Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jasne ze testowałem a co myslisz ze sie nie psuła :D 1400 e28 z gazem i sprzetem audio mi wazyło.. miałem okazje sie zwazyc na wadze dla ciezarówek .. mój sedan 1560 z automatikiem a dorzucam na bieząco audio. niekture egzemplaze z poczatków produkcji moim zdaniem mniej gnija niz te po 93 roku.. ja mam zamiar doprowadzic swoja do pozadku na wiosne i psiknac praiw cała bo wszystkie dzwi do zaprawki (ranty) odpryski maska grill błotniki.. oj nieciekawie ale czego sie nie robi dla swojej niuni... panowie pytanko.. gdzie numer farby jest w e34??? mam cosmosschwarzmetalic
Opublikowano
ludzie litości o czym wy piszecie to przecież są samochody co to za pytania,podnosić nie podnosić,osłabia czy nie,LUDZIE TRZEBA TYM JEŻDZIĆ A JAK SIĘ ZEPSUJE TO NAPRAWIĆ,a jak nie wiecie jak naprawić to dajcie zarobić mechanikowi i przestańcie farmazonić.Wydatek na naprawę progów 1000zł raz na 5 lat to chyba da się znieść.pozdrawiam
Opublikowano

kolega lekko nadpobudliwy :? ja chce jak najlepiej a nie wydać 1000 i robić po roku raz jeszcze bo jakiś ciul spartoli robotę bo mu się chcieć nie będzie.

Jak kolega taki mądry to czego nie rozumie? zastanawiamy się czy lepiej nowy zamiennik z dospawanie kątownika czy 10 letnią używkę co niby lepsza ma być? a kij wie co w środku. i wywalimy 700 zł za robotę a okaże się że syf. Wole kupić sobie skórę niż co roku progi robić.

Opublikowano
Ludzie czytam i nie mogę w to uwierzyć co wy wypisujecie za bzdury, jestem blacharzem i lakiernikiem i jak to czytam to aż strach pomyśleć kupić od was BMW. Po pierwsze nie ma 10 letnich E34 a po drugie to jakie kątowniki??!! Jeżeli próg jest dziurawy to trzeba go wymienić i koniec, kupic nowy a blacharz jak go będzie wymieniał to wie jak to zrobic żeby to wytrzymało pare lat. żadne używane bo to jest juz kilkunastoletni próg i jak nie jest to zaraz będzie dziurawy. Zapewne usłyszę słowa krytyki w moim kierunku ale trudno, ja robie tak jak trzeba i samochody wyglądaja i jeżdżą i ludzie sa zadowoleni
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
dobrze że jeden chociaż konkretny. A co jak blacharz nie wie co zrobić żeby to wytrzymało kilka lat? Wiesz jak jest z Polskimi fachmanami. pytam bo ciężko będzie sprawdzić co porobił poza widokiem zewnętrznym. Jak zrobić żeby nowy zamiennik wytrzymał?
Opublikowano
kolega paweł87 to zdaje się samochodzik wziął w ciemno zamiast sprawdzić przed zakupem i zastanawia się teraz co zrobić,TAK JAK PISAŁEM WCZEŚNIEJ ( daj zarobić F A C H O W C O W I),wiesz mi dobrze wymieniony zamiennik wytrzyma długo tylko nie wiem czy Ty kolego chcesz to naprawić czy tylko pogadać sobie na forum?pozdrawiam i życzę dobrego wyboru!!! a zamienniki są też:włoskie i hiszpańskie nie tylko chińskie!
Opublikowano
kolega paweł87 to zdaje się samochodzik wziął w ciemno zamiast sprawdzić przed zakupem i zastanawia się teraz co zrobić,TAK JAK PISAŁEM WCZEŚNIEJ ( daj zarobić F A C H O W C O W I),wiesz mi dobrze wymieniony zamiennik wytrzyma długo tylko nie wiem czy Ty kolego chcesz to naprawić czy tylko pogadać sobie na forum?

