegłem troszkę od tematu, mianowicie chodzi mi o kilka rzeczy:

 

1. Jak takim pilotem jak mam uzbraja się alarm, jak rozbraja? W e34 mam tak, że jak zamknę auto pilotem to się uzbraja. Jak zamknę i jeszcze raz nacisnę przycisk zamykania to alarm się rozbraja. Jak zamknę kluczykiem to nie uzbraja się w ogóle. Jak będzie w e36?

2. Co powoduje wzbudzenie alarmu w e36? Jak zamknę i uzbroję alarm to czym go wywołam? Pociągnięciem klamki? huśtaniem gablotą? kopaniem w koło?

3. Bardzo bym prosił osoby znające temat ORI alarmu. Chodzi mi o schematy elektryczne, skład całego układu czujniki, syreny, sterowniki itp. Chcę skompletować alarm tak jak było to fabrycznie. Na bank nie mam syreny więc skąd i którędy biegną kable do niej? Bardzo prosił bym zdjęcia oryginalnych elementów alarmu.

Opublikowano

Zdjęć Ci nie dam ale prawie rok temu taki alarm wyjąłem z jednego i włożyłem do drugiego i tak były czujniki wewnętrzne ruchu,wzywalanie poprzez krancówki w drzwiach oraz była krancówka klapy i maski i syrena musi być.A do syreny alarmu jest osobne wejście jak dobrze pamiętam.

 

Przepraszam aby nie wprowadzić w błąd co napisałem dotyczy alarmu ale z dodatkowym pilotem.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.