Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich bardzo serdecznie :)

 

Mam do was kilka pytań odnośnie mojej BMW. Ostatniego czasu przyjechałem do domu zgasiłem normalnie samochód, następnego dnia już nie chał odpalić. poprosiłem kolegę i podroczył się do komputera i wykrył jakiś błąd. Powiedział mi ze zawiesił się immobilizer, skasował jakiś błąd i wszystko było dobrze do momenty jak następnego dnia samochód nie chał odpalić, tzn rozrusznik normalnie się kreci tylko silnik nie che pracować.Czy możne być to wina stacyjki??? Czy jak wymienię stacyjkę to wszystko będzie dobrze??? Nie wiem co możne być. Może jakoś mi pomożecie, bo już nie wiem co mam zrobić. Z góry bardzo dziękuje za jakakolwiek pomoc.

P.S

Zapomniałem napisać ze to BMW E 36 compact 1,6 benzyna rok 1996

Opublikowano
kolego nic nie wymieniaj u mnie był taki sam problem sprawdx sobie kabel zasilający pompke i wtedy sie dowiesz czy to wina imoblizera u mnie tak własnie było wywaliłem imobilizer i jest wszystko ok
Opublikowano
kolego nic nie wymieniaj u mnie był taki sam problem sprawdx sobie kabel zasilający pompke i wtedy sie dowiesz czy to wina imoblizera u mnie tak własnie było wywaliłem imobilizer i jest wszystko ok

W roczniku 91 miałeś immobiliser???

Opublikowano
dziekuje za wszystkie podpowiedzi i napewno mi jakos one pomoga w dalszym działaniu. Jutro jade jeszcze raz do mechanika i podłacze autko znów do kompa i zobaczymy co mi powie. Jutro napisze czy coś udało mi sie naprawic i jaki był lub nadal jest to błąd. Pozdrawiam wszystkich
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

 

Dzisiaj u mnie pojawił się podobny problem, wstaje rano chcę odpalić samochód a tu cisza nic na zegarach nie świeci.

Zauważyłem że gdy przykładam immobilaizer to dioda czerwona świeci bardzo ciemno, a zwykle świeciła jasno.

Opublikowano

Po oględzinach okazało się że końcówka z czerwoną diodą co się przytyka do immobilizera jest uszkodzona.

Końcówka jest nierozbieralna ale postanowiłem się dostać do środka :)

Po rozbrojeniu okazało się że w jednym miejscu najwyraźniej lut był kiepski i się rozerwał.

 

http://lh4.ggpht.com/_mmqEZIOv96g/Sz8W-mEuyEI/AAAAAAAACK4/pz6kiJnt9Zw/s800/DSC01180.JPG

 

Zlutowałem końcówkę i wszystko działa ok.

 

http://lh5.ggpht.com/_mmqEZIOv96g/Sz8W_sx32gI/AAAAAAAACLE/Wh3o_YrNt00/s800/DSC01183.JPG

 

Pozdrawiam

Opublikowano

podepne się pod temat, bo mam podobny problem...

po wymianie silnika auto nie chce odpalić, nie dostaje iskry na świecach. Do cewki prąd dochodzi, lecz na świece już nie. Komp nie pokazuje żadnych błędów. Dodam że auto stało ponad 3 miechy odłączone od aku. Czy wina imo?

http://img90.imageshack.us/img90/5829/bmwpodpis333333.gif
Opublikowano
Wymianie silnika z na?? Wiazka z jakiego silnika i czy dawca byl automat???

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Jak lub czym robiłeś pomiar ?

Jaki prąd dochodzi ?

Impulsowy czy ciągły ?

Opublikowano

silnik z M44 na M44 :) dawcą nie był automat,

a jeżeli chodzi o prąd to szczeże nie wiem, kumpel to robił.

wczym może tkwić problem kiedy prąd jest impulsowy i kiedy ciągły?

http://img90.imageshack.us/img90/5829/bmwpodpis333333.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.