Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam od niedawna jestem posiadaczem 528 97r dzis chcialem sprawdzic ile ma sily ten motor

Wciskam 1 strzal ze sprzegla gaz w podlodze i lipa obroty spadaja i nie daje rady jechac i po chwili zaczyna sie ladnie bujac.

a gdy jade na 1 i obroty trzymam na 3tys nagla wcisne gaz do konca to idzie pieknie ale tez jakby z jakimis przeskokami mocy. myslalem ze moze sprzeglo pada ale to by obroty zamykalo a auto nie jechalo a tu ani to ani to.

Ciezko tez pali cos jakby po zatankowaniu pustego zbiornika i tak przez chwile buja buja i zapala .

na gazie i pb tak samo

Co to moze byc?

Kierowco jeszcze dyszka zajrzyjmy smierci w oczy !!
Opublikowano

Wcześniej było dobrze, czy dopiero teraz tak się porobiło?

Robisz to na wyłączonej kontroli trakcji?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A nie chodzi o słynny zaworek CDV ?
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

robie to bez trakcji i nie wiem jak bylo bo kupilem 4 dni temu :)

a co to za zaworek? cisnienia paliwa w listwie?

Kierowco jeszcze dyszka zajrzyjmy smierci w oczy !!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To zaworek < a raczej dławik > na wyprzęgniku sprzęgła. On nie pozawla na gwałtowne ruszanie. Zapobiegać ma skutkom " strzelania" sprzęgłem.

Ja mam zamiar się go definitywnie pozbyć. Tylko nie mam czasu się za to zabrać < godzinka roboty >

 

Trochę o tym jest na forum.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

rany co za cuda na kiju :duh:

 

Dzis pod kompa nie zdazylem ale po swoich testech jednak obstawiam na sprzeglo.

Poczawszy od smrodu po (dziwne)slizganie sie obrotow. Ale widze ze i jakis zaworek tez tu wode maci.

A z tym zapalaniem to wczoraj wieczorem posmigalem dosc ostro na PB i o dziwo bylo ok dzis z rana zapalila od strzala i jak wracalem z pracy tez lux ale wracalem juz na gazie i znow lipa albo i gorzej .

co to moze byc?

Kierowco jeszcze dyszka zajrzyjmy smierci w oczy !!
Opublikowano
Ja nie mam tego CDV i powiem, że troche to agresywnie chodzi. Slyszalem, ze sa modyfikacje tego zaworka, tak, aby to sprzeglo miało jakies minimalne opoznienie w zasprzęglaniu
Opublikowano
wlasnie wrocilem z warsztatu do wymiany sprzeglo i czujnik polozenia walu korbowego.(org.350zl)
Kierowco jeszcze dyszka zajrzyjmy smierci w oczy !!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.