Skocz do zawartości

Mozna mieszac plyny do wspomagania???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak już coś robić to porządnie, tak jak Się należy. Dobierałeś Si e do pompy to wystarczyło poświęcić dodatkowe 10 minut i odkręcić przewód od przekładni i wydusić resztę starego płynu - a trochę go tam jest
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Ja kazałem mechanikowi kręcić kierownicą na podnośniku bez odpalania, do oporu 20 razy w każdą stronę, żeby z magla się pozbyć szlamu. Spojrzał na mnie jak na dziwaka, ale jak odbierałem to powiedział, że miałem rację i dużo syfu zeszło. Przy napełnianiu też tak kręcił i udało mu się odpowietrzyć bez problemu. Płynu weszło książkowo.

 

Wyczytałem ta metodę gdzieś na forum.

Opublikowano
Ja kazałem mechanikowi kręcić kierownicą na podnośniku bez odpalania, do oporu 20 razy w każdą stronę, żeby z magla się pozbyć szlamu. Spojrzał na mnie jak na dziwaka, ale jak odbierałem to powiedział, że miałem rację i dużo syfu zeszło. Przy napełnianiu też tak kręcił i udało mu się odpowietrzyć bez problemu. Płynu weszło książkowo.

 

Wyczytałem ta metodę gdzieś na forum.

 

Ja wlasnie tak robilem ale zadnego szlamu nie widzialem. Plynu weszlo 0.9 litra.

O Tempora! O Mores!
Opublikowano
Nie wiem co rozumiesz przez wyduszenie bo jak pokręcenie kierą przy zdjętym przewodzie to tak oczywiście robiłem nawet dwa razy, a jeżeli jest tam jakaś specjalna śruba do spuszczania płynu to jej nie ruszałem.

 

Wcześniej napisałeś, ze spuściłeś tylko z pompy, a patrząc na rysunek http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=DD31-EUR-07-1997-E39-BMW-523i&diagId=32_0723 od pompy masz jeszcze przewody do przekładni,jak odkręcisz śrubę i zluzujesz przewody to wtedy kręcąc kierownicą lewo-prawo "wydusisz" resztki płynu

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie. Jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumialosc .

Chcialbym wykorzystac temat zeby nie tworzyc norwego watku.

Wiem ze wszystko zostala powiedziane na temat plynow do wspomagania ale ja mam taki problem.

 

Na zbiorniczku mam naklejke w ksztalcie kola zielona z napisem CHF 11.S only ale pod naklejka jest wytloczone w plastiku ATF only . W bmwstore jest tak : zbiornik oleju -CHF 11.S , Tab. inf. zb. oleju pompy wsp. kier.- ATF wedlug vinu.

 

Problem polega na tym ze dolale juz plyn a nie sprawdzilem jaki kolor mial , dolalem okolo 150 mil MPM ATF DEXRON III-F/G. Kupilem wedlug parametrow vin i dlatego nie sprawdzilem co jest na zakretce . Czy moze ktos odpowiedziec o co chodzi czy ten plyn jest OK czy lepiej pilnik wymienic caly plyn .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.