nie kupiłem w ciemno, ale ciężko było wykukać że próg się zapadnie jak podniosłem auto 4 miesiące po zakupie, mimo iż rdzy na zewnątrz zero. I nie gadam sobie bo mi się nudzi, tylko chcę najlepiej dla auta i szanuje swoje pieniądze, poza tym żyje w szarej rzeczywistości i przewinąłem się wokół 150 fachowców i z tych 150 poleciłbym 2 dlatego pytam, jeżeli wkurza Cię udzielanie pomocy i odpowiedzi to tego nie rób.

Opublikowano

To że jesteśmy zapisani na forum to znaczy że motoryzacja nas interesuje,fascynuje a w szczególności nasze BMW. I to ze ktoś pyta to nie znaczy ,że nie odda do fachowca. A pytamy dlatego ,że chcemy wiedzieć jak to się robi, jak to działa i co lepsze a co gorsze. Przecież mamy do tego prawo. Ja np: nie lubię być wypraszany z warsztatu podczas naprawy mojego auta a to dlatego ,że z czystej ciekawości lubię poznawać różne tajniki pracy fachowców.Lubię wiedzieć jak jest moje auto zbudowane i nawet przyznam się ,że naściągałem sobie różnych fotek z internetu nt.budowy samej karoserii mojego auta, jak idą łączenia nadwozia -chociażby po to ,żeby przeanalizować sobie czy ta korozja ma jakiś wpływ na sztywność budy i bezpieczeństwo. Także proszę Was nie unoście się jak ktoś pyta! Cieszcie się ,że ludzie są ciekawi. Ja osobiście nie rozumiem kierowców którzy nie mają pojęcia o własnym samochodzie tylko jak coś trzeba zostawiają u mechanika i wcale się niczym nie interesują ...np: mój ojciec :wink: Pozdrawiam!

 

Mam jeszcze pytanie do kolegi sterna : czy spotkałeś się w swojej pracy jako blacharz lakiernik z korozją na łączeniu nadkola/fartucha przedniego ze ścianką grodziową -widać pod nogami pasażera przód. Czy jeżeli jest szczelina to wpływa to na konstrukcję czy trzyma jeszcze połączenie fartucha z częścią w której siedzi komputer?

 

Gdzieś kiedyś wpadłem na post -niestety nie wiem jak go zlokalizować, że to łączenie idzie też w samochodach o twardym zawieszeniu? Czy to prawda? Groźne to jest? Pozdrawiam!

Opublikowano
Musiałbym zobaczyć jak to wygląda, ale jak np próg zewnętrzny jest tylko pordzewiały to nie ma to aż tak dużego znaczenia w sztywności nadwozia bo on właściwie zasłania próg wewnętrzny który usztywnia całe nadwozie, A żeby było dobrze to prawidłowo w progu muszą być małe otwory żeby wilgoc i woda mogły wylecieć z nich a próg musi być zmatowany i pomalowany specjalną farbą np. z opiłkami aluminium(nie pamiętam jak się nazywa)od wewnętrznej strony i to przed przyspawaniem go do karoserii. Sa jeszcze różne materiały które są potrzebne do zabezpieczenia go przed korozją. Dobrze zrobiony i zabezpieczony może wytrzymać nawet ok 7 lat i dopiero pojawi się rdza. A prawda jest taka że faktycznie E34 to już dość stary samochód i trzeba przekarkulować co jest jeszcze do zrobienia i czy warto jest jeszcze inwestować w samochód. Sa co prawda jeszcze zadbane egzemplarze albo ktos ma sentyment do tych samochodów ale większość to już zjeżdżone auta i naprawde nie warto do nich dołożyć nawet na wymianę żarówki i jeździć takim az coś sie popsuje i wtedy myśleć co z tym fantem zrobić. Pozdrawiam
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.