Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich na Forum, jestem tu nowy więc się przedstawie.

mam na imie Bartek ale będe tu występował jako RusiuTDS.

Moje BMW to e34 525tdsTouring z 93r. Niedawno je sprowadziłem i niestetu mam problem (jak wielu na tym formum) z odpalaniem na ciepłym silniku. Założyłem zawór zwrotny, ale to nic nie pomogło. Silnik pracuje bez zarzutów, jest cichy jak na tdsa, pracuje równo i przyspiesza nieżle (lepiej niż Omego tds którą miałem wcześniej i w której pękła mi głowica)Napiszcie mi czy moja pompa jest już tak zużyta, że nawet jej zawór zwrotny nie pomaga, czy może być to coś innego, oraz jakie są odpowiednie obroty na biegu jałowym TDSa, bo ja mam troche ponad pierwszą kreske czyli ponad 500obr/min. Dzięki za odpowiedzi

Opublikowano

Obroty masz ok :cool2:

ale o pompie będziesz musiał już chyba niebawem pomyśleć. Poszukaj, naprawde dużo tego już było i nie ma sensu wszystkirgo jeszcze raz przepisywać :search:

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
dzieki za odpowiedzi, poprzednie posty o pompach wtryskowych przejrzałem i wyczytałem ze pompy padają po oklo 300tys., ja mam dopiero 185tys i juz mam kłopoty z pompą a nie sadze zeby holender od którego kupilem auto cofal licznik, może to jednak coś innego?? jak myślicie???
Opublikowano

Może coś innego, ale objawy podobne.

Masz książke serwisową? To chyba najpewniejszy sposób na potwierdzenie przebiegu auta.

Opublikowano
Witam.Ja mojego tds-a mam od niedawna i nie znam dobrze (na razie) tego samochodu.Jadyne co wiem i co się dowiedzialem to faktycznie możesz mieć problem z pompą wtryskową.Ja mam troszkę inny problem.Mi samochód zapala bardzo ładnie,obojętnie czy jest zimny czy gorący na co zwracałem uwagę przy kupnie.Powiedziano mi że jak będę musiał długo kręcić to mam się liczyć z tym że pompa sieda a to jest kosztowna naprawa.Mój problem polega na tym że gdy chcę ruszyć i włączę D lub R ( mam automata) to silnik mi się zadławi i zgaśnie.I poszarpuje przy ruszaniu,troszkę rzuca silnikiem.Wszytko wskazuje na nastawnik pompy wtryskowej który reguluje dawkę paliwa.Tak twierdzi kilka osób.Zamówiłem używkę i się zobaczy.Natomiast nie wiem czy ten nastawnik może mieć wpływ na zapalanie silnika.To już fachowiec może stweirdzić.Ale to też taki co siedzi w tym temacie to różnie to bywa z mechanikami jak zapewnesam wiesz.Wiem że te nastawniki elektroniczny lubią siadać.A czy przebieg masz orginalny? Nie wiem.Życzę Ci aby tak było.Ja także nie mam wielkiego(niby) przebiegu ale widzisz.Jak kupowałem to ruszał ładnie.Dopiero po paru dniach zaczął gasnąć i z potem z dnia na dzień już coraz częściej.Pewnie podkręcili go troszkę (można pogrzebać w nastawniku) aby wytrzymał próbę kupna a potem już wiadomo co.Chyba można na koputerze sprawdzić czy był cofany licznik.Ale jak to nie wiem.NIe wiem gdzie leży Twoja miejscowość ale dowiedziałem się tutaj o dobrym fachowcu od pomp wtryskowych z Wrocławia.Numer jego to 607404374.Ma na imię Janusz.Zadzwoń,pogadaj. Pozdrawiam.Jarek.
Opublikowano

dzieki Jarek za numer do kolesia z Wrocławia, to 120km ode mnie, więc może skorzystam.

Książki serwisowej nie mam (ci holendrzy zupełnie nie przywiązują do tego wagi, nie tak jak niemcy), ale myslę ze przebieg mam oryginalny bo koles co naprawia diesle, ogladał silnik i był pod wrażeniem jego równej i cichej pracy. Co sądzicie o tej aucji na allegro:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=56937075

Koleś montuje regenerowane pompy za 1000pln(netto) i daje 6miesięcy pisemnej gwarancji.

Opublikowano
No,jak na pierwszy rzut oka to ogłoszenie nawet więcej jak tylko ciekawe.Ogólnie ceny są o wiele wyższe więc jeżeli jest tak w rzeczywistości to warto takie coś sprawdzić.Pytanie co gościu ma na mysli mówiąc że po regeneracji? Kompletna czy tylko częściowa.Ale warto sprawdzić,zapytać bo kto wie.To że wszędzie jest tak drogo nie znaczy że wyjątki się nie zdarzają.Ja też to sprawdzę.Pozdrawiam.
Opublikowano

kompletna regeneracja pompy u czlowieka w Goscicinie/ okolice Wejcherowa to 1100 pln - takze daje 6 miesiecy gwarancji - takze mysle ze cena z allegro jest dobra.

 

Ja poki co wymieniam nastawnik, zalatwilem uzywany - z zalozeniem. Zobaczy sie czy pomoze.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Witam.

Od kad siegne pamiecia to zawsze mialem do czynienia z TDS i zawsze byl taki sam problem, ze slabo palil na goracym silniku, zawor zwroty tu nic nie pomoze.

Nowy nastawnik w serwisie DIESLA kosztowal ok. 800zl.

Tylko sprawdz dokladnie czy to napewno nastawik.

W jednym serwisie powiedzieli mi ze musze wymienic nastawnik zas w drugim, ze wtryskiwacz sterujacy.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.