Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

chcialbym sie zapytac bo od dawna nurtuje mnie jeden problem. Co mozna zrobic zeby zlikwidowac wyciek spod śrub(a dokladnie leci mi z 3 śrub) z gornego dekla glowicy ISa?? silnik jest poza tym wszedzie suchutki i nie leci z uszczelek itd ale akurat ten wyciek ze srub mnie denerwuje. czy mozna kupic gdzies takie , specjalne podkladki etc?

pozdro m42b18 ech :(

Opublikowano
Co do podkladek pierwsze slysze, ale zadanie polega na wymianie uszczelki pod deklem. Sa magicy ktorzy robia rowniez patenciaka, kladaja uszczelke na silikon wysokotemperaturowy (czerwony) i po sprawie. Koszt uszczelki nie jest wiekli, koszt silikonu tez. Jak masz chwile czsu i checi polecam, zrob samemu.
Opublikowano

to uszczelka jest powodem wycieku z wierzchu srub? pytam bo chcialbym jak najmniejszym kosztem zlikwidowac te wycieki. a czy takie miedziane podkladki pomoga?

poza tym rzuce pytanie...jak skutecznie umyc silnik? moze znacie jakis cudowny srodek? chcialbym dac swojej Is-etce niby 'druga mlodosc'

Opublikowano

Odnosnie srodkow domycia wsinij wyszukiwarke, kidys bylo o tym bardzo obszernie, wystarczy poszukac, a pewnie kazdy ma jakis zloty srodek do mycia, i nie zawsze jest to ten sam, tak wiec zachecam do przestudiowania forum.

 

Co do uszczelki, jak chcesz zrobic to raz a porzadnie, kup uszczelke, podkladki pod srubki mocujace i czerwony silikon, zdejmij dekiel, wyczysc z pozostalosci po starych uszczelkach, uczysc sciereczka bardzo dokladnie, zaloz nowa uszczelke na silikonik, zaloz na to dekielek, na kazda srubke zaloz uszczelke, przykrac z rozsadkiem( nie za mocno, nie za slabo nakretki) i pojdz do domu na piwko, kolacje, i sen.

 

Rano jak wstaniesz, bedzie wszysto suchutkie, eleganckie. Jak wszystko zrobiles idealnie, to za pare dni bedzie tez suchutkie i idealne, chyba ze wycieka jeszcze z innego miejsca, i rozchlapuje sie na deklu, czego nie zycze .

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
a gwinty masz całe w głowicy?.bo ja miałem to samo i okazało sie że musiałem je nagwintować bo ktoś przedemną je ukręcił :mad2: pozdro
klepało ale przestało!!!
Opublikowano
Człowiek moze mieć racje. Przynajmniej w v8 każda śrubka dekla ma swoja oddzielną uszczelkę. Ostatnio kupowałem je w servisie... nie są drogie.
Opublikowano

Jak cos robisz to zrob to raz a dobrze,kup nowa uszczelke i problem masz z glowy.To naprawde nie jest wielki koszt.

Pozdrawiam

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